Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 6

 

Budowa

Opis

Kamienny Krąg - Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kamienny Krąg

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

4000 złota

10 rudy

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 6 Druidów na tydzień.

Kamienny Pierścień - Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kamienny Pierścień

Wymagania:

Kamienny Krąg

Koszt:

5500 złota

2 Kryształy Smoczej Krwi

2 Gwiezdne Srebro

2 Smoczej Stali

2 Cieniostali

Ulepszenie elitarnego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Druidów do Wielkich Druidów.

Portal Miejski - Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Portal Miejski

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

500 złota

2 drewna

2 rudy

2 Kryształy Smoczej Krwi

Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Natychmiastowy Powrót.

Pozwala bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem.

Gildia Magii - poziom 3. - Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 3.

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 2.

Koszt:

500 złota

5 drewna

3 kryształy smoczej krwi

3 gwiezdne srebra

3 smoczej stali

3 cieniostali

Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Fontanna Odnowy - Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Fontanna Odnowy

Koszt:

1000 złota

5 rudy

Uniemożliwia budowę Złotego Szlaku

Odwiedzający bohaterowie dostają +5 do Przywództwa na następne 3 bitwy.

Złoty Szlak - Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Złoty Szlak

Koszt:

300 złota

2 drewna

Uniemożliwia budowę Fontanny Odnowy

Podwaja liczbę punktów Ruchu karawan wyruszających z miasta.

Umocnienia poziom 1 - Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 1

Koszt:

1500 złota

10 drewna

5 rudy

Daje miastu mury i bramy używane podczas oblężeń oraz straż lokalną w postaci Nimf i Łowców.

Strzelnica Łuczników - Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Strzelnica Łuczników

Wymagania:

Chatka łowcy

Koszt:

700 złota

5 rudy

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+11 Łowców lub Wielkich Łowców na tydzień.

Wieże Obronne - Poziom 6 | Sylvan - Budynki w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Wieże Obronne

Wymagania:

Gildia Magii - poziom 1.

Umocnienia poziom 1

Koszt:

600 złota

2 Gwiezdne srebro

Podczas oblężeń miasto dysponuje 2 wieżami.