Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wstęp | Red | Opis przejścia Poradnik Get Even

Z menu głównego gry możesz wybierać czy chcesz wznowić zabawę jako Black czy jako Red - Wstęp | Red | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Z menu głównego gry możesz wybierać czy chcesz wznowić zabawę jako Black czy jako Red

Red staje się grywalną postacią gry Get Even dopiero po tym jak rozegrasz wszystkie podstawowe etapy dostępne dla Blacka. Gra konkretnie przełączy się na Reda (Ramseya) po tym jak grając jeszcze jako Black dotrzesz w szpitalu psychiatrycznym do piwnicy z serwerami i zbadasz dużą kapsułę dokonując w ten sposób ważnego odkrycia na temat samego Blacka.

Grając jako Red będziesz mógł rozegrać w sumie osiem nowych wspomnień, które będą występowały parami - pierwsza część zawsze będzie śledztwem (często wiążącym się z koniecznością radzenia sobie z wrogo nastawionymi postaciami), a druga będzie koncentrowała się na ważnych odkryciach o charakterze fabularnym.

Uwaga! To, że przejąłeś kontrolę nad Redem, nie oznacza, że bezpowrotnie utraciłeś szansę na powtarzanie zaliczonych już wcześniej wspomnień grając jako Black. Możesz powrócić do menu głównego gry, w którym widoczne będą dwie opcje kontynuacji - jako Black i jako Red. Jeśli wybierzesz kontynuację gry jako Black to powrócisz do sali z dowodami w jego umyśle i będziesz mógł ponownie przejść ukończone już wspomnienia (np. po to żeby znaleźć brakujące sekrety albo podjąć inne decyzje w kluczowych momentach fabularnych).

Prawy ekran służy do potwierdzania akcji zainicjowania nowego wspomnienia - Wstęp | Red | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Prawy ekran służy do potwierdzania akcji zainicjowania nowego wspomnienia

Warto dokładnie rozejrzeć się po piwnicy. Możesz tu odnaleźć aż osiem dokumentów rozmieszczonych w różnych częściach pomieszczenia. Oprócz tego zainteresuj się dwoma monitorami na biurku. Lewy ekran służy do wybierania odkrytych już wspomnień i jako że nie zaliczyłeś jeszcze żadnego z nich lista będzie póki co pusta. Prawy ekran służy do potwierdzenia chęci zainicjowania nowego wspomnienia i pierwszym z nich będzie "Grace_Kidnapping".