Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Przywództwo

Przywództwo jest unikalnym "drzewkiem" umiejętności, które przypadnie do gustu tylko niektórych graczom. Skierowane jest ono przede wszystkim do osób chcących postawić podczas walki na manewry, ukształtowanie terenu i zdolności specjalne jednostek. Jeśli posiadasz zmysł taktyczny, drzewko to jest dla ciebie idealne.

Pomimo niewątpliwych zalet, nie opłaca się rozwijać Przywództwa powyżej poziomu eksperckiego. Na poziomie nowicjusza wybierz obligatoryjne Przywództwo Nowicjusz oraz bardzo dobrą umiejętność Taktyka. Na poziomie eksperckim wybierz wszystkie dostępne umiejętności, ale jako priorytet postaw Przewagę Liczebną.

Nowicjusz

 

Nazwa

Opis

Przywództwo Nowicjusz - Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Przywództwo Nowicjusz

Zwiększa Przywództwo bohatera o 5.

Taktyka - Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Taktyka

Bohater może wystawić stworzenia w pierwszych 3 rzędach.

Stanowczość - Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Stanowczość

Gdy stworzenie sojusznicze nie mogło wykonać w swojej turze żadnej czynności ze względu na niskie morale, zamiast tego otrzymuje pół tury.

Patriota - Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Patriota

Zarządca: wszyscy sojuszniczy bohaterowie w strefie wpływów tego miasta otrzymują +20 do Przywództwa.

Ekspert

 

Nazwa

Opis

Przywództwo Ekspert - Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Przywództwo Ekspert

Dodatkowo zwiększa Przywództwo bohatera o 5.

Przewaga liczebna - Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Przewaga liczebna

Bohater może wystawić do 9 oddziałów stworzeń.

Porywająca Przemowa - Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Porywająca Przemowa

+10 do Morale i +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń przez okres 3 pierwszych rund walki.

Mistrz

 

Nazwa

Opis

Przywództwo Mistrz - Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Przywództwo Mistrz

Dodatkowo zwiększa Przywództwo bohatera o 5.

Dowodzenie Przykładem - Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Dowodzenie Przykładem

Kiedy bohater zaatakuje stworzenie wroga, wszystkie sojusznicze jednostki otrzymują +10 do Ataku, gdy w tej rundzie walki atakują tego samego wroga.

Arcymistrz

 

Nazwa

Opis

Wsparcie - Przywództwo | Umiejętności w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wsparcie

Na początku walki liczba sojuszniczych stworzeń zostaje zwiększona o 5%. Stworzenia dodane w ten sposób nie zostaną w armii po zakończeniu walki.