Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak rozwiązać zagadkę ze świeczkami w szpitalu? | Get Even Poradnik Get Even

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Na stronie znajduje się opis rozwiązania zagadki z ugaszaniem świeczek w budynku szpitala odwiedzanego grając postacią Reda w Get Even. Konkretnie mowa tu o zagadce pojawiającej się w dalszej części gry po tym jak Red stanie się grywalnym bohaterem. Budynek szpitala odwiedzisz podczas przechodzenia wspomnienia o nazwie "Grace_Kindapping -reveal".

W celu przystąpienia do tej zagadki musisz kontynuować podróż przez szpital aż dotrzesz do pomieszczenia, w którym zapalonych jest kilka świeczek - miejsce to pokazuje dołączony obrazek - Jak rozwiązać zagadkę ze świeczkami w szpitalu? | Get Even - Get Even - poradnik do gry

W celu przystąpienia do tej zagadki musisz kontynuować podróż przez szpital aż dotrzesz do pomieszczenia, w którym zapalonych jest kilka świeczek - miejsce to pokazuje dołączony obrazek.

1 - Jak rozwiązać zagadkę ze świeczkami w szpitalu? | Get Even - Get Even - poradnik do gry
Przebieg tej zagadki ma charakter losowy, tak więc dokładnie zapoznaj się z poniższą instrukcją, by wiedzieć co należy zrobić - Jak rozwiązać zagadkę ze świeczkami w szpitalu? | Get Even - Get Even - poradnik do gry

Przebieg tej zagadki ma charakter losowy, tak więc dokładnie zapoznaj się z poniższą instrukcją, by wiedzieć co należy zrobić.

W pomieszczeniu jest kilka zapalonych świec i przykładowe miejsce ze świecą prezentuje obrazek 1. Zbadaj te obszary i zapamiętaj obiekty, które postawiono obok zapalonych świeczek. Po tym jak tego dokonasz zlokalizuj swoje odbicie i przeteleportuj się do sąsiedniego pomieszczenia. Musisz tu odwzorować stan z poprzedniej sali, a więc pogasić świece za wyjątkiem tych, które są zapalone przy obiektach z pierwszego pomieszczenia (przykładową świeczkę, którą należy pozostawić w spokoju prezentuje obrazek 2). Zagadka zostanie zaliczona i odpali się nowa scenka.