Dotarcie do Jaspera zanim zostanie zamordowany | Black | Opis przejścia
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis przejścia drugiej wizyty w opuszczonym magazynie w grze Get Even. Jest to częścią wspomnienia o nazwie "Jasper's Dying Minutes" i w trakcie jego zaliczania musisz się już liczyć z napotykaniem wrogo nastawionych najemników. W zależności od preferencji będziesz mógł ich omijać lub eliminować.

Rozpoczynasz niedaleko miejsca, w którym przebywa dwóch najemników, tak więc zachowaj należyte środki ostrożności. Zacznij od dotarcia do furgonetki zaparkowanej w pobliżu miejsca startu. Tuż obok niej znajdują się ślady krwi, które można przeskanować (załączy się krótka rozmowa najemników, którzy przenosili Jaspera). Dodatkowo w kontenerze obok przeciwników do odnalezienia jest zdjęcie.

Wspomnianych najemników możesz zabić (najlepiej po cichu strzałami oddanymi w głowę) lub pozostawić przy życiu i w tym drugim przypadku wskazane jest odciągnięcie ich w pobliże miejsce startu (możesz ich lekko zaalarmować żeby przeszli w "żółty" stan), gdyż domyślnie obserwują oni przejście do kolejnej lokacji.
Wspomnianym przejściem jest pokazana na powyższym obrazku anomalia w murze otaczającym magazyn. Możesz dzięki wykonanemu skanowaniu doprowadzić do zniknięcia fragmentu muru i po przykucnięciu przejść do następnego obszaru.

W nowym obszarze przebywają kolejni najemnicy, aczkolwiek z racji na spore rozmiary tej lokacji gra da ci znacznie większe pole do manewru (dodatkowo możesz generować nowe przeszkody dzięki odnajdywaniu anomalii). Jeśli masz zamiar eliminować przeciwników to najlepiej jest polegać na pistolecie z tłumikiem lub zachodzić ich od tyłu i wykonywać na nich ciche egzekucje (rozpocznij od wartownika, który udał się za potrzebą). W przeciwnym razie pomagaj sobie regularnie mapą i obchodź wrogów od tyłu lub odczekuj aż zaczną patrolować inne miejsce.
Musisz kierować się w stronę magazynu i powinieneś pamiętać drogę do niego z poprzedniego wspomnienia (tego z prostokątnymi obszarami do odkrycia). Do budynku prowadzą dwie różne pary drzwi i wybór przejścia nie odegra żadnej roli, gdyż w dalszej części tej sceny i tak trafisz w to samo miejsce.

Niedługo po wejściu do magazynu zmuszony zostaniesz przez Reda do wejścia w interakcję z obrazem z ciągami zerojedynkowymi. Po powrocie do znanego ci już obszaru w umyśle bohatera zabierz CornerGuna i sprawdź obrazek pozwalający na powrócenie do opuszczonego magazynu.
Po ponownym znalezieniu sie w magazynie zbadaj okolice jego lewego wejścia. Możesz tu zeskanować paczkę papierosów (mógłbyś to też zrobić jeszcze przed dotarciem do "zbrojowni" jeśli wcześniej wybrałeś lewe wejście do budynku).

Przejdź do głównej części magazynu gdzie przebywa wielu najemników. Jeżeli masz w planach zabijanie ich to zacznij zaatakowania z zaskoczenia kilku najbliżej rozstawionych wrogów i następnie pomagaj sobie CornerGunem do prowadzenia bezpiecznego ostrzału zza dużych obiektów (korzystaj też równolegle z aplikacji mapy żeby nie dać się nikomu zaskoczyć).
Jeśli preferujesz działania z ukrycia to po wejściu do głównej części magazynu zainteresuj się lewymi schodami, które prowadzą na górne balkoniki. Upewnij się, że nikt nie zmierza w stronę Blacka i zacznij przemieszczać się (w pozycji kucającej) na przeciwległy koniec magazynu.

Nie śpiesz się z opuszczeniem tej lokacji, bo jeden ze strażników może wkrótce wyruszyć na patrol. Najlepiej jest zacząć się za nim skradać. Możesz następnie zajść go od tyłu i po cichu wyeliminować lub schować się gdzieś z boku i zaczekać aż zawróci i uda się z powrotem do miejsca gdzie początkowo stał.
Celem podróży jest pokazane na obrazku wyjście, który znajduje się w odległym prawym narożniku budynku. Po skorzystaniu z tej ścieżki przestaniesz już na szczęście spotykać kolejnych wrogów.
Uwaga - Jeśli przez magazyn zdołałeś przejść bez alarmowania wrogów to niedługo po rozpoczęciu eksploracji kolejnego obszaru (tego już bez wrogów) zdobędziesz trofeum Clean Job.

Począwszy od tego miejsca postaw na eksplorację, gdyż zaczniesz tu odnajdywać nowe ślady. W okolicy znajdują się dwa dokumenty.

Podejdź do oszklonej celi i zeskanuj zakładnika (Jareda Portera). Jeśli chcesz możesz przyczynić się do uwolnienia Jareda i w tym celu zbliż się do zamkniętych drzwi zlokalizowanych po prawej stronie. Wybierz CornerGuna, zajrzyj za lewy narożnik i oddaj strzał w stronę pokazanej na obrazku skrzynki z bezpiecznikami. Akcja ta nagrodzona zostanie trofeum Benefit of the Doubt.
Wyrusz dalej, odnajdując po drodze notatkę. Po dotarciu do pomieszczenia ze słupami sprawdź leżący na ziemi telefon i odczytaj wiadomość od Rose. Wkrótce wspomnienie to zakończy się i powrócisz do szpitala psychiatrycznego.
0
- Get Even - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Black
- Odnalezienie i uwolnienie zakładnika | Black | Opis przejścia Get Even
- Spotkanie w budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Kradzież prototypu i zniszczenie danych | Black | Opis przejścia Get Even
- Dalsza eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia Get Even
- Dotarcie do Jaspera zanim zostanie zamordowany | Black | Opis przejścia
- Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
- Uzyskanie dostępu do komputera porywaczy | Black | Opis przejścia Get Even
- Przesłuchanie Rose Atkins | Black | Opis przejścia Get Even
- Dalsza eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
- Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even
- Konfrontacja z Redem | Black | Opis przejścia Get Even
- Black
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Python013 Junior
Gra jest strasznie zjechana i nudna, ciągnie się i ciągnie i nadal ciągnie przy czym same nudy nas ogarniają. Jeśli twórcy chcieli zrobić grę ryjącą beret typu FEAR (pierwsza część) to im się nie udało. Sama gra jest dopracowana w szczegółach, ale wolę zagrać 30-sty raz w FEAR niż w to...
powermass Chorąży
Ta gra to dno totalne... Stracilem az 2h mojego cennego zycia zanim odinstalowalem bezpowrotnie ten gniot.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
