Get Even: Chronicznie ocalony
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się szczegółowy opis odblokowania osiągnięcia o nazwie "Chronic Survivor" w grze Get Even. Trofeum to jest przyznawane za pomoc Boyce'owi w ucieczce z zakładu psychiatrycznego.

Pierwszy krok na drodze do odblokowania tego trofeum możesz wykonać w trakcie pierwszej z dwóch głównych wizyt w budynku C szpitala psychiatrycznego grając jako Black. Blok C po raz pierwszy odwiedza się po zaliczeniu wspomnienia "Jasper's Dying Minutes" Blacka. W trakcie eksploracji budynku C natrafisz na pokazaną na powyższym obrazku celę, w której przebywa Boyce.
Uwaga - Boyce pojawi się w celi TYLKO jeśli nie zginął podczas infiltracji budynku ADS w ramach wspomnienia Blacka "Job for Robert Ramsey", czyli jeśli zdobyłeś wcześniej trofeum Survivor Syndrome. Jeśli Boyce'a nie ma w celi to powtórz wspomniany etap działając z ukrycia.

Boyce poprosi głównego bohatera o podarowanie mu łomu i przedmiot ten znajdziesz w okolicy - będzie leżał obok kaloryfera (powyższy obrazek). Spełnij jego życzenie.

Starania o odblokowanie opisywanego osiągnięcia możesz sfinalizować dopiero podczas drugiej głównej wizyty w budynku C zakładu dla obłąkanych, a więc po ukończeniu wspomnienia "Meeting with Rose". Podczas eksploracji nowych obszarów bloku C spotkasz Boyce'a (poznasz go po łomie trzymanym w ręce - powyższy obrazek) i wydarzenie to doprowadzi do pozyskania trofeum.
- Get Even - poradnik do gry
- Get Even: Poradnik do gry
- Get Even: Osiągnięcia i trofea
- Get Even: Jak zdobywać trofea?
- Get Even: Lista trofeów
- Get Even: Bohater akcji
- Get Even: Dzwoń po hydraulika
- Get Even: Chronicznie ocalony
- Get Even: Non Omnis Moriar
- Get Even: Uwierzyć na słowo
- Get Even: Nienaganna robota
- Get Even: Cień wojownika
- Get Even: Gotowy do strzału
- Get Even: Nienamierzalny
- Get Even: Czas na herbatkę
- Get Even: Osiągnięcia i trofea
- Get Even: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ta gra to dno totalne... Stracilem az 2h mojego cennego zycia zanim odinstalowalem bezpowrotnie ten gniot.
Gra jest strasznie zjechana i nudna, ciągnie się i ciągnie i nadal ciągnie przy czym same nudy nas ogarniają. Jeśli twórcy chcieli zrobić grę ryjącą beret typu FEAR (pierwsza część) to im się nie udało. Sama gra jest dopracowana w szczegółach, ale wolę zagrać 30-sty raz w FEAR niż w to...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
