Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M1 Smutki Zesłane Przez Los
Might & Magic: Heroes VII - M1 Smutki Zesłane Przez Los
Wybrzeże
Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.
Jeleń
Podejdź i podążaj za jeleniem.
Danan
Porozmawiaj z Danan, a następnie za nią podążaj.
Shalwen
Gdy tylko podejdziesz automatycznie rozpocznie się rozmowa, a po niej otrzymasz dostęp do swojego pierwszego miasta.
Stocznia
Możesz zbudować tutaj łódź, dzięki której będziesz mógł poruszać się po wodzie. Potrzebujesz do tego: 6500 złota, 16 drewna i 8 rudy.
Skały
Przepłynięcie za skały skutkować będzie atakami cyklopów, które za każdym razem zniszczą część naszej armii.
Teleport
Jednooka Skała
Pokonaj siły nieprzyjaciela: 5 Cyklopów, 20 Harpii, 20 Gnolli, 2 Piaskowe Wiwerny, 2 Centaury.
Teleport
Pojawi się dopiero po pokonaniu cyklopów (08). Skorzystaj z niego jeśli chcesz zakończyć misję.
Słoneczny Jeleń
25 Wróżek
2 Księżycowe Łanie
Skrzynia ze skarbem
500 złota lub 250 punktów doświadczenia.
Niebezpieczna Jaskinia
Pokonaj 10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemota i 1 Cyklopa.
Jako nagrodę otrzymasz 2000 złota oraz Płaszcz Ochrony, dodający +2 do obrony bohatera.
8 Wróżek
2 Księżycowe Łanie
6 Rakszasa
4 Rakszasa Radża
2 Słoneczne Jelenie
Mistyczny Orzeł
Skrzynia ze skarbem
500 złota lub 250 punktów doświadczenia.
Skrzynia
Sandały Szybkiej Podróży; +1 do punktów ruchu.
Skrzynia ze skarbem
500 złota lub 250 punktów doświadczenia.
Skrzynia
Hełm Gladiatora; -5 do morale jednostek przeciwnika.
Skrzynia
Płaszcz Odkrywcy; +2 do zasięgu widzenia.
Skrzynia ze skarbem
1500 złota lub 1000 punktów doświadczenia.
Skrzynia
Rękawice Czarnego Strażnika; +2 do mocy.
Skrzynia ze skarbem
500 złota lub 250 punktów doświadczenia.
40 Duchów; dołączą do ciebie w zamian za 600 sztuk złota.
Skrzynia ze skarbem
500 sztuk złota lub 250 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
Skrzynia ze skarbem
500 sztuk złota lub 250 punktów doświadczenia.
Skrzynia
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
Skrzynia
Płaszcz Ochrony; +2 do obrony.
Skrzynia
Amulet Maskowania; +1 do obrony, umożliwia raz na starcie rzucenie czaru "mgła".
Skrzynia
Kryształowy Naszyjnik; +2 do magii.
Skrzynia ze skarbem
1000 sztuk złota lub 500 punktów doświadczenia.
Teleport
Skrzynia ze skarbem
2000 sztuk złota lub 1500 punktów doświadczenia.
Skrzynia
Idealna Kusza; +2 do ataku oraz +10 do inicjatywy sojuszniczych jednostek dystansowych.
Powiększ mapę

Smutki Zesłane Przez Los (The Griefs That Fate Assigns) M1 | Solucja Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Wybrzeże
Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.

2Jeleń
Podejdź i podążaj za jeleniem.

3Danan
Porozmawiaj z Danan, a następnie za nią podążaj.

4Shalwen
Gdy tylko podejdziesz automatycznie rozpocznie się rozmowa, a po niej otrzymasz dostęp do swojego pierwszego miasta.

5Stocznia
Możesz zbudować tutaj łódź, dzięki której będziesz mógł poruszać się po wodzie. Potrzebujesz do tego: 6500 złota, 16 drewna i 8 rudy.

6Skały
Przepłynięcie za skały skutkować będzie atakami cyklopów, które za każdym razem zniszczą część naszej armii.

7Teleport

8Jednooka Skała
Pokonaj siły nieprzyjaciela: 5 Cyklopów, 20 Harpii, 20 Gnolli, 2 Piaskowe Wiwerny, 2 Centaury.

9Teleport
Pojawi się dopiero po pokonaniu cyklopów (08). Skorzystaj z niego jeśli chcesz zakończyć misję.

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M1 Smutki Zesłane Przez Los

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Smutki Zesłane Przez Los - mapa i opis misji

W pierwszej misji z kampanii Sylvan poznamy losy młodego morskiego elfa o imieniu Wysloth. Podczas swojej podróży w wyniku burzy zatonął jego statek. Przygodę rozpoczynamy od momentu wyrzucenia go na brzeg nieznanego kontynentu. W misji tej nie musisz się spieszyć, gdyż jednostki wroga nie stają się coraz silniejsze, ani nie działają na twoją niekorzyść. Spokojnie pokonuj kolejne etapy misji, pokonuj przeciwników i zbieraj armię potrzebną do pokonania 5 cyklopów. Na mapie, poza najważniejszymi miejscami związanymi z wykonywaniem misji, zaznaczono także silniejsze grupy przeciwników, potencjalne nowe jednostki do twojej armii oraz skrzynie ze złotem, doświadczeniem oraz przedmiotami.

