Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M6 Cienie Ludzkich Myśli
Might & Magic: Heroes VII - M6 Cienie Ludzkich Myśli
Myrthin
Twoje miasto początkowe.
Ajdal-Suq
Wrogie miasto Akademii.
Fort Przystani
Tusmah-Ayn
Wrogie miasto Akademii.
Fort Akademii
Zachodni Punkt Handlowy
Południowy Punkt Handlowy
Północny Punkt Handlowy
Wschodni Punkt Handlowy
Southgate
Wrogie miasto Przystani.
Yellowdale
Wrogie miasto Przystani.
Komandoria Krzyżowców
Możesz ją zaatakować tylko za pomocą Malwen.
20 Szkieletów, 10 Duchów.
Dołączą do ciebie za 976 sztuk złota.
20 Zabójców.
Dołączą do ciebie za 900 sztuk złota.
20 Gryfów.
Dołączą do ciebie za 1440 sztuk złota.
Niebezpieczna Jaskinia
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
W nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
8 Minotaurów.
Dołączą do ciebie za 10 400 sztuk złota.
Skrzynia
Rękawice Czarnego Strażnika;
+2 do Mocy.
Skrzynia
Święte Nasiona;
1 drewno na dzień.
Skrzynia
Kryształowy Diadem;
+2 do Ducha.
Skrzynia
Amulet Zdrowia;
+1 do Zdrowia sojuszniczych stworzeń.
20 Troglodytów.
Dołączą do ciebie za 2460 sztuk złota.
10 Meduz.
Dołączą do ciebie za 4000 sztuk złota.
Skrzynia
Rękawice Zabójcy;
+2 do Mocy, +5 do Przeznaczenia.
Nawiedzone Ruiny
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5 rudy oraz 5000 sztuk złota.
Skrzynia
Amulet Ukrycia;
+1 do Obrony, Pozwala rzucić zaklęcie magii powietrza Całun Mgły raz na bitwę.
Ruiny Shantiri
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 15 000 sztuk złota.
Tylko wejście.
Tylko wyjście.
Skrzynia
Sandały Szybkiej Podróży;
+1 do maksymalnego Ruchu bohatera.
Skrzynia
Płaszcz Dyplomaty;
5% większa szansa, że armie neutralne zechcą do ciebie dołączyć.
Skrzynia
Pierścień Żywiołów;
Pozwala rzucić zaklęcie magii pierwotnej Przyzwanie Żywiołaka raz na bitwę.
Skrzynia
Szata Sędziego;
+2 do Magii, +2 do Ducha.
Tylko wejście.
Tylko wyjście.
52 Zabójców.
Dołączą do ciebie za 2360 sztuk złota.
Skrzynia
Amulet Jaguara;
+4 do Mocy.
Powiększ mapę

Cienie Ludzkich Myśli (The Shadows of Men's Thoughts) M6 | Loch | Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Myrthin
Twoje miasto początkowe.

2Ajdal-Suq
Wrogie miasto Akademii.

3Fort Przystani

4Tusmah-Ayn
Wrogie miasto Akademii.

5Fort Akademii

6Zachodni Punkt Handlowy

7Południowy Punkt Handlowy

8Północny Punkt Handlowy

9Wschodni Punkt Handlowy

10Southgate
Wrogie miasto Przystani.

11Yellowdale
Wrogie miasto Przystani.

12Komandoria Krzyżowców
Możesz ją zaatakować tylko za pomocą Malwen.

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M6 Cienie Ludzkich Myśli

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Cienie Ludzkich Myśli - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia dwie lokacje składające się na drugą misję z kampanii Lochów. Także i tym razem już od początku gry dysponować będziesz jednym miastem położony w podziemiach oraz dwoma bohaterami. Na początku rozgrywki skup się na zajęciu całego dolnego poziomu, a na powierzchnię wyjdź dopiero z odpowiednią armią. Niestety, powinieneś się spieszyć, gdyż jako przeciwników będziesz miał dwa miasta Akademii oraz dwa Przystani. Nie są to przeciwnicy zbyt wymagający, ale jeśli stracisz za dużo czasu mogą spróbować przeszkodzić ci w wykonaniu zadania Plotkarz.

