Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 15

 

Budowa

Opis

Kapitol - Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kapitol

Wymagania:

Ratusz

Unikalny

Koszt:

10 000 złota

10 drewna

10 rudy

Dostarcza dodatkowe 2000 sztuk złota dziennie Możesz posiadać tylko jeden Kapitol.

Gildia Magii - poziom 4. - Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 4.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 3.

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

5 kryształów smoczej krwi

5 smoczej stali

5 cieniostali

5 gwiezdne srebro

Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełnią wymagania.

Kopiec Cyklopów - Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kopiec Cyklopów

Wymagania:

Dom Sennych Majaków

Wylęgarnia Wiwern albo Kamienne Słupy

Koszt:

12 000 złota

5 drewna

15 rudy

5 kryształów smoczej krwi

Uniemożliwia budowę Otchłani Behemotów

Legendarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 1 Cyklopa na tydzień.

Słup Szału - Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Słup Szału

Wymagania:

Kopiec Cyklopów

Koszt:

15 000 złota

10 rudy

10 cieniostali

Ulepszenie legendarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Cyklopów do Oszalałych Cyklopów.

Otchłań Behemotów - Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Otchłań Behemotów

Wymagania:

Dom Sennych Majaków

Wylęgarnia Wiwern albo Kamienne Słupy

Koszt:

12 000 złota

15 drewna

5 rudy

5 kryształów smoczej krwi

Uniemożliwia budowę Kopca Cyklopów

Legendarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 1 Behemota na tydzień.

Szczelina Behemotów - Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Szczelina Behemotów

Wymagania:

Otchłań Behemotów

Koszt:

15 000 złota

10 smoczej stali

10 drewna

Ulepszenie legendarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Behemotów do Starożytnych Behemotów.

Rankor Ojca Niebo - Poziom 15 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rankor Ojca Niebo

Wymagania:

W mieście jest bohater posiadający Łzy Ashy

Koszt:

4000 złota

5 drewna

5 rudy

5 kryształów smoczej krwi

5 gwiezdnego srebra

5 smoczej stali

5 cieniostali

Daje 5000 sztuk złota dziennie i zwiększa przyrost stworzeń w tym mieście o 50%.