Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M25 Opowieść o Kwiecie Smutku
Might & Magic: Heroes VII - M25 Opowieść o Kwiecie Smutku
Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.
Kisasi
Wrogie miasto Twierdzy.
Kwiat Smutku
Ołtarz Shalassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Shalassy (07).
Ihmarra
Wrogie miasto Akademii.
Ołtarz Sylanny
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (10).
Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (04).
Eriba-Nadin
Wrogie miasto Nekropolii.
Lightmarch
Wrogie miasto Przystani.
Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (06).
Pierwsza Wieża Mostu
Druga Wieża Mostu
Most
Pojawi się po aktywacji dwóch Wież Mostu (11;12).
Ahmar-Jaziira
Wrogie miasto Akademii.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Ruiny Shantiri
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 zaklęcia oraz 15 000 sztuk złota.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Smocza Utopia
6 Zielonych Smoków, 4 Kościane Smoki, 3 Smoki Cienia, 2 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 3 artefakty, 2 zaklęcia oraz 25 000 sztuk złota.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Nawiedzone Ruiny
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 sztuk złota oraz 5 rudy.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Komandoria Krzyżowców
100 Gwardzistów, 60 Legionistów, 50 Kuszników, 30 Wilkorów, 15 Strażników.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty oraz 4000 sztuk złota.
Niebezpieczna Jaskinia
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Powiększ mapę

Opowieść o Kwiecie Smutku (The Story of The Flower of Dolor) M25 | Akademia poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1 – Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.

2Kisasi
Wrogie miasto Twierdzy.

3Kwiat Smutku

4Ołtarz Shalassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Shalassy (07).

5Ihmarra
Wrogie miasto Akademii.

6Ołtarz Sylanny
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (10).

7Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (04).

8Eriba-Nadin
Wrogie miasto Nekropolii.

9Lightmarch
Wrogie miasto Przystani.

10Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (06).

11Pierwsza Wieża Mostu

12Druga Wieża Mostu

13Most
Pojawi się po aktywacji dwóch Wież Mostu (11;12).

14Ahmar-Jaziira
Wrogie miasto Akademii.

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M25 Opowieść o Kwiecie Smutku

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Opowieść o Kwiecie Smutku - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia czwartą, ostatnią misję z kampanii Akademii. Do twojej dyspozycji oddana została ogromna mapa, z czego praktycznie całą jej wschodnią część zajmują bagna, po których twój bohater porusza się dużo wolniej. Jako przeciwników będziesz miał miasta Nekropolii, Przystani oraz Akademii. Warto oszczędzać czas zwłaszcza w pierwszej fazie rozgrywki, tak aby wrogowie zbytnio się nie rozbudowali i żebyś miał szanse na przejęcie jednego z wrogich miast.

Współczucie dla Łowcy (Pity the Hunter) - zadanie główne

Zadanie rozpoczyna się automatycznie po obejrzeniu wprowadzenia do czwartej misji z kampanii Akademii. Twoim głównym celem jest pokonanie orków. Idź ścieżką, na której się znajdujesz. Po chwili dojdziesz do małego oddziału orków. Musisz ich pokonać. Po pojedynku dojdzie do sprzeczki z inną bohaterką Akademii - Aali. Będziesz musiał pokonać także i ją. Dysponuje ona armią 10 Kabirów, 5 Uczniów i 3 Rakszasów, tak więc nie powinna stanowić żadnego problemu.

Po wygranym pojedynku rozpocznie się nowe zadanie Zdrajca (Turncoat). Idź dalej południe, aż dotrzesz do miasta Kisasi (M25,2). Do walki jednak nie dojdzie, pozwolisz wrogiemu bohaterowi na ucieczkę. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia.

Zdrajca (Turncoat) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po pokonaniu Aali w ramach zadania Współczucie dla Łowcy (Pity the Hunter). Twoim celem będzie ponownie pokonanie bohaterki Akademii oraz zajęcie jej miasta. Udaj się w tym celu w południowo-wschodni róg mapy. Znajdziesz tam miasto Ihmarra (M25,5). Sama Aali też powinna kręcić się w okolicy.

Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia oraz Szatę Sędziego (Magister's Robe), która dodaje +2 do Ducha oraz +2 do Magii.

Połączenie Losów (Reunion of Fates) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Współczucie dla Łowcy (Pity the Hunter). Twoim celem jest odnalezienie Kwiatu Smutku (Flower of Dolor). Znajduje się on w niewielkiej świątyni w południowo wschodniej części mapy (M25,3). Broniony jest przez bardzo słabą grupę Golemów oraz Tytanów Shantiri.

Gdy tylko zabierzesz artefakt zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia oraz +5 do Magii.

Czarodzieje Mroku (The Dark Wizards) - zadanie poboczne

Zadanie rozpocznie się, gdy tylko przekroczysz most z Pieczęcią Shalassy (M25,7). Twoim celem jest odszukanie Luny, pokonanie jej, a następnie zajęcie rządzonego przez nią miasta. Znajdziesz ją w południowo zachodniej części mapy, przebywającą w pobliżu miasta Eriba-Nadin (M25,8).

Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia oraz +10 do Szęścia/Przeznaczenia.

Krzyżowcy Światła (Crusaders of the Light) - zadanie poboczne

Zadanie rozpocznie się, gdy tylko przekroczysz most z Pieczęcią Shalassy (M25,7). Tym razem musisz odnaleźć bohaterkę Melisande. Pokonaj ją i przejmij jej miasto. Zarówno Melisande, jak i miasto Lightmarch znajdziesz w północno-zachodniej części mapy (M25,9).

Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 10 000 punktów doświadczenia oraz +10 do Ducha.

Zabij Qasima! (Kill Qasim!) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po ukończeniu misji Zdrajca (Turncoat). Twoim celem będzie pokonanie niejakiego Qasima. Najpierw musisz udać się na zachód mapy i odnaleźć dwie Wieże Mostu (Brigde tower). Pierwsza z nich znajduje się na południowym wschodzie (M25,11), niedaleko wrogiego miasta Nekropolii. Druga natomiast przy niewielkiej rzeczce na północy (M25,12).

Aktywacja Wież Mostu spowoduje powstanie platform, po których będziesz mógł przejść. - Opowieść o Kwiecie Smutku (The Story of The Flower of Dolor) M25 | Akademia - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Aktywacja Wież Mostu spowoduje powstanie platform, po których będziesz mógł przejść.

Gdy aktywujesz dwie wieże pojawi się most (M25,13), którym będziesz mógł przejść na centralną wyspę. Idź do jej centrum i zajmij miasto Ahmar-Jaziira (M25,14). Jako nagrodę otrzymasz 20 000 punktów doświadczenia oraz +10 do Magii. Zadanie oraz cała kompania zostanie zakończona sukcesem.