Incydent Graniczny (Border Incident) - zadanie główne

Zadanie rozpoczyna się automatycznie po uruchomieniu drugiej mapy kampanii Lochów. Twoimi głównymi celami jest zajęcie dwóch wrogich fortów - Akademii oraz Przystani. Przed wyruszeniem na powierzchnię zbadaj podziemia, zajmij kopalnie oraz wyszkol odpowiednią armię.

Aby zająć Fort Przystani (M6,3) musisz pokonać dosyć długą drogę. Będąc podziemiach udaj się do wyjścia numer 2, następnie przejdź powierzchnią do wejścia numer 3. Teraz idź na północ aż do przejścia numer 4. Gdy już będziesz na powierzchni wystarczy, że udasz się na zachód, do fortu. Walka nie powinna być zbyt trudna i nawet na początku przygody powinieneś poradzić sobie z przeciwnikami.

Aby zająć forty musisz sprawnie poruszać się między powierzchnią a podziemiami. - Cienie Ludzkich Myśli (The Shadows of Mens Thoughts) M6 | Loch | Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Aby zająć forty musisz sprawnie poruszać się między powierzchnią a podziemiami.

Fort Akademii (M6,5) znajduje się w południowo-wschodniej części mapy. Aby do niego dotrzeć, należy pokonać naprawdę długą drogę. Będąc w mieście udaj się najpierw do wyjścia numer 2, będą na powierzchni idź do przejścia numer 7. Podziemiami przejdź do schodów numer 8. Ponownie na powierzchni kieruj się na zachód. Po chwili dojdziesz już do fortu Akademii. Podobnie jak poprzedni fort, także i ten nie jest zbyt silnie broniony.

Gdy już zniszczysz dwa forty zadanie zostanie zaliczone a ty otrzymasz 2500 punktów doświadczenia, 10 Kryształów Smoczej Krwi oraz 10 Gwiezdnego Srebra.

Plotkarz (Gossipmonger) - zadanie główne

Zadanie to rozpocznie się automatycznie po ukończeniu Incydentu Granicznego (Border Incident). Twój cel jest bardzo prosty, ale wymagający pokonania bardzo dużych odległości. Musisz odwiedzić czterech handlarzy mających swe siedziby w różnych częściach mapy.

Odwiedzić musisz Zachodni Punkt Handlowy (M6,6), Południowy Punkt Handlowy (M6,7), Północny Punkt Handlowy (M6,8) oraz Wschodni Punkt Handlowy (M6,9). Gdy to zrobisz jako nagrodę otrzymasz 5000 punktów doświadczenia oraz +2 do Morale.

Niech Rozróżnią ich Smoczy Bogowie (Let the Dragon Gods sort them out) - zadanie główne

Zadanie to polega wyłącznie na unikaniu walki z wrogim bohaterem Akademii - Johari. Najlepiej wykonać to zadanie poprzez jak najszybsze zajęcie Komandorii z zadania Ostatnia Krucjata (The Last Crusade), zanim Johari do ciebie dotrze.

Ostatnia Krucjata (The last Crusade) - zadanie główne

Po odwiedzeniu ostatniego kupca, otworzyły się drzwi prowadzące do Komandorii Krzyżowców (M6,12). Jedyne co musisz zrobić to udać się do niej i pokonać stacjonujące w niej oddziały. Pamiętaj, że ataku dokonać możesz tylko i wyłącznie bohaterką Malwen. W komandorii znajduje się 100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów i 15 Strażników.

Jako nagrodę za wygranie walki otrzymasz 15 000 punktów doświadczenia oraz +2 do Ataku.

W pierwszej kolejności wyeliminuj Magów, następnie Siepaczy, a Golemy zostaw na koniec. - Cienie Ludzkich Myśli (The Shadows of Mens Thoughts) M6 | Loch | Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
W pierwszej kolejności wyeliminuj Magów, następnie Siepaczy, a Golemy zostaw na koniec.

Po krótkim przerywniku rozpocznie się walka z bohaterem Akademii. Dysponować będziesz automatycznie przydzieloną armią. Nie powinna ona stanowić dla ciebie wyzwania. Ważne abyś nie używał automatycznego rozgrywania walki. Po wygranej zadanie zostanie zaliczone.