Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 6

 

Budowa

Opis

Szkoła Magii - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Szkoła Magii

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

3400 złota

8 drewna

2 kryształy smoczej krwi

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 4 Uczniów na tydzień.

Uniwersytet Magii - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Uniwersytet Magii

Wymagania:

Szkoła Magii

Koszt:

3000 złota

10 rudy

2 Kryształy Smoczej Krwi

2 Gwiezdne Srebro

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Uczniów do Czeladników.

Rdzeń Many - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rdzeń Many

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

500 złota

2 Kryształy Smoczej Krwi

Podwaja maksymalny poziom Many odwiedzającego to miejsce bohatera aż do końca tygodnia.

Gildia Magii - poziom 3. - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 3.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

500 złota

2 drewna

2 rudy

3 kryształy smoczej krwi

3 gwiezdne srebra

3 smoczej stali

3 cieniostali

Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Wytwórnia Piramid - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wytwórnia Piramid

Wymagania:

Warsztat

Koszt:

500 złota

5 drewna

2 cieniostali

Uniemożliwia budowę Piramidy Piorunów

Produkcja jednostki specjalnej.

Pozwala na kupowanie Małych Piramid.

Piramida Piorunów - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Piramida Piorunów

Wymagania:

Umocnienia poziom 1

Warsztat

Koszt:

600 złota

2 rudy

2 kryształy smoczej krwi

Uniemożliwia budowę Wytwórni Piramid

Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami.

Umocnienia poziom 1 - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 1

Koszt:

1500 złota

5 drewna

10 rudy

Daje miastu mury i bramy używane podczas oblężeń oraz straż lokalną w postaci Gargulców i Kabirów.

Odlewnia Golemów - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Odlewnia Golemów

Wymagania:

Warsztat

Koszt:

1700 złota

5 rudy

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 8 Golemów na tydzień.

Kuźnia Golemów - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kuźnia Golemów

Wymagania:

Odlewnia Golemów

Koszt:

900 złota

5 Gwiezdne srebro

Ulepszenie podstawowego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Golemów do Golemów Piaskowcowych.

Jezioro Lawy - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Jezioro Lawy

Wymagania:

Ognista Jaskinia

Koszt:

1500 złota

Uniemożliwia budowę Odlewni Gwiezdnego Srebra

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+15 do tygodniowego przyrostu Kabirów lub Mistrzów Kabirów.

Odlewnia Gwiezdnego Srebra - Poziom 6 | Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Odlewnia Gwiezdnego Srebra

Wymagania:

Odlewnia Golemów

Koszt:

1700 złota

5 rudy

Uniemożliwia budowę Jeziora Lawy

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+8 do tygodniowego przyrostu Golemów lub Golemów Piaskowcowych.