Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Wcielenie Cnót

Umiejętności z "drzewka" Wcielenia Cnót skupiają się statystykach bohatera. Sprawia to, że będą maksymalnie użyteczne jeśli przyznamy je herosowi, który zostanie z nami na dłużej, czyli np. podczas kampanii lub rozgrywania bardzo długich potyczek.

Na pierwszym poziomie, poza obowiązkowym Wcieleniem Cnót Nowicjusz, powinieneś wybrać Smoczą Krew dla bohaterów Magii lub Wojownika dla bohaterów Mocy. Na wyższych poziomach, w wypadku tworzenia bohatera Zarządcy warto dodać także Oświecony Przywódca. Na poziomie eksperckim musisz wykupić Wcielenie Cnót Ekspert, a także jako dodatkowy najlepiej Mistyczne Przeczucie. Poziom mistrzowski opłaca się rozwijać tylko i wyłącznie na wysokich poziomach doświadczenia, najlepiej 20+.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Wcielenie Cnót Nowicjusz - Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wcielenie Cnót Nowicjusz

Bohater zdobywa o 5% więcej punktów doświadczenia.

Smocza Krew - Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Smocza Krew

+2 do Magii

+2 do Ducha

Wojownik - Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wojownik

+2 do Mocy

+2 do Obrony

Oświecony Przywódca - Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Oświecony Przywódca

Zarządca: wszyscy sojuszniczy bohaterowie znajdujący się w strefie wpływów tego miasta otrzymują +20% więcej punktów doświadczenia.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Wcielenie Cnót Ekspert - Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wcielenie Cnót Ekspert

Bohater zdobywa dodatkowo o 5% więcej punktów doświadczenia.

Mistyczne Przeczucie - Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistyczne Przeczucie

+5 do Wiedzy Tajemnej. Bohater ma 75% szans na nauczenie się zaklęć rzucanych podczas walki przez wrogich bohaterów. Wymagania Wiedzy Tajemnej poszczególnych zaklęć muszą jednak wciąż zostać spełnione.

Uczony - Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Uczony

+30% do maksymalnej Many.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Wcielenie Cnót Mistrz - Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wcielenie Cnót Mistrz

Bohater zdobywa dodatkowo o 20% więcej punktów doświadczenia.

Mentor - Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mentor

W chwili spotkania zwiększa poziom punktów doświadczenia pozostałych sojuszniczych bohaterów do 15% punktów doświadczenia bohatera i uczy ich wszystkich znanych przez niego zaklęć, o ile bohaterowie ci posiadają wymagane umiejętności.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Mistrzostwo Magii - Wcielenie Cnót | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mistrzostwo Magii

Zaklęcia, w których bohater ma rangę co najmniej Nowicjusza, rzucane są na poziomie Mistrza.