Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pliki "Ostatnie_chwile_J" | Red | Opis przejścia Poradnik Get Even

Na stronie znajduje się opis przejścia dwóch wspomnień dla postaci Reda w grze Get Even. Są to konkretnie wspomnienia o nazwach "J_dying_minutes -investigation" oraz "J_dying_minutes -reveal" i rozgrywa się je jedno po drugim. We wspomnieniu investigation zmuszony zostaniesz do ponownego odwiedzenia opuszczonego magazynu i wiąże się to z koniecznością eliminowania lub unikania najemników. Wspomnienie reveal łączy z kolei elementy eksploracji, rozwiązywania zagadek oraz wykorzystywania opcji teleportacji do pozostania przy życiu.

Wspomnienie 'Investigation'

Zajdź od tyłu pierwszego przeciwnika - Pliki Ostatnie_chwile_J | Red | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Zajdź od tyłu pierwszego przeciwnika

Wspomnienie to rozpoczynasz w pobliżu magazynu, który mogłeś już wcześniej odwiedzić podczas zaliczania wspomnienia "Jasper's Dying Minutes" zarezerwowanego dla postaci Blacka. Także i w tym przypadku musisz liczyć się z tym, że w drodze do magazynu oraz podczas eksploracji jego wnętrza będziesz napotykał wrogo nastawionych najemników. Pierwszy przeciwnik powinien stać niedaleko furgonetki. Jest to doskonała okazja do tego żeby dokonać na nim asymilacji i pozyskać jego broń.

Jeden z engramów do odnalezienia jest niedaleko miejsca startu - Pliki Ostatnie_chwile_J | Red | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Jeden z engramów do odnalezienia jest niedaleko miejsca startu

Począwszy od tego miejsca możesz decydować się na omijanie lub eliminowanie innych najemników. Podobnie jak w przypadku poprzednich wspomnień wskazane jest nie doprowadzanie do wszczęcia alarmu, zwłaszcza że Red nie jest w stanie korzystać z CornerGuna. W pozostawaniu niezauważonym niezwykle pomocne są odbicia, gdyż wiele z nich umiejscowionych jest w punktach na mapie pozwalających na całkowite ominięcie okolicznych przeciwników lub na znalezienie się w dogodnym miejscu do wyprowadzenia ataku z zaskoczenia.

Postaraj się oczyścić startowy obszar i następnie rozejrzyj się za pierwszym engramem. Zbadanie go odpali scenkę z rozmowy. Możesz już podejść do dziury w murze i przeteleportować się do odbicia zlokalizowanego po jego drugiej stronie.

Drugi engram odnajdziesz jeszcze przed wejściem do magazynu - Pliki Ostatnie_chwile_J | Red | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Drugi engram odnajdziesz jeszcze przed wejściem do magazynu

Podczas eksploracji dziedzińca otaczającego magazyn natrafisz na drugi engram i jeśli masz problemy z jego zlokalizowaniem to pomóż sobie sonarem. Następnym engram jest z kolei bardzo łatwy do odnalezienia, gdyż wpada się na niego tuż po wejściu do budynku (wybierz przejście, nad którym znajduje się litera C).

Wkrótce wkroczysz do dużego magazynu i podobnie jak w przypadku wizyty w tej lokacji grając jako Black odkryjesz, iż w okolicy przebywa mnóstwo przeciwników - Pliki Ostatnie_chwile_J | Red | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry

Wkrótce wkroczysz do dużego magazynu i podobnie jak w przypadku wizyty w tej lokacji grając jako Black odkryjesz, iż w okolicy przebywa mnóstwo przeciwników. Także i tym razem dobrym pomysłem jest przedostanie się na górne balkoniki, aczkolwiek uważaj jednak na pojedynczego wartownika, który patroluje ich początkową część. Dodatkowo zamiast docierać na przeciwległy koniec magazynu rozważ udanie się w prawo i przeteleportowanie się w pokazane na obrazku miejsce. Pozwoli ci to łatwo wkroczyć do prawej części magazynu. Tam z kolei możesz wybrać punkt teleportacji zlokalizowany przy prawej ścianie i przekraść się przez tę część budynku.

