Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even
Aktualizacja:
Na stronie znajduje się opis przejścia wspomnienia z gry Get Even powiązanego z wyprawą do magazynu Howarda. Jest to częścią wspomnienia o nazwie "The Offer", które jest ostatnim "dużym" zarezerwowanym dla Blacka. Podczas rozgrywania opisywanej sceny najwięcej czasu spędzisz na przemarszu przez bagna. Jako że będą one patrolowane przez najemników sterowana postać ponownie zostanie postawiona przed wyborem - czy walczyć z przeciwnikami czy unikać jakichkolwiek konfrontacji z nimi.

Rozpocznij przemarsz. Jego początkowa część jest bardzo liniowa i ścieżka doprowadzi Cię do małego tunelu. Począwszy od tego miejsca zaczniesz wpadać na przeciwników. Jeśli nie chcesz ich zabijać to przemieszczaj się powoli (i gdy jest to możliwe w pozycji kucającej), a także unikaj pozostawania na otwartych przestrzeniach, na których można zostać łatwo zauważonym. Jeśli masz w planach eliminowanie przeciwników to poluj na pojedyncze osoby i zachodź je od tyłu lub zabijaj celnymi strzałami z broni z tłumikiem.

Niezależnie od wybranej techniki działania pomagaj sobie wskazaniami mapy i ewentualnie również termowizją żeby w łatwy sposób lokalizować wrogów i ustalać w jaką stronę podążają lub są zwróceni. Oprócz tego rozglądaj się za anomaliami. Skanowanie ich może pozwolić ci na doprowadzenie do pojawiania się murków lub innych obiektów do wykorzystania w formie zasłony.
Uwaga - Niedługo po przejściu przez wspomniany wcześniej pierwszy mały tunel będziesz mógł odnaleźć ślad w postaci gazety. Obiekt ten leży w zaznaczonym na obrazku miejscu na jednej z palet, pomiędzy kontenerem i wysokim murkiem.

Podczas przemarszu przez bagna obserwuj cały czas wskazania telefonu, gdyż poinformuje Cię on o jednym z obszarów nadających się do zeskanowania (w roli śladu). Są to konkretnie pokazane na powyższym obrazku butelki postawione na zardzewiałej beczce, które odnajdziesz przy głównej ścieżce biegnącej przez bagna (jest ona dość słabo zaznaczona, tak więc niestety łatwo można z niej zboczyć). Nieco dalej znajduje się też obrazek pozwalający przenieść się do sali z dowodami, ale możesz go oczywiście zignorować.

Po kilku chwilach dotrzesz do drugiej dużej części bagien. Także i w tej części mapy przebywa wielu wrogo nastawionych najemników i najlepiej jest podjąć próbę obejścia części z nich od lewej lub od prawej strony. Celem podróży jest pokazany na powyższym obrazku nowy mały tunel, który znajduje się obok otwartej bramki.
Przed Tobą jeszcze jeden obszar i w także w tej części bagien przebywają najemnicy. Pewnym ułatwieniem jest występowanie dużej ilości wysokich murków, dzięki czemu w razie potrzeby będziesz mógł łatwo się schować lub obejść niektórych przeciwników.

Kamienna ścieżka doprowadzi Cię w pobliże dużego budynku. Dotrzyj do drzwi, nad którymi znajduje się litera C. Próba wkroczenia do magazynu doprowadzi do ponownego znalezienia się w "próżni". Musisz tu przechodzić pomiędzy kolejno odblokowywanymi obszarami i wysłuchiwać rozmów Howarda z Blackiem. Wkrótce odblokowane zostanie trofeum Beyond the Evil i wspomnienie to zostanie zakończone.
0
- Get Even - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Opis przejścia
- Black
- Odnalezienie i uwolnienie zakładnika | Black | Opis przejścia Get Even
- Spotkanie w budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Kradzież prototypu i zniszczenie danych | Black | Opis przejścia Get Even
- Dalsza eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Get Even
- Ustalenie tożsamości ofiary | Black | Opis przejścia Get Even
- Dotarcie do Jaspera zanim zostanie zamordowany | Black | Opis przejścia
- Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
- Uzyskanie dostępu do komputera porywaczy | Black | Opis przejścia Get Even
- Przesłuchanie Rose Atkins | Black | Opis przejścia Get Even
- Dalsza eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even
- Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even
- Konfrontacja z Redem | Black | Opis przejścia Get Even
- Black
- Opis przejścia
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Python013 Junior
Gra jest strasznie zjechana i nudna, ciągnie się i ciągnie i nadal ciągnie przy czym same nudy nas ogarniają. Jeśli twórcy chcieli zrobić grę ryjącą beret typu FEAR (pierwsza część) to im się nie udało. Sama gra jest dopracowana w szczegółach, ale wolę zagrać 30-sty raz w FEAR niż w to...
powermass Chorąży
Ta gra to dno totalne... Stracilem az 2h mojego cennego zycia zanim odinstalowalem bezpowrotnie ten gniot.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
