Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 15 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 15

 

Budowa

Opis

Kapitol - Poziom 15 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kapitol

Wymagania:

Ratusz

Unikalny

Koszt:

10 000 złota

10 drewna

10 rudy

Dostarcza dodatkowe 2000 sztuk złota dziennie Możesz posiadać tylko jeden Kapitol.

Umocnienia poziomu 3. - Poziom 15 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziomu 3.

Wymagania:

Umocnienia poziomu 2.

Koszt:

800 złota

5 drewna

5 rudy

2 gwiezdne srebro

Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń.

Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Nawy Niebiańskie - Poziom 15 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Nawy Niebiańskie

Wymagania:

Opactwo

Wieża Obserwacyjna

Koszt:

12 000 złota

5 drewna

10 rudy

10 kryształów smoczej krwi

Uniemożliwia budowę Sal Honoru

Legendarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie Serafina na tydzień.

Nawy Elizejskie - Poziom 15 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Nawy Elizejskie

Wymagania:

Nawy Niebiańskie

Koszt:

15 000 złota

5 drewna

10 rudy

10 kryształów smoczej krwi

Ulepszenie legendarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Serafinów do Niebianinów.

Sale Honoru - Poziom 15 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Sale Honoru

Wymagania:

Opactwo

Wieża Obserwacyjna

Koszt:

12 000 złota

5 drewna

10 rudy

5 gwiezdne srebro

5 cieniostali

Uniemożliwia budowę Naw Niebiańskich

Legendarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 1 Landsknechta na tydzień.

Sale Chwały - Poziom 15 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Sale Chwały

Wymagania:

Sale Honoru

Koszt:

15 000 złota

5 drewna

10 rudy

10 smoczej stali

Ulepszenie legendarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Landsknechtów do Mistrzów Miecza.

Posterunek Werbowników - Poziom 15 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Posterunek Werbowników

Wymagania:

Kantor Werbowników

Koszt:

6000 złota

15 drewna

5 rudy

Uniemożliwia budowę Areny Turniejowej

Ulepszenie podstawowego siedliska, zwiększa przyrost Gwardzistów i Legionistów.

Budynki zwiększające przyrost w tym mieście zwiększają również przyrost w zewnętrznych siedliskach w strefie wpływów miasta.

Arena Turniejowa - Poziom 15 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Arena Turniejowa

Wymagania:

Tereny Szkoleniowe

Koszt:

6500 złota

10 drewna

Uniemożliwia budowę Posterunku Werbowników

Ulepszenie elitarnego siedliska.

+2 Kawalerów lub Kirasjerów na tydzień.

Gildia Magii - poziom 4. - Poziom 15 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 4.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 3.

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

5 kryształów smoczej krwi

5 cieniostali

5 gwiezdnego srebra

5 smoczej stali

Daje temu miastu 1 losowe zaklęcie poziomu 4.

Otrzymują je wszyscy bohaterowie odwiedzający to miasto, o ile spełniają wymagania.

Nieskończona Łaska Elratha - Poziom 15 | Przystań - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Nieskończona Łaska Elratha

Wymagania:

W mieście jest bohater posiadający Łzy Ashy

Koszt:

4000 złota

5 drewna

5 rudy

5 kryształów smoczej krwi

5 gwiezdnego srebra

5 smoczej stali

5 cieniostali

Daje 5000 sztuk złota dziennie i zwiększa przyrost jednostek w tym mieście o 50%.

Po każdej walce wskrzeszanych jest 10% straconych przez ciebie stworzeń.