Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 3

 

Budowa

Opis

Rada Miasta - Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rada Miasta

Wymagania:

Rada Osady

Koszt:

2000 złota

Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie.

Roziskrzona Fontanna - Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Roziskrzona Fontanna

Wymagania:

Drzewa Nimf

Koszt:

500 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Kaplicy Idealnej Harmonii

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+19 Nimf lub Rusałek na tydzień.

Kaplica Idealnej Harmonii - Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kaplica Idealnej Harmonii

Wymagania:

Święty Gaj

Koszt:

400 złota

Uniemożliwia budowę Roziskrzonej Fontanny

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+20 Driad lub Dębowych Driad na tydzień.

Ogród Świętego Ziarna - Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ogród Świętego Ziarna

Wymagania:

Święty Gaj

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

5 drewna

Produkcja jednostki specjalnej.

Pozwala na kupowanie Matek Drzewców.

Gildia Magii - poziom 2. - Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 2.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

500 złota

5 drewna

1 Gwiezdne Srebro

1 Smocza Stal

1 Cieniostal

Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Stajnie Konnicy - Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Stajnie Konnicy

Koszt:

1000 złota

5 drewna

Odwiedzający bohaterowie dostają +5 do Ruchu aż do końca tygodnia.

Gildia Złodziei - Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Złodziei

Wymagania:

Aula Bohaterów

Koszt:

500 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Ambasady

Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach.

Ambasada - Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ambasada

Wymagania:

Aula Bohaterów

Koszt:

1000 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Gildii Złodziei

+20% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta.

Chatka Łowcy - Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Chatka Łowcy

Wymagania:

Kowal

Koszt:

1400 złota

10 drewna

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 11 Łowców na tydzień.

Leśniczówka - Poziom 3 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Leśniczówka

Wymagania:

Chatka Łowcy

Koszt:

2100 złota

5 smoczej stali

Ulepszenie podstawowego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Łowców do Wielkich Łowców.