Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even Poradnik Get Even

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Na stronie znajduje się opis pierwszej wizyty w bloku C szpitala psychiatrycznego w grze Get Even. Do budynku C tej placówki po raz pierwszy zawitasz po ukończeniu jednego ze wspomnień z wizyty w magazynie. Eksploracja bloku C wiąże się przede wszystkim z szansą odnalezienia wielu nowych sekretów, ale czeka Cię tu też m.in. potencjalna konfrontacja z nietypowymi przeciwnikami.

Początek eksploracji bloku C

W jednej z cel może przebywać Boyce - Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry
W jednej z cel może przebywać Boyce

Po wysłuchaniu rozmowy z Redem możesz zbadać zebrane ślady, a także przenieść się do sali z dowodami, lub od razu zająć się eksploracją bloku C. Sprawdź notatkę zawieszoną na tablicy, dane pacjenta znajdujące się na krześle oraz dokument leżący na biurku. W pobliskim biurze (Office) znajdziesz kolejną notatkę i w okolicy znajduje się także dyktafon. W następnej kolejności zbadaj izolatkę (Isolation Ward), z której zabierz notatkę.

Ruszaj dalej. Na jednej ze ścian wisi dokument. Jeżeli Boyce nie został wcześniej zamordowany to odnajdziesz go w jednej z cel. Możesz go zignorować lub spełnić jego życzenie i przynieść mu leżący niedaleko łom (jest oparty o kaloryfer). Niezależnie jak się zachowałeś skorzystaj po wszystkim z małych schodów.

Uważaj na pacjenta mającego wrogie zamiary - Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry
Uważaj na pacjenta mającego wrogie zamiary

Podnieś nową notatkę leżącą na podłodze. W pobliżu odnajdziesz też magazynek z amunicją do pistoletu i jeśli nie zdobyłeś wcześniej trofeum Locked and Loaded (odnalezienie trzech magazynków podczas jednej wizyty w szpitalu) to możesz podjąć kolejną próbę jego odblokowania.

Zachowaj czujność, bo po drugiej stronie okolicznych drzwi może przebywać wrogo nastawiony pacjent, którego należy zastrzelić. Po tym jak pozbawisz go życia możesz zbadać okolicę w poszukiwaniu dwóch pozostałych magazynków potrzebnych do odblokowania wspomnianego wyżej osiągnięcia (jeśli już je masz to krok ten możesz pominąć, choć amunicja wkrótce ci się przyda).

Przejście przez ogrody

Strzelaj do manekinów żeby je zatrzymywać - Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry
Strzelaj do manekinów żeby je zatrzymywać

Dotrzyj do drzwi prowadzących do szpitalnych ogrodów. Przygotuj tu sobie pistolet, gdyż w trakcie eksploracji ogrodu możesz zostać zaatakowany przez manekiny. Stanie się tak jeśli przyjrzysz się dokładnie jednemu z manekinów i "pozwolisz" Blackowi na skomentowanie tej okoliczności. Nie pozwalaj manekinom zbliżać się do Blacka i nie śpiesz się z eksploracją żeby nie zostać jednocześnie zaatakowanym przez kilka z nich. Za przetrwanie bitwy w ogrodach otrzymasz trofeum Overdose. Jeśli dla odmiany podczas wcześniejszych wiztyt w szpitalu psychiatrycznym nikogo nie oswobodziłeś to manekiny pozostaną nieruchome i przejdziesz przez tę lokację bez żadnych problemów.

Niezależnie od tego czy zostałeś zaatakowany przez manekiny czy też nie warto zbadać ogród. Znajdziesz w ten sposób amunicję oraz rysunek. Docelowo musisz dotrzeć do drzwi prowadzących do nowej części szpitala.

Możesz zeskanować m.in. obrazy - Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry
Możesz zeskanować m.in. obrazy

W okolicznych pomieszczeniach jest sporo nowych sekretów, tak więc poświęć trochę czasu na eksplorację nowej części bloku C. Do odnalezienia są dwie notatki i rysunek. Dodatkowo możesz zeskanować dwa obrazy umieszczone na stojakach.

Wariant A - John Keating nie żyje

Kolejna część eksploracji budynku C ma inny przebieg w zależności od podjętych wcześniej decyzji - Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry

Kolejna część eksploracji budynku C ma inny przebieg w zależności od podjętych wcześniej decyzji. Jeśli uwalniałeś wcześniej innych pacjentów to wkrótce dotrzesz do miejsca, w którym znajdują się zwłoki Johna Keatinga i należy je zeskanować.

Kontynuuj badanie okolicy i pozyskaj dziennik. Dotrzesz do konsoli i nieudana próba skorzystania z niej pozwoli ci ustalić, że będziesz musiał zlokalizować skrzynkę z bezpiecznikami.

