Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia Poradnik Get Even

Na stronie znajduje się opis sceny rozgrywanej w szpitalu psychiatrycznym w grze Get Even już po tym jak główny bohater uwięziony zostanie przez Reda w bloku B placówki. Nadrzędnym celem tej wizyty jest dotarcie do zdjęcia, którego obejrzenie zainicjuje nowe wspomnienie. W drodze do miejsca odnalezienia tego rekwizytu będziesz mógł zająć się zbadaniem nowych śladów. Konieczne może okazać się też pozbycie się co najmniej jednego wrogo nastawionego pacjenta.

Ważna uwaga - W trakcie przemierzania budynku B będziesz musiał podejmować pierwsze decyzje odnośnie tego jak chcesz się zachować i tak samo będzie też w dalszej części gry po tym jak zawitasz do budynku C. Generalnie możesz zachowywać się na dwa sposoby, a mianowicie pomagać wybranym więźniom w ucieczce lub ignorować ich i pozostawiać ich w przydzielonych im celach. Najlepiej jest wcześniej zastanowić się jak chcesz zachowywać się na przestrzeni całej gry, tj. czy chcesz wszystkim pomagać czy wszystkich pozostawiać w celach. Te warianty, które zignorowałeś, możesz sprawdzić przechodząc całą grę po raz drugi lub powtarzając jedynie sceny ze szpitala psychiatrycznego (dwie wizyty w bloku B i dwie w bloku C) z poziomu sali z dowodami.

Zeskanuj urządzenie Pandora - Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Zeskanuj urządzenie Pandora

Po odzyskaniu przytomności wysłuchaj przemówienia Reda i zabierz ze stołu pistolet z tłumikiem, który już wkrótce może ci się przydać. Użyj teraz aplikacji do skanowania żeby wykonać skan urządzenia Pandora (tego służącego do odtwarzania wspomnień) odnalezionego na jednym z okolicznych biurek. Po tym jak wykonasz skan zbadaj plakat gogli Pandora zawieszony na ścianie nad urządzeniem.

Zbieraj notatki i skanuj pacjentów z mijanych cel - Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Zbieraj notatki i skanuj pacjentów z mijanych cel

Dotrzyj na korytarz i w trakcie przemarszu badaj wszystkie dokumenty (będą to głównie akta pacjentów) oraz rysunki rozwieszone na poblskich ścianach. Oprócz tego możesz zeskanować dwóch pacjentów przebywających w dwóch różnych celach (będą to Walt Kaufmann oraz Leonard Shelby).

Wciśnięcie przycisku (po naprawieniu bezpieczników) doprowadzi do uwolnienia Samsona - Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Wciśnięcie przycisku (po naprawieniu bezpieczników) doprowadzi do uwolnienia Samsona

W jednej z kolejnych cel przebywa Samson Charnel (zeskanuj go) i zwróci się on do głównego bohatera z prośbą o jego uwolnienie. To jedna z pierwszych decyzji do podjęcia w grze. Samsona możesz pozostawić w celi lub zgodnie z jego życzeniem go uwolnić. Jeśli wybierasz ten drugi wariant to odszukaj w pobliżu skrzynkę z bezpiecznikami. Zresetuj bezpieczniki i powróć do celi. Wciśnięcie przycisku doprowadzi do odblokowania drzwi i wypuszczenia na wolność Charnela.

Może zaatakować Cię pacjent i musisz go zastrzelić - Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry
Może zaatakować Cię pacjent i musisz go zastrzelić

Kontynuuj podróż odnajdując po drodze 2 gazety i dokument. Niedługo po odnalezieniu notatki przygotuj sobie pistolet, gdyż w jednym z kolejnych korytarzy możesz zostać nagle zaatakowany przez pacjenta. Zastrzel go zanim zdoła zbliżyć się do Blacka i go zaatakować.

Skorzystaj ze schodów i odczytaj nowego e-maila. W kolejnych pomieszczeniach możesz odnaleźć dokument oraz zeskanować nowego pacjenta (John Lyndon). Uwaga - Jeśli skorzystasz z przełącznika przy celi Lyndona (zakładając, że wcześniej przywróciłeś dostawy prądu) to zostanie on po chwili porażony i zdobędziesz osiągnięcie Quick Fix.

Dokończ podróż do ostatniego pomieszczenia, które poznasz po ustawionym na środku krześle - Eksploracja budynku B | Black | Opis przejścia - Get Even - poradnik do gry

Dokończ podróż do ostatniego pomieszczenia, które poznasz po ustawionym na środku krześle. W pomieszczeniu tym znajduje się mnóstwo interaktywnych przedmiotów - są to zdjęcia, plany, dokumenty, wycinki z gazet, wizytówka oraz plakat.

Na sam koniec zostaw sobie zdjęcie z powyższego obrazka, które rozpoznasz po specyficznej poświacie. Wejście w interakcję z nim zainicjuje nowe wspomnienie, które będzie częścią kolejnej sceny.