Wyjście z magazynu jest identyczne do rozgrywanego wcześniej wspomnienia Blacka i pokazuje je powyższy obrazek - Pliki Ostatnie_chwile_J | Red | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry

Wyjście z magazynu jest identyczne do rozgrywanego wcześniej wspomnienia Blacka i pokazuje je powyższy obrazek. Niedługo po skorzystaniu z niego natrafisz na ostatni już engram. Zbadaj go żeby odpalić jeszcze jedną scenkę z rozmowy z zakładnikiem. Wyrusz dalej. Wspomnienie to wkrótce zakończy się i awansujesz do kolejnego.

Wspomnienie 'Reveal'

Raport policyjny jest ważną podpowiedzią do rozwiązania zagadki - Pliki Ostatnie_chwile_J | Red | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Raport policyjny jest ważną podpowiedzią do rozwiązania zagadki

Od razu po zainicjowaniu tego wspomnienia zmuszony zostaniesz do rozwiązania nowej zagadki. Ma one proste założenia, ale jej rozwiązanie nie jest takie oczywiste w sytuacji nie dysponowania żadnymi podpowiedziami. Na szczęście w celu pozyskania niezbędnych wskazówek wystarczy rozejrzeć się trochę po okolicy. Zacznij od podejścia do otworu w prawych (zamkniętych) drzwiach i wysłuchaj rozmowy Jaspera z niezidentyfikowaną osobą. Przejdź następnie do dalszej części pomieszczenia i odszukaj raport z miejsca zbrodni. Zawiera on informację na temat tego w jaki sposób zginęła ofiara zbrodni i jakiej broni użyto do jej zamordowania.

Wróć się kawałek i wejdź w interakcję z engramem - Pliki Ostatnie_chwile_J | Red | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry

Wróć się kawałek i wejdź w interakcję z engramem. Musisz odwzorować przebieg morderstwa manipulując trzema interaktywnymi fragmentami. Zacznij od lewego fragmentu. Ofiara zbrodni zginęła od strzału w głowę w momencie gdy stała, tak więc dobierz odpowiednią pozycję z dostępnych propozycji (powyższy obrazek).

Przejdź teraz do manipulowania środkowym fragmentem i wybieraj kolejne propozycje do momentu gdy jako narzędzie zbrodni wyświetli się pistolet z tłumikiem (powyższy obrazek) - Pliki Ostatnie_chwile_J | Red | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry

Przejdź teraz do manipulowania środkowym fragmentem i wybieraj kolejne propozycje do momentu gdy jako narzędzie zbrodni wyświetli się pistolet z tłumikiem (powyższy obrazek).

Na sam koniec zajmij się manipulowaniem prawym fragmentem. Musisz podmieniać wytypowanych potencjalnych zabójców aż pojawi się Black. Zagadka w tym momencie zostanie automatycznie zaliczona i awansujesz do kolejnej sceny.

Druga część tego wspomnienia rozegra się w próżni i zakłada ono korzystanie z odbić w połączeniu z unikaniem ataków dwóch przeciwników - Pliki Ostatnie_chwile_J | Red | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry

Druga część tego wspomnienia rozegra się w próżni i zakłada ono korzystanie z odbić w połączeniu z unikaniem ataków dwóch przeciwników. Początkowo skup się jedynie na docieraniu w pobliże nowych odbić i wciskaniu przycisku interakcji żeby się do nich teleportować.

Po jednej z udanych teleportacji znajdziesz się pod ostrzałem, ale pewnym ułatwieniem jest to, że załączy się spowolnienie czasu. Przeteleportuj się do widocznego odbicia i szybko dokonaj asymilacji na pokazanym na obrazku pierwszym przeciwniku.

Po zdobyciu broni palnej przykucnij żeby schować się za kontenerem (tryb spowolnienia czasu nie będzie już aktywny) i zacznij wychylać się na krótkie chwile po to żeby ostrzeliwać rozstawionego dalej drugiego przeciwnika (powyższy obrazek) - Pliki Ostatnie_chwile_J | Red | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry

Po zdobyciu broni palnej przykucnij żeby schować się za kontenerem (tryb spowolnienia czasu nie będzie już aktywny) i zacznij wychylać się na krótkie chwile po to żeby ostrzeliwać rozstawionego dalej drugiego przeciwnika (powyższy obrazek). Decyduj się na krótkie serie, bo on też będzie prowadził ostrzał i można tu łatwo zginąć. Śmierć takiego najemnika zakończy całe wspomnienie i powrócisz do piwnicy Ramseya. Przy okazji zdobędziesz też trofeum Unreliable Narrator.