Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rose and Jasper | Ukryte wspomnienia Poradnik Get Even

Na stronie zamieściliśmy podgląd tablicy ze śladami dla wspomnienia "Rose and Jasper" gry Get Even oraz informacje jak dotrzeć do pomieszczenia z ukrytym wspomnieniem i co się w nim znajduje.

Tablicę z dowodami rzeczowymi dla wspomnienia Rose and Jasper prezentuje powyższy obrazek - Rose and Jasper | Ukryte wspomnienia - Get Even - poradnik do gry

Tablicę z dowodami rzeczowymi dla wspomnienia "Rose and Jasper" prezentuje powyższy obrazek. Lokacja odwiedzana w tym etapie skrywa wiele śladów nadających się do zabrania. Rozglądaj się przede wszystkim za różnego rodzaju dokumentami, wśród których znajdą się m.in. podobne do siebie rysunki z planami różnych pięter domu. Oprócz tego do odnalezienia są m.in. fotografie oraz obszary, w których należy przeprowadzić skanowania.

W naszej grze otrzymaliśmy kod 4563, ale z racji na losowość wielu elementów gry może ci zostać przyznana inna kombinacja. Uwaga - Nie próbuj od razu używać tej kombinacji, gdyż gra nie pozwoli ci na to dopóki nie zdobędziesz wszystkich śladów.

Odnalezienie sekretnego pomieszczenia nie jest tak oczywistą sprawą jak w innych wspomnieniach, ale mimo wszystko zlokalizowanie go nie jest bardzo trudne - Rose and Jasper | Ukryte wspomnienia - Get Even - poradnik do gry

Odnalezienie sekretnego pomieszczenia nie jest tak oczywistą sprawą jak w innych wspomnieniach, ale mimo wszystko zlokalizowanie go nie jest bardzo trudne. W trakcie eksploracji budynku wyczekuj momentu, w którym będzie można skręcić w prawo i zbadać opcjonalny korytarz, który pokazany został na powyższym obrazku. Obszar ten odnajduje się niedługo po rozpoczęcia wspomnienia, po zeskanowaniu drzwi i dotarciu do pierwszej lokacji z przeciwnikami (możesz zająć się nimi przed lub po złożeniu wizyty w sekretnym pokoju).

Przejdź ciemnym korytarzem na sam koniec, a dotrzesz do pokazanych na obrazku zamkniętych drzwi - Rose and Jasper | Ukryte wspomnienia - Get Even - poradnik do gry

Przejdź ciemnym korytarzem na sam koniec, a dotrzesz do pokazanych na obrazku zamkniętych drzwi. W sekretnym pomieszczeniu odnajdziesz gablotę nadającą się do zeskanowania. Zdobędziesz dzięki temu pistolet maszynowy (SMG), który zostanie dodany do arsenału (możesz powracać do arsenału w sali z dowodami w umyśle Blacka i zabierać tę broń z zamiarem wykorzystywania jej w trakcie zaliczania kolejnych wspomnień).

W tajnym pokoju jest też telewizor. Wejście w interakcję z nim doprowadzi do odtworzenia rozmowy Jaspera z Howardem.