Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Metamagia

Metamagia jest "drzewkiem" umiejętności zarezerwowanym dla bohaterów Akademii. Jak cała frakcja, tak i dedykowane zdolności skupiają się na wzmocnieniach czarów i różnych efektach magicznych. Z tej racji jest to drzewko polecane szczególnie bohaterom Magii, którzy będą mogli wykorzystać je najefektywniej.

Na pierwszym poziomie należy na początku wybrać Metamagia Nowicjusz, a następnie Mistyczną Koncentrację. Nie jest to szczególnie przydatna zdolność, ale alternatywy są jeszcze gorsze. Poziom Ekspert oraz Mistrz powinien zostać wykupiony w całości. Kosztować to będzie sporą ilość punktów umiejętności, ale zapewni potężną siłę czarów. Poziom Arcymistrzowski dodaje stosunkowo małą premię, można więc bez żadnego problemu z niego zrezygnować i przeznaczyć zaoszczędzony punkt w jakąś szkołę magii.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Metamagia Nowicjusz - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Metamagia Nowicjusz

Na początku każdej rundy walki bohater otrzymuje +1 punkt Metamagii, maksymalnie do +3. Magia bohatera jest wzmacniana przez Metamagię.

Kiedy Metamagia osiągnie +3, poziom rzucania wszystkich zaklęć przez bohatera rośnie do poziomu Nowicjusza.

Mistyczny Katalizator - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczny Katalizator

Każde zaklęcie rzucone przez bohatera zwiększa Metamagię o 1.

Mistyczna Koncentracja - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczna Koncentracja

Pierwszy atak Małej Piramidy w każdej rundzie walki zwiększa Metamagię o 1.

Mistyczna Tarcza - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczna Tarcza

Na początku każdej rundy walki wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują Mistyczną Tarczę pochłaniającą obrażenia w liczbie równej 2 x ilość punktów Metamagii.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Metamagia Ekspert - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Metamagia Ekspert

Metamagia może wzrosnąć do +5.

Kiedy Metamagia osiągnie +5, bohater rzuca wszystkie zaklęcia co najmniej na poziomie Eksperta.

Mistyczny Geniusz - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczny Geniusz

Premia Metamagii do Magii bohatera jest podwojona.

Mistyczne Zasilenie - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczne Zasilenie

Zanim sojusznicze stworzenie zostaje po raz pierwszy trafione ciosem zadanym wręcz, wrogie stworzenie otrzymuje obrażenia za każdy punkt Metamagii razy liczba stworzeń w sojuszniczym oddziale.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Metamagia Mistrz - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Metamagia Mistrz

Metamagia może wzrosnąć do +10.

Kiedy Metamagia osiągnie +10, bohater rzuca wszystkie zaklęcia co najmniej na poziomie Mistrza.

Mistyczne Dostrojenie - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczne Dostrojenie

Metamagia podnosi Obronę i Inicjatywę sojuszniczych stworzeń.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Mistyczne Wzmocnienie - Metamagia | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczne Wzmocnienie

Magiczne obrażenia zadawane wrogim stworzeniom są zwiększane o 1% za każdy punkt Metamagii.