Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Prawość

Prawość jest "drzewkiem" umiejętności zarezerwowanym dla bohaterów Przystani. Skupia się ono przede wszystkim na zwiększaniu Morale sojuszniczych jednostek, dzięki czemu skuteczniej walczą. Drzewko sprawdzi się dobrze przy podstawowej rozgrywce, skupiającej się przede wszystkim na bezpośrednich atakach jednostkami. Dobrze komponuje się z umiejętnościami z drzewka Sztuki Wojennej.

Na poziomie nowicjusza musisz obowiązkowo wybrać Prawość Nowicjusz, natomiast jako dodatkową umiejętność zastanów się nad W Jedności Siła lub Siostrami Miłosierdzia. Na poziomie drugim, poza obowiązkowym Prawość Ekspert wybierz Prawa Sprawiedliwość. Poziom Arcymistrza rozwijaj tylko i wyłącznie jeśli chcesz się skupić na taktycznym aspekcie bitew.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Prawość Nowicjusz - Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Prawość Nowicjusz

Gdy tylko sojusznicze stworzenie ma wysokie Morale, wszystkie pozostałe stworzenia sojusznicze otrzymują +2 do Morale aż do chwili, gdy będą posiadały wysokie Morale. Ten efekt może się nakładać.

Siostry Miłosierdzia - Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Siostry Miłosierdzia

Siostra Uzdrowicielka w każdej swojej turze leczy dwukrotnie.

Cel drugiego zaklęcia leczącego jest wybierany na nowo.

W Jedności Siła - Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

W Jedności Siła

Sąsiadujące stworzenia sojusznicze otrzymują +1 do Obrony.

Skoordynowane Działania - Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Skoordynowane Działania

Jeśli oddział wroga ginie, kolejne stworzenie sojusznicze ma wysokie morale. Jeśli inne stworzenie sojusznicze stanie się aktywne wcześniej (ze względu na zmianę Inicjatywy), nie dostaje się pod wpływ tej zdolności.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Prawość Ekspert - Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Prawość Ekspert

Premia do Morale ze względu na Prawość zwiększona jest dodatkowo o +2.

Błogosławione Słowa - Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Błogosławione Słowa

Gdy tylko na sojusznicze stworzenie zostaje rzucone pozytywne zaklęcie, stworzenie to otrzymuje +10 do Morale aż do chwili, gdy ma wysokie morale. Ten efekt może się nakładać.

Prawa Sprawiedliwość - Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Prawa Sprawiedliwość

Stworzenia sojusznicze przeprowadzają ataki odwetowe, mając bonus +6 do Ataku.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Prawość Mistrz - Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Prawość Mistrz

Premia do Morale ze względu na Prawość zwiększona jest dodatkowo o +2.

Braterstwo Broni - Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Braterstwo Broni

Gdy tylko sojusznicze stworzenie ma wysokie morale, wszystkie pozostałe stworzenia sojusznicze sąsiadujące z nim otrzymują +10 do Morale aż do chwili, gdy mają wysokie morale. Ten efekt może się nakładać.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Seria Zwycięstw - Prawość | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Seria Zwycięstw

Sojusznicze stworzenia zadają 75% obrażeń i mają 75% Ruchu podczas tur morale, zamiast połowy obrażeń i Ruchu.