Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Meeting with Rose | Ukryte wspomnienia Poradnik Get Even

Na stronie zamieściliśmy podgląd tablicy ze śladami dla wspomnienia "Meeting with Rose" gry Get Even oraz informacje jak dotrzeć do pomieszczenia z ukrytym wspomnieniem i co się w nim znajduje.

Tablicę z dowodami rzeczowymi dla wspomnienia Meeting with Rose prezentuje powyższy obrazek - Meeting with Rose | Ukryte wspomnienia - Get Even - poradnik do gry

Tablicę z dowodami rzeczowymi dla wspomnienia "Meeting with Rose" prezentuje powyższy obrazek. Wspomnienie to zakłada odnajdywanie w głównej mierze różnego rodzaju dokumentów i notatek. Za tego typu obiektami rozglądaj się przede wszystkim podczas eksploracji siedziby Future Defense Group.

W naszej grze otrzymaliśmy kod 6079, ale z racji na losowość wielu elementów gry może ci zostać przyznana inna kombinacja. Uwaga - Nie próbuj od razu używać tej kombinacji, gdyż gra nie pozwoli ci na to dopóki nie zdobędziesz wszystkich śladów.

Ukryte wspomnienie możesz odblokować dopiero po tym jak przejdziesz przez cmentarz oraz park oraz rozwiążesz zagadkę z zamkiem elektronicznym - Meeting with Rose | Ukryte wspomnienia - Get Even - poradnik do gry

Ukryte wspomnienie możesz odblokować dopiero po tym jak przejdziesz przez cmentarz oraz park oraz rozwiążesz zagadkę z zamkiem elektronicznym. Pozwoli ci to przedostać się do wnętrza budynku Future Defense Group. Po drodze miniesz pokazane na powyższym obrazku przejście gdzie na ziemi obok krat postawiona będzie doniczka z kwiatami.

Kawałek dalej możesz znaleźć pokazaną na obrazku metalową bramkę z zamontowanym na ścianie zamkiem elektronicznym (odnajduje się ją jeszcze przed dotarciem do miejsca rozwiązania zagadki z nieaktywną windą) - Meeting with Rose | Ukryte wspomnienia - Get Even - poradnik do gry

Kawałek dalej możesz znaleźć pokazaną na obrazku metalową bramkę z zamontowanym na ścianie zamkiem elektronicznym (odnajduje się ją jeszcze przed dotarciem do miejsca rozwiązania zagadki z nieaktywną windą). Wprowadź tu pozyskaną wcześniej kombinację. W tajnym pokoju odnajdziesz gablotę nadającą się do zeskanowania. Zdobędziesz dzięki temu karabin snajperski, który zostanie dodany do arsenału (możesz powracać do arsenału w sali z dowodami w umyśle Blacka i zabierać tę broń z zamiarem wykorzystywania jej w trakcie zaliczania kolejnych wspomnień).

W sekretnym pomieszczeniu jest też telewizor. Wejście w interakcję z nim doprowadzi do odtworzenia rozmowy Ramsey'a z Blackiem.