Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Poziom 3

 

Budowa

Opis

Rada Miasta - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Rada Miasta

Wymagania:

Rada Osady

Koszt:

2000 złota

Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie.

Kolonie Harpii - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Kolonie Harpii

Wymagania:

Gniazda Harpii

Koszt:

500 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Obozowiska Gnolli

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+20 Harpii lub Furii na tydzień.

Obozowisko Gnolli - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Obozowisko Gnolli

Wymagania:

Siedliska Gnolli

Koszt:

600 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Kolonii Harpii

Ulepszenie podstawowego siedliska.

+24 Gnolle lub Gnolle Łowcy na tydzień.

Umocnienia poziom 2 - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Umocnienia poziom 2

Wymagania:

Umocnienia poziom 1

Koszt:

800 złota

5 drewna

Zwiększa liczbę punktów wytrzymałości murów i bramy podczas oblężeń.

Dodaje do straży lokalnej Wiwerny Piaskowe i Centaurów.

Zwiększa liczbę i przyrost stworzeń w lokalnej straży.

Gildia Magii - poziom 1. - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Magii - poziom 1.

Koszt:

1000 złota

5 drewna

5 rudy

Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

Gildia Złodziei - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Gildia Złodziei

Wymagania:

Targowisko

Koszt:

500 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Domu Opowieści

Daje możliwość kupowania informacji o twoich przeciwnikach.

Dom Opowieści - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Dom Opowieści

Wymagania:

Targowisko

Koszt:

1000 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Gildii Złodziei

+20% szans na powodzenie podczas negocjacji z armiami neutralnymi w strefie wpływów tego miasta.

Namiot Wojskowy - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Namiot Wojskowy

Koszt:

800 złota

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 12 Siepaczy na tydzień.

Pawilon Wojskowy - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Pawilon Wojskowy

Wymagania:

Namiot Wojskowy

Koszt:

1100 złota

5 smoczej stali

Ulepszenie podstawowego siedliska.

Umożliwia werbowanie i ulepszanie Siepaczy do Miażdżycieli.

Ołtarz Złamanych Mieczy - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Ołtarz Złamanych Mieczy

Wymagania:

Totem Ojca Niebo

Koszt:

500 złota

5 drewna

Uniemożliwia budowę Mądrości Matki Ziemi

Stworzenia odwiedzającego to miejsce bohatera dostają +1 do Ruchu i +5 do Ataku na kolejne 3 walki.

Mądrość Matki Ziemi - Poziom 3 | Twierdza w Might & Magic Heroes VII - Budynki - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Mądrość Matki Ziemi

Wymagania:

Totem Ojca Niebo

Koszt:

500 złota

5 Cieniostali

Uniemożliwia budowę Ołtarzu Złamanych Mieczy

+10 do punktów doświadczenia za zwycięskie walki dla twoich bohaterów w strefie wpływów tego miasta.