Get Even: Spotkanie w budynku B
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis drugiego etapu gry Get Even. Scena ta zakłada złożenie pierwszej wizyty w budynku B szpitala psychiatrycznego. Etap w całości skupia się na eksploracji okolicy, w trakcie której będziesz mógł odnaleźć wiele interaktywnych przedmiotów oraz miejsc gdzie możliwe jest wykonanie skanowania.


Po odczytaniu wiadomości nadesłanej na telefon (zawsze jest to opcjonalna czynność) wyrusz w stronę budynku B. Pierwszy ślad do odnalezienia jest jeszcze w drodze do szpitala. Zainteresuj się konkretnie pokazaną na obrazku 1 altaną (pamiętaj o zielonych kropkach na ekranie telefonu, które informują o odległości od interesującego obiektu) i odszukaj tam leżący na ziemi zegar. Namierz go i wykonaj jego skan.
Zbadaj także obszar w bezpośrednim otoczeniu budynku B. Odnajdziesz dzięki temu pokazany na obrazku 2 dron, którego również można zeskanować.

Możesz już wejść do środka i na nowo zająć się odnajdywaniem interaktywnych śladów. Pierwszym z nich powinna być ręka manekina wystająca spod jednego z łóżek. Zeskanuj ją.
Wyrusz dalej. W ustaleniu prawidłowej ścieżki przemarszu może ci pomagać lampa UV, która będzie odsłaniała ślady stóp, aczkolwiek używanie jej nie jest obowiązkowe. Po drodze zajrzyj do jednej z szaf i zeskanuj składowanego w niej manekina.

Pomóż sobie lampą UV żeby zlokalizować niewielką dziurę gdzie należy kucnąć i przecisnąć się na drugą stronę. Kontynuuj podążanie za śladami stóp, które zaprowadzą Cię na niższe piętro. Dotrzesz do zamkniętej bramki i próba wciśnięcia przycisku doprowadzi do wybicia korków. Zmuszony zostaniesz w rezultacie do dotarcia do skrzynek z bezpiecznikami. Dobrze jest zacząć w związku z tym używać aplikacji z trybem termowizji i podążać za widocznymi na ekranie telefonu czerwonymi połączeniami.

Powróć na górę i po znalezieniu się w pomieszczeniu ze skrzynkami z bezpiecznikami nadal pomagaj sobie trybem termowizji. Do rozwiązania jest tu mała zagadka, która polega na odnajdywaniu aktywnych skrzynek. Będą one emitowały ciepło i w rezultacie "świeciły się" na podglądzie termowizji - przykład takiego stanu prezentuje powyższy obrazek. Zacznij od odnalezienia pierwszej tego typu skrzynki i wejdź w interakcję z nią. Powtarzaj następnie ten schemat odnajdując kolejne interaktywne skrzynki i resetując je. Zresetowanie wszystkich bezpieczników zaowocuje przywróceniem dostaw prądu.

Raz jeszcze skieruj się na dół. Tym razem wciśnięcie przycisku doprowadzi do przesunięcia bramki i odblokowania przejścia. W nowym pomieszczeniu odnajdziesz wiele zdjęć, które możesz sprawdzić (są to wyniki śledztwa przeprowadzonego jeszcze podczas rozgrywania prologu). Dodatkowo zeskanuj butlę z gazem pokazaną na powyższym obrazku.
DOPIERO po odnalezieniu i zbadaniu wszystkich śladów podejmij próbę wyjścia z pomieszczenia. Bramka zatrzaśnie się i ulotni się gaz, który pozbawi Blacka przytomności.
- Get Even - poradnik do gry
- Get Even: Poradnik do gry
- Get Even: Opis przejścia
- Get Even: Black
- Get Even: Odnalezienie i uwolnienie zakładnika
- Get Even: Spotkanie w budynku B
- Get Even: Eksploracja budynku B
- Get Even: Kradzież prototypu i zniszczenie danych
- Get Even: Dalsza eksploracja budynku B
- Get Even: Ustalenie tożsamości ofiary
- Get Even: Dotarcie do Jaspera zanim zostanie zamordowany
- Get Even: Eksploracja budynku C
- Get Even: Uzyskanie dostępu do komputera porywaczy
- Get Even: Przesłuchanie Rose Atkins
- Get Even: Dalsza eksploracja budynku C
- Get Even: Dotarcie do Rogera Howarda
- Get Even: Konfrontacja z Redem
- Get Even: Black
- Get Even: Opis przejścia
- Get Even: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Ta gra to dno totalne... Stracilem az 2h mojego cennego zycia zanim odinstalowalem bezpowrotnie ten gniot.
Gra jest strasznie zjechana i nudna, ciągnie się i ciągnie i nadal ciągnie przy czym same nudy nas ogarniają. Jeśli twórcy chcieli zrobić grę ryjącą beret typu FEAR (pierwsza część) to im się nie udało. Sama gra jest dopracowana w szczegółach, ale wolę zagrać 30-sty raz w FEAR niż w to...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
