Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wprowadzenie do poradnika Poradnik Get Even

Nieoficjalny opis przejścia do Get Even zawiera solucje do wszystkich wspomnień Blacka oraz wszystkich wspomnień Reda, którzy są dwoma głównymi bohaterami gry. W omówieniu każdego etapu znalazły się informacje na temat zaliczania celów misji, konfrontacji z przeciwnikami, skutecznego skradania się oraz ewentualnych wyborów i ich konsekwencji. Cenną informacją jest to, iż w opisie uwzględnione zostały miejsca odnajdywania sekretów (notatki, dokumenty, plakaty, nagrania) oraz śladów nadających się do zeskanowania.

Poradnik z opisem przejścia uzupełniony został dwoma dodatkowymi rozdziałami. Pierwszy z nich to zestawienie ukrytych wspomnień, do których można dotrzeć po odnalezieniu wszystkich śladów w poszczególnych etapach. Drugi dodatkowy rozdział zawiera opisy rozwiązania najtrudniejszych zagadek gry.

Get Even to gra autorstwa polskiego studia The Farm 51, która łączy w sobie elementy produkcji koncentrującej się na eksploracji oraz gry akcji, w której możliwe jest angażowanie się w bezpośrednie konfrontacje z przeciwnikami. Jednym z atutów gry jest jej intrygująca fabuła. W Get Even wcielamy się w postać prywatnego detektywa Cole'a Blacka, który budzi się w szpitalu psychiatrycznym wraz z wyraźnymi ubytkami w pamięci. Główny bohater pod nadzorem tajemniczego Reda zaczyna korzystać ze specjalnych gogli VR pozwalających na odczytywanie i ponowne przeżywanie wspomnień. Black liczy, że w ten sposób uda mu się wydostać z psychiatryka oraz pozyskać brakujące elementy układanki potrzebne do zrekonstruowania całego przebiegu wydarzeń.