Odnalezienie i uwolnienie zakładnika | Black | Opis przejścia Get Even
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis przejścia prologu gry Get Even, który jest częścią wspomnienia o nazwie "The Kidnapping" (po tym jak dostatecznie awansujesz w grze będziesz mógł zacząć powtarzać rozegrane już wcześniej wspomnienia, np. w celu podjęcia innych decyzji czy odnalezienia pominiętych sekretów). W trakcie zaliczania tej sceny zapoznasz się z podstawową mechaniką gry i będziesz też mógł zbadać pierwsze ślady.

Wyjdź z budynku i rozpocznij dość liniowy przemarsz przez las. Zauważysz odlatującego drona oraz wartownika zmierzającego w lewo. Zostaw go w spokoju (mógłbyś go też zastrzelić - masz na wyposażeniu pistolet) i udaj się w stronę wejścia do zniszczonej szkoły. Począwszy od tego miejsca warto rozglądać się za śladami. Pierwszym z nich będzie dron, którego możesz zeskanować (wybierz odpowiednią aplikację z menu telefonu i spraw żeby dron znalazł się w kadrze).

Wyrusz dalej i skorzystaj ze schodów. Kolejnym śladem do zeskanowania będzie fragment ubrania wiszący na kaloryferze.
W pobliżu znajdują się także popielniczka oraz leżący na ziemi sznur. Zeskanuj oba te obiekty. Wznów podróż i odszukaj w jednym z kolejnych pomieszczeń butelki z nitrazepamem. Użyj raz jeszcze skanera.

Dotrzesz do klatki schodowej i musisz zejść na niższy poziom. Za rogiem przebywa wartownik i możesz "przetestować" na nim wykonywanie cichych egzekucji. Kucnij, zakradnij się w pobliże przeciwnika i wciśnij przycisk ataku. Po udanej egzekucji przejdź na koniec korytarza i zeskanuj plakat, do którego oddawała strzały wyeliminowana osoba.

Kontynuuj podróż przez budynek. Po zbliżeniu się do nowego przeciwnika gra pozwoli ci przetestować działanie CornerGuna, który umożliwia oddawanie strzałów zza narożnika. Jego dwie główne zalety to znacznie mniejsze ryzyko wykrycia oraz wyższy poziom bezpieczeństwa dzięki prowadzeniu ostrzału bez wychylania się osobiście zza zasłony. Użyj CornerGuna na prawym narożniku. Następnie z pomocą trybu termowizji namierz nowego wroga i zabij go strzałem w głowę.

Ostatnia część tego wspomnienia rozegra się w pomieszczeniu gdzie więziona jest Grace. Skorzystaj tu ze spowolnienia czasu żeby w łatwy sposób rozprawić się z dwoma wartownikami.
Samej Grace nie możesz niestety uratować nawet jeśli zdecydujesz się na wejście w interakcję z bombą i wprowadzenie podanego przez nią kodu 3001. Prolog wkrótce zakończy się i awansujesz do kolejnej sceny.
0
- Get Even - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Black
- Odnalezienie i uwolnienie zakładnika | Black | Opis przejścia Get Even
- Spotkanie w budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Kradzież prototypu i zniszczenie danych | Black | Opis przejścia Get Even
- Dalsza eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia Get Even
- Dotarcie do Jaspera zanim zostanie zamordowany | Black | Opis przejścia
- Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
- Uzyskanie dostępu do komputera porywaczy | Black | Opis przejścia Get Even
- Przesłuchanie Rose Atkins | Black | Opis przejścia Get Even
- Dalsza eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
- Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even
- Konfrontacja z Redem | Black | Opis przejścia Get Even
- Black
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Python013 Junior
Gra jest strasznie zjechana i nudna, ciągnie się i ciągnie i nadal ciągnie przy czym same nudy nas ogarniają. Jeśli twórcy chcieli zrobić grę ryjącą beret typu FEAR (pierwsza część) to im się nie udało. Sama gra jest dopracowana w szczegółach, ale wolę zagrać 30-sty raz w FEAR niż w to...
powermass Chorąży
Ta gra to dno totalne... Stracilem az 2h mojego cennego zycia zanim odinstalowalem bezpowrotnie ten gniot.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
