Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nienaganna robota | Osiągnięcia i trofea Poradnik Get Even

Na stronie znajduje się szczegółowy opis odblokowania osiągnięcia o nazwie "Clean Job" w grze Get Even. Trofeum to jest przyznawane za włamanie się do budynku gdzie więziony jest Jasper bez wszczynania alarmu.

Uwaga - Jeżeli zostaniesz zauważony i zaalarmujesz wrogów to nie musisz powtarzać całego etapu. Wystarczy wybrać opcję powrotu do ostatniego punktu kontrolnego i powtórzyć tylko najświeższy fragment wspomnienia.

Odciągnij bandytów od miejsca gdzie początkowo stali i po cichu ich zabij lub szybko omiń - Nienaganna robota | Osiągnięcia i trofea - Get Even - poradnik do gry
Odciągnij bandytów od miejsca gdzie początkowo stali i po cichu ich zabij lub szybko omiń

O odblokowanie tego trofeum możesz powalczyć podczas zaliczania wspomnienia "Jasper's Dying Minutes" zarezerwowanego dla postaci Blacka. Działania z ukrycia prowadź od samego początku rozgrywania tego etapu.

Pierwsi najemnicy przebywają niedaleko miejsca startu. Postaraj się ich "delikatnie" zaalarmować żeby przeszli w żółty stan i zaczęli rozglądać się po okolicy. Możesz następnie szybko wykorzystać okazję i przekraść się do kolejnej lokacji (wytworzenie dziury w murze dzięki zeskanowaniu anomalii) lub zaczekać na dobrą okazję do cichego pozbycia się ich (używaj pistoletu z tłumikiem lub obezwładnień po znalezieniu się za plecami wrogów)

Polegaj na wskazaniach radaru żeby odnajdywać wrogów i dowiadywać się gdzie aktualnie spoglądają - Nienaganna robota | Osiągnięcia i trofea - Get Even - poradnik do gry
Polegaj na wskazaniach radaru żeby odnajdywać wrogów i dowiadywać się gdzie aktualnie spoglądają

Po przejściu przez dziurę w murze znajdziesz się w dużym obszarze otaczającym magazyn. Z racji na rozmiary tej lokacji gra da ci znacznie większe pole do manewru (dodatkowo możesz generować nowe przeszkody dzięki odnajdywaniu anomalii). Jeśli masz zamiar eliminować przeciwników to ponownie polegaj na pistolecie z tłumikiem lub zachodź ich od tyłu i wykonuj na nich ciche egzekucje (rozpocznij od wartownika, który udał się za potrzebą). W przeciwnym razie pomagaj sobie regularnie mapą i obchodź wrogów od tyłu lub odczekuj aż zaczną patrolować inne obszary. Na koniec przemarszu wybierz dowolne wejście do budynku.

Ostatnia lokacja, w której należy się skradać, to duży magazyn z powyższego obrazka - Nienaganna robota | Osiągnięcia i trofea - Get Even - poradnik do gry

Ostatnia lokacja, w której należy się skradać, to duży magazyn z powyższego obrazka. Tuż po wejściu do magazynu zainteresuj się lewymi schodami, które prowadzą na górne balkoniki. Upewnij się, że nikt nie zmierza w stronę Blacka i zacznij przemieszczać się po balkonikach (w pozycji kucającej) na przeciwległy koniec magazynu.

Nie śpiesz się z opuszczeniem tej lokacji, bo jeden ze strażników może wkrótce wyruszyć na patrol - Nienaganna robota | Osiągnięcia i trofea - Get Even - poradnik do gry

Nie śpiesz się z opuszczeniem tej lokacji, bo jeden ze strażników może wkrótce wyruszyć na patrol. Najlepiej jest zacząć się za nim skradać. Możesz następnie zajść go od tyłu i po cichu wyeliminować lub schować się gdzieś z boku i zaczekać aż zawróci i uda się z powrotem do miejsca gdzie początkowo stał.

Celem podróży jest pokazane na obrazku wyjście, który znajduje się w odległym prawym narożniku budynku. Po skorzystaniu z tej ścieżki przestaniesz już na szczęście spotykać kolejnych wrogów. Dotrzyj do celi z zakładnikiem. Niedługo po zeskanowaniu go i przejściu do następnego obszaru powinno odblokować się opisywane trofeum (nastąpi to tuż przed wkroczeniu do sali ze słupami i telefonem do zbadania).