Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki specjalne | Akademia - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Akademia - Budynki specjalne

W skupie artefaktów poświęcaj tylko te przedmioty, których i tak już nie użyjesz. - Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki specjalne | Akademia - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
W skupie artefaktów poświęcaj tylko te przedmioty, których i tak już nie użyjesz.

Podczas rozwijania miast Akademii możemy wybudować dwa budynki specjalne, które odblokowują nam dodatkowe opcje. Pierwszym z tych budynków jest Skup Artefaktów, który jak sama nazwa wskazuje umożliwia nam sprzedawanie zebranych artefaktów. Oprócz złota otrzymujemy także surowce. Ich liczba zależy w głównej mierze od wartości poświęcanego przedmiotu. Pamiętaj jednak aby sprzedawać tylko te artefakty, które nie przydadzą się żadnemu z twoich bohaterów.

Przed zakupem zwojów rozwiń swoją Gildię Magii do 4. poziomy. Być może interesujący cię czar otrzymasz za darmo. - Akademia w Might & Magic Heroes VII - Budynki specjalne | Akademia - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Przed zakupem zwojów rozwiń swoją Gildię Magii do 4. poziomy. Być może interesujący cię czar otrzymasz za darmo.

Drugim budynkiem dodającym nową opcję jest Kopista, dzięki któremu możemy kupić dodatkowe czary dla naszego bohatera. Kosztują one zazwyczaj od 3 do 8 tysięcy sztuk złota i generowane są losowo. Pamiętaj, że dany czar będziesz mógł przypisać tylko do jednego ze swoich bohaterów.