Spotkanie w budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis drugiego etapu gry Get Even. Scena ta zakłada złożenie pierwszej wizyty w budynku B szpitala psychiatrycznego. Etap w całości skupia się na eksploracji okolicy, w trakcie której będziesz mógł odnaleźć wiele interaktywnych przedmiotów oraz miejsc gdzie możliwe jest wykonanie skanowania.


Po odczytaniu wiadomości nadesłanej na telefon (zawsze jest to opcjonalna czynność) wyrusz w stronę budynku B. Pierwszy ślad do odnalezienia jest jeszcze w drodze do szpitala. Zainteresuj się konkretnie pokazaną na obrazku 1 altaną (pamiętaj o zielonych kropkach na ekranie telefonu, które informują o odległości od interesującego obiektu) i odszukaj tam leżący na ziemi zegar. Namierz go i wykonaj jego skan.
Zbadaj także obszar w bezpośrednim otoczeniu budynku B. Odnajdziesz dzięki temu pokazany na obrazku 2 dron, którego również można zeskanować.

Możesz już wejść do środka i na nowo zająć się odnajdywaniem interaktywnych śladów. Pierwszym z nich powinna być ręka manekina wystająca spod jednego z łóżek. Zeskanuj ją.
Wyrusz dalej. W ustaleniu prawidłowej ścieżki przemarszu może ci pomagać lampa UV, która będzie odsłaniała ślady stóp, aczkolwiek używanie jej nie jest obowiązkowe. Po drodze zajrzyj do jednej z szaf i zeskanuj składowanego w niej manekina.

Pomóż sobie lampą UV żeby zlokalizować niewielką dziurę gdzie należy kucnąć i przecisnąć się na drugą stronę. Kontynuuj podążanie za śladami stóp, które zaprowadzą Cię na niższe piętro. Dotrzesz do zamkniętej bramki i próba wciśnięcia przycisku doprowadzi do wybicia korków. Zmuszony zostaniesz w rezultacie do dotarcia do skrzynek z bezpiecznikami. Dobrze jest zacząć w związku z tym używać aplikacji z trybem termowizji i podążać za widocznymi na ekranie telefonu czerwonymi połączeniami.

Powróć na górę i po znalezieniu się w pomieszczeniu ze skrzynkami z bezpiecznikami nadal pomagaj sobie trybem termowizji. Do rozwiązania jest tu mała zagadka, która polega na odnajdywaniu aktywnych skrzynek. Będą one emitowały ciepło i w rezultacie "świeciły się" na podglądzie termowizji - przykład takiego stanu prezentuje powyższy obrazek. Zacznij od odnalezienia pierwszej tego typu skrzynki i wejdź w interakcję z nią. Powtarzaj następnie ten schemat odnajdując kolejne interaktywne skrzynki i resetując je. Zresetowanie wszystkich bezpieczników zaowocuje przywróceniem dostaw prądu.

Raz jeszcze skieruj się na dół. Tym razem wciśnięcie przycisku doprowadzi do przesunięcia bramki i odblokowania przejścia. W nowym pomieszczeniu odnajdziesz wiele zdjęć, które możesz sprawdzić (są to wyniki śledztwa przeprowadzonego jeszcze podczas rozgrywania prologu). Dodatkowo zeskanuj butlę z gazem pokazaną na powyższym obrazku.
DOPIERO po odnalezieniu i zbadaniu wszystkich śladów podejmij próbę wyjścia z pomieszczenia. Bramka zatrzaśnie się i ulotni się gaz, który pozbawi Blacka przytomności.
0
- Get Even - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Black
- Odnalezienie i uwolnienie zakładnika | Black | Opis przejścia Get Even
- Spotkanie w budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Kradzież prototypu i zniszczenie danych | Black | Opis przejścia Get Even
- Dalsza eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia Get Even
- Dotarcie do Jaspera zanim zostanie zamordowany | Black | Opis przejścia
- Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
- Uzyskanie dostępu do komputera porywaczy | Black | Opis przejścia Get Even
- Przesłuchanie Rose Atkins | Black | Opis przejścia Get Even
- Dalsza eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
- Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even
- Konfrontacja z Redem | Black | Opis przejścia Get Even
- Black
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Python013 Junior
Gra jest strasznie zjechana i nudna, ciągnie się i ciągnie i nadal ciągnie przy czym same nudy nas ogarniają. Jeśli twórcy chcieli zrobić grę ryjącą beret typu FEAR (pierwsza część) to im się nie udało. Sama gra jest dopracowana w szczegółach, ale wolę zagrać 30-sty raz w FEAR niż w to...
powermass Chorąży
Ta gra to dno totalne... Stracilem az 2h mojego cennego zycia zanim odinstalowalem bezpowrotnie ten gniot.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