Skrzynka z bezpiecznikami - Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry
Skrzynka z bezpiecznikami

Tak jak wcześniej w ustaleniu trasy podróży do bezpieczników może ci pomagać tryb termowizji. Nie śpiesz się jednak z dotarciem do niej, bo w drodze do skrzynki możesz zeskanować ślady krwi oraz odnaleźć notatkę. Po dotarciu do skrzynki wejdź z nią w interakcję.

Wyjmij pistolet, bo wkrótce może Cię zaatakować nowy pacjent. W trakcie dalszej eksploracji zeskanuj łóżko. W pobliżu są ponadto dokument i dyktafon. Kontynuuj podróż, zdejmując po drodze schemat i notatkę ze ściany. Powróć do wspomnianej wcześniej konsoli i wciśnij przycisk.

Wariant B - John Keating nadal żyje

Jeżeli w trakcie poprzednich wizyt w szpitalu nikogo nie uwolniłeś to Johna Keatinga odnajdziesz w pełni żywego i będzie on przebywał w pomieszczeniu z przełącznikami - Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry

Jeżeli w trakcie poprzednich wizyt w szpitalu nikogo nie uwolniłeś to Johna Keatinga odnajdziesz w pełni żywego i będzie on przebywał w pomieszczeniu z przełącznikami. Możesz go zeskanować i wysłuchać jego krótkiego przemówienia, z którego dowiesz się o konieczności rozwiązania nowej zagadki.

Założeniem zagadki jest doprowadzenie do tego żeby do pokoju z Keatingiem popłynęła woda i musisz w rezultacie wchodzić w interakcje z okolicznymi zaworami - Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry

Założeniem zagadki jest doprowadzenie do tego żeby do pokoju z Keatingiem popłynęła woda i musisz w rezultacie wchodzić w interakcje z okolicznymi zaworami. Pierwszy zawór jest na prawo od oszklonego wejścia do pomieszczenia z Keatingiem. Przekręć go. Dodatkowo możesz załączyć tryb termowizji w telefonie, dzięki czemu otrzymasz potwierdzenie, iż rurą zaczęła płynąć woda.

Możesz już zacząć badać okolicę i po drodze warto odnajdywać wszystkie te interaktywne ślady, które wymienione zostały w wariancie A (obiekty do zebrania lub zeskanowania) - Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry

Możesz już zacząć badać okolicę i po drodze warto odnajdywać wszystkie te interaktywne ślady, które wymienione zostały w wariancie A (obiekty do zebrania lub zeskanowania). Dotrzyj do schodów i udaj się na piętro. Skieruj się tu do pokazanego na obrazku pomieszczenia z kilkoma zaworami. Przekręcaj zawory w kolejności z obrazka, dzięki czemu popłynie woda.

Przejdź teraz do jednego z sąsiednich mniejszych pomieszczeń - Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry

Przejdź teraz do jednego z sąsiednich mniejszych pomieszczeń. Jest w nim nowy pojedynczy zawór (powyższy obrazek).

Na sam koniec powróć na parter i zainteresuj się pokazanym na dołączonym obrazku zlewem - Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry

Na sam koniec powróć na parter i zainteresuj się pokazanym na dołączonym obrazku zlewem. Otwórz drzwiczki pod nim i przekręć ostatni zawór. Możesz już powrócić do Keatinga. Przy okazji odblokujesz sobie osiągnięcie It's 5 o'clock. Keating odblokuje dla Blacka nowe przejście.

Dotarcie do interaktywnego obrazu

Duży obraz przeniesie Cię do kolejnego wspomnienia - Eksploracja budynku C | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry
Duży obraz przeniesie Cię do kolejnego wspomnienia

Możesz już wybrać nowo odblokowane przejście. W trakcie tej części eksploracji szpitala ponownie zaglądaj do mijanych pomieszczeń i dokładnie badaj je. Możesz wejść w posiadanie dwóch notatek, wycinka z gazety i dyktafonu.

W jednym z kolejnych korytarzy załączy się "wizja" z udziałem Grace (możesz spróbować szybko oddać strzał w jej stronę żeby zdobyć trofeum Tough Love), po czym znajdziesz się ponownie w unikalnej odmianie wspomnienia. Tak samo jak w przypadku poprzedniej tego typu sceny docieraj do kolejno odblokowywanych obszarów żeby oglądać scenki lub sprawdzać interaktywne przedmioty. Dalsza część tej sceny wymusza podróżowanie pomiędzy centralną konstrukcją a jej "odnogami", ale schemat działania będzie tu identyczny. Na sam koniec zbadaj duży obraz, a rozpocznie się nowe wspomnienie.