Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Victim | Ukryte wspomnienia | Get Even Poradnik Get Even

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Na stronie zamieściliśmy podgląd tablicy ze śladami dla wspomnienia "The Victim" gry Get Even oraz informacje jak dotrzeć do pomieszczenia z ukrytym wspomnieniem i co się w nim znajduje.

Tablicę z dowodami rzeczowymi dla wspomnienia The Victim prezentuje powyższy obrazek - The Victim | Ukryte wspomnienia | Get Even - Get Even - poradnik do gry

Tablicę z dowodami rzeczowymi dla wspomnienia "The Victim" prezentuje powyższy obrazek. W trakcie zaliczania tego wspomnienia musisz odnaleźć całkiem sporo śladów. Większość z nich to różnego rodzaju dokumenty, zdjęcia oraz wycinki z gazet, aczkolwiek musisz też rozglądać się za miejscami gdzie możliwe jest wykonywanie skanowań interaktywnych obiektów. W szczególności upewnij się czy odwiedziłeś wszystkie interaktywne obszary przed magazynem (chodzi o te lokacje, które są oznaczone prostokątami na mapie i które są "odsłaniane" dopiero po zbliżeniu się do nich).

W naszej grze otrzymaliśmy kod 7319, ale z racji na losowość wielu elementów gry może ci zostać przyznana inna kombinacja. Uwaga - Nie próbuj od razu używać tej kombinacji, gdyż gra nie pozwoli ci na to dopóki nie zdobędziesz wszystkich śladów.

Do ukrytego pomieszczenia możesz dotrzeć w dalszej części etapu, a konkretnie po obejrzeniu wizji z wizyty detektywów w miejscu gdzie zamordowano Jaspera Prado - The Victim | Ukryte wspomnienia | Get Even - Get Even - poradnik do gry

Do ukrytego pomieszczenia możesz dotrzeć w dalszej części etapu, a konkretnie po obejrzeniu "wizji" z wizyty detektywów w miejscu gdzie zamordowano Jaspera Prado. Ponownie znajdziesz się w pustej sali ze słupami i ślady krwi (są one widoczne po załączeniu lampy UV) zaprowadzą Cię do pokazanych na obrazku drzwi.

1 - The Victim | Ukryte wspomnienia | Get Even - Get Even - poradnik do gry
Przejdź dalej, oglądając po drodze nową krótką scenkę (obrazek 1) - The Victim | Ukryte wspomnienia | Get Even - Get Even - poradnik do gry

Przejdź dalej, oglądając po drodze nową krótką scenkę (obrazek 1). Po jej wyświetleniu zlokalizuj małe schody w ciemnym korytarzu. Prowadzą one do zamkniętej brami z obrazka 2 i to właśnie tu można wprowadzić zdobyty kod.

W tajnym pokoju odnajdziesz gablotę nadającą się do zeskanowania. Zdobędziesz dzięki temu karabin szturmowy, który zostanie dodany do arsenału (możesz powracać do arsenału w sali z dowodami w umyśle Blacka i zabierać tę broń z zamiarem wykorzystywania jej w trakcie zaliczania kolejnych wspomnień). W sekretnym pomieszczeniu jest też telewizor. Wejście w interakcję z nim doprowadzi do odtworzenia rozmowy dwóch policjantów.