Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M10 Ślepe Narzędzia Losu
Might & Magic: Heroes VII - M10 Ślepe Narzędzia Losu
Promienne Wrota
Twoje miasto początkowe.
Kopalnia
Gwiazda Południowa
Wrogi fort Przystani.
Gwiazda Północna
Wrogi fort Przystani.
Garnizon
Stanica
Aby odbudować fort potrzebujesz 1500 złota, 10 rudy oraz 10 drewna - zadanie poboczne "Stanica".
Bohaterowie Akademii
Porozmawiaj z nimi - zadanie główne "Zamęt Wśród Żywiołów".
Ognista Brama
Odłamek Arkatha
Tartak
Kopalnia
Skrzynia
Płaszcz Ochrony;
+2 do Obrony.
Skrzynia
Buty Odkrywcy;
+4 do maksymalnego ruchu bohatera.
Skrzynia
Worek Nieskończonego Złota;
500 złota dziennie.
Skrzynia
Wola Ashy;
+3 do obrażeń na poziom bohatera, +2 zdrowia dla sojuszniczych stworzeń.
Wrak Statku
150 Morskich Elfów Piratów, 6 Żywiołaków Wody.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 10 drewna.
Skrzynia
Czapka Leśnego;
+2 do Obrony, +2 do zasięgu widzenia.
Skrzynia
Łuk z Rogu Jednorożca;
+2 do bazowych obrażeń sojuszniczych stworzeń dystansowych, Wszystkie sojusznicze stworzenia dystansowe mają pełny zasięg.
Skrzynia
Maska Tkacza Cieni;
+4 do Magii, Pozwala rzucić zaklęcie magii ciemności Mroczne Odbicie raz na bitwę.
Skrzynia
Pierścień Zaklinania;
+1 do Magii, +20 do maksymalnej many.
150 Jaggernautów, 60 Lilim.
Powiększ mapę

Ślepe Narzędzia Losu (Blind Instruments of Fatality) M10 | Przystań | Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Promienne Wrota
Twoje miasto początkowe.

2Kopalnia

3Gwiazda Południowa
Wrogi fort Przystani.

4Gwiazda Północna
Wrogi fort Przystani.

5Garnizon

6Stanica
Aby odbudować fort potrzebujesz 1500 złota, 10 rudy oraz 10 drewna - zadanie poboczne "Stanica".

7Bohaterowie Akademii
Porozmawiaj z nimi - zadanie główne "Zamęt