Dalsza eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis drugiej dłuższej wizyty w bloku C szpitala psychiatrycznego w grze Get Even. Na eksplorację nowych pomieszczeń budynku C gra pozwoli ci po zaliczeniu wspomnienia z pobytu w głównej siedzibie Future Defence Group. Nowa wizyta w psychiatryku wiąże się z możliwością odnalezienia wielu śladów, choć w kilku miejscach zmuszony też zostaniesz do walki.
- Dotarcie na przyjęcie
- Wzięcie udziału w przyjęciu - możliwe warianty
- Dotarcie do interaktywnego obrazka
Dotarcie na przyjęcie

Po wysłuchaniu Reda możesz przejrzeć pozyskane dowody (w pobliżu jest też obrazek z ciagami zerojedynkowymi) lub od razu zająć się eksploracją niedostępnych wcześniej obszarów bloku C psychiatryka. Niedługo miejsca startu należy przejść przez szyb wentylacyjny. Tuż po tym jak tego dokonasz wpadniesz na pierwszy dokument. Kontynuuj podróż i skorzystaj ze schodów. Zatrzymaj się w pomieszczeniu z dużą białą kartą umieszczoną na podstawce. Po zbliżeniu się do niej odsłoni się obraz, który będzie można zeskanować.

W jednym z sąsiednich obszarów może napaść Cię wrogi pacjent, tak więc dobrze jest zapobiegawczo wyjąć wcześniej pistolet z inwentarza. Po zastrzeleniu tego delikwenta dotrzyj do pomieszczenia z notatką leżącą na biurku. W okolicy znajdziesz też jeszcze jeden dokument. Oprócz tego do zeskanowania jest butla z gazem. Pomóż sobie wskazaniami telefonu i/lub latarką, bo jest ona w ciemnym miejscu.
Uwaga - Jeśli wcześniej nikogo nie uwolniłeś to zauważysz w tej okolicy uciekającego Kiddo i gra odblokuje trofeum There Is No Cake. Samego Kiddo możesz zabić lub pozostawić w spokoju (będzie skrywał się w bocznym pomieszczeniu).
Wzięcie udziału w przyjęciu - możliwe warianty

Wznów przemarsz, który zaprowadzi Cię do pomieszczenia z manekinami przyczepionymi do pacjentów. Możesz tu przede wszystkim odnaleźć dwa nowe sekrety - są to notatka obok jednej z zapalonych świec oraz misa znajdująca się na swego rodzaju ołtarzu, który nadaje się do zeskanowania.
Samo przyjęcie może przebiec na dwie zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada ucieczkę z pomieszczenia z przyjęciem bez dodatkowych komplikacji. W tym przypadku użyj trybu termowizji w telefonie i zlokalizuj z jego pomocą pacjenta, który nadal żyje. Rozpoznasz go po tym, że jego ciało będzie emitowało ciepło (powyższy obrazek). Zabij tę osobę strzałem w głowę. Zamordowanie pacjenta sprawi, że nie zostaniesz przez niego zatrzymany przy próbie skorzystania z bramki w jednym z narożników sali (przy okazji zdobędziesz też trofeum Eyes of a Cat).

Drugi wariant zakłada podjęcie próby opuszczenia tego pomieszczenia (wciśnięcie przycisku przy bramce) ignorując okazję do wyeliminowania wspomnianego wyżej tancerza. W takiej sytuacji dowiesz się, że nie otrzymałeś "pozwolenia" na opuszczenie przyjęcia. Załączy się pewnego rozdzaju wizja, w trakcie rozgrywania której konieczne okaże się eliminowanie nowych manekinów. Bardzo ważne jest to żeby POWOLI przemieszczać się, dzięki czemu nie znajdziesz się w centrum zainteresowania zbyt wielu tego typu wrogów (manekiny będą przeprowadzały ataki parami). Musisz je eliminować zanim zdołają dobiec do Blacka i zacząć atakować go w walce wręcz.
Po skorzystaniu ze schodów znajdziesz się w długim korytarzu, po bokach którego będą stały kolejne manekiny. Musisz liczyć się z tym, że część z nich "powróci do życia", tak więc ponownie bądź gotowy do oddawania szybkich i celnych strzałów. Na sam koniec rozprawisz się z mistrzem marionetek (Puppet Master) i powrócisz do szpitala psychiatrycznego. Możesz już skorzystać z niedostępnego wcześniej wyjścia z pomieszczenia z manekinami.

Jeśli w trakcie poprzednich wizyt w psychiatryku nie uwalniałeś innych pacjentów (w tych miejscach gdzie było to możliwe) to niedługo po opuszczeniu przyjęcia w jednym z pomieszczeń po lewej stronie spotkasz Johna Keatinga (Mad Hatter - powyższy obrazek) i zdobędziesz osiągnięcie Convert. Zachowaj czujność, bo Keating wkrótce rzuci się do ataku i trzeba będzie go zastrzelić.
Dotarcie do interaktywnego obrazka

Po drodze ponownie dokładnie badaj wszystkie udostępniane przez grę pomieszczenia. Odnajdziesz w ten sposób trzy dyktafony i notatkę. Dotrzyj do nowego przycisku, którego wciśnięcie przesunie bramkę. Tuż po wykonaniu tej akcji może Cię zaatakować pacjent, tak więc szybko zadziałaj i zastrzel go.

Wyrusz dalej (możesz podążać za śladami stóp). Jeśli podczas pierwszej eksploracji bloku C pomogłeś Boyce'owi poprzez podarowanie mu łomu to go teraz spotkasz i zdobędziesz trofeum Chronic Survivor. Sam Boyce ma wrogie intencje, tak więc najlepiej jest zajść go od tyłu i wyeliminować wykonując na nim obezwładnienie.
Dotrzyj do kolejnego przycisku i po jego wciśnięciu zbadaj nowo odblokowany obszar. Znajdziesz tu dokument, notatkę oraz ślady krwi Ramseya nadające się do zeskanowania.

W jednym z kolejnych większych obszarów napotkasz nowe (nieaktywne) manekiny oraz zauważysz Reda skrywającego się w szczelnie zamkniętym pomieszczeniu. Możesz przejrzeć rozwieszone dowody lub od razu wejść w interakcję z obrazkiem. Akcja ta zainicjuje nowe wspomnienie.
0
- Get Even - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Black
- Odnalezienie i uwolnienie zakładnika | Black | Opis przejścia Get Even
- Spotkanie w budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Kradzież prototypu i zniszczenie danych | Black | Opis przejścia Get Even
- Dalsza eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia Get Even
- Dotarcie do Jaspera zanim zostanie zamordowany | Black | Opis przejścia
- Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
- Uzyskanie dostępu do komputera porywaczy | Black | Opis przejścia Get Even
- Przesłuchanie Rose Atkins | Black | Opis przejścia Get Even
- Dalsza eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
- Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even
- Konfrontacja z Redem | Black | Opis przejścia Get Even
- Black
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Python013 Junior
Gra jest strasznie zjechana i nudna, ciągnie się i ciągnie i nadal ciągnie przy czym same nudy nas ogarniają. Jeśli twórcy chcieli zrobić grę ryjącą beret typu FEAR (pierwsza część) to im się nie udało. Sama gra jest dopracowana w szczegółach, ale wolę zagrać 30-sty raz w FEAR niż w to...
powermass Chorąży
Ta gra to dno totalne... Stracilem az 2h mojego cennego zycia zanim odinstalowalem bezpowrotnie ten gniot.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