Rozbitek (Castaway) - zadanie główne

Jest to pierwsze zadanie jakie zostanie dodane do twojego dziennika zadań. Musisz zbadać okolicę wybrzeża, przy którym zostałeś wyrzucony z morza. Na samym początku udaj się na północ i kliknij na samotnego jednorożna (Lone Unicorn). Wysloth wejdzie na jego grzbiet.

Twoim następnym krokiem jest odszukanie Jelenia (M1,2). Gdy tylko podejdziesz zacznie on od ciebie uciekać. Musisz za nim podążać. Jeśli jednak czujesz się na siłach możesz spróbować walczyć z okolicznymi przeciwnikami. Zyskasz dzięki temu odrobinę doświadczenia i surowców. Pogoń za Jeleniem potrwa około tur. Po jej zakończeniu będziesz mógł przyłączyć go do drużyny. Od razu zobaczysz kolejną grupę jednostek, z którą możesz zrobić to samo - 25 Wróżek. Dziennik zadań zostanie zaktualizowany, a ty będziesz musiał podążać za kolejnymi obeliskami, począwszy od miejsca, w którym stoisz.

Podążaj za jeleniem, a będziesz mógł go w końcu przyłączyć do drużyny. - Smutki Zesłane Przez Los (The Griefs That Fate Assigns) M1 | Solucja Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Podążaj za jeleniem, a będziesz mógł go w końcu przyłączyć do drużyny.

Doprowadzą cię one do elfickiego bohatera - Danan (M1,3). Porozmawiaj z nią, a poleci ci ona podążać za sobą. W ciągu około 2 tur dojdziecie do miasta (M1,4). Tam musisz porozmawiać z Sylraelem. Dowiesz się, że mają oni problem z okolicznymi Cyklopami. Będziesz musiał się nimi zająć.

Zadanie zostanie zakończone sukcesem. Otrzymasz 1000 punktów doświadczenia oraz dostęp do twojego pierwszego miasta - Shalwen. Na twoich usługach znajdzie się także Danan - elificka bohaterka.

Zbuduj statek (Build a ship fit to go through the maelstorm) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się automatycznie po rozmowie z Sylraelem w Shalwan (M1,4). Będziesz musiał zbudować statek, którym dostaniesz się na wyspę cyklopów.

Z budową statku nie musisz się spieszyć. Spokojnie zbierz wszystkie potrzebne surowce. - Smutki Zesłane Przez Los (The Griefs That Fate Assigns) M1 | Solucja Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Z budową statku nie musisz się spieszyć. Spokojnie zbierz wszystkie potrzebne surowce.

Aby zbudować łódź musisz udać się do Stoczni (M1,5), która znajduje się ona zaledwie kilkanaście pól od miasta i zapłacić odpowiednią kwotę za statek. Kosztować cię to będzie 6500 złota, 16 drewna i 8 rudy. Na szczęście nie goni cię czas i możesz stracić go tyle ile chcesz na szukanie zasobów i rozwijanie miasta. Przejdź się więc po całej dostępnej mapie i pozbieraj wszystkie surowce jakie znajdziesz.

Gdy już to zrobisz, wróć do stoczni i zbuduj statek. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 2500 punktów doświadczenia oraz Ranger's Armour, dodający +2 do Ducha (Spirit).

Złe Spojrzenie (Evil eye) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się automatycznie po tym jak zbudujesz łódź w stoczni (M1,5). Twój cel jest bardzo prosty. Musisz przepłynąć na drugą stronę morza, do wyspy cyklopów. Przed uczynieniem tego warto rozejrzeć się po całym zbiorniku wodnym i wybrzeżu, gdyż znajdziesz tam sporo złota, doświadczenia i surowców. Pamiętaj jednak abyś nie przekraczał linii skał (M1,6). Gdy to zrobisz co kilka przepłyniętych pól będziesz atakowany przez cyklopa, który zniszczy część twojej armii. Kilka takich ataków i stracisz wszystkich wojowników.

Przed pokonaniem cyklopów, nie przekraczaj linii skał. - Smutki Zesłane Przez Los (The Griefs That Fate Assigns) M1 | Solucja Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Przed pokonaniem cyklopów, nie przekraczaj linii skał.

Gdy już przeszukasz całe morze udaj się do teleportu (M1,7). Teraz popłyń na drugi brzeg i pokonaj cyklopy w bramie. Twoim ostatnim zadaniem jest udanie się na sam szczyt wzgórza i pokonanie sił nieprzyjaciela w twierdzy (M1,8). Będzie to dosyć trudne, w głównej mierze przez 5 cyklopów. Warto do tego starcia odpowiednio się przygotować i zrekrutować jak największą liczbę jednostek, najlepiej dystansowych i latających. Gdy uda ci się wygrać, jako nagrodę otrzymasz po jednym punkcie ataku, obrony i morale.

Wróć teraz do statku, skorzystaj z teleportu (M1,7), a następnie przepłyń przez skały (M1,6). Jeśli chcesz zakończyć misję w tej kampanii musisz jeszcze tylko skorzystać z kolejnego teleportu (M1,8), który pojawił się po pokonaniu cyklopów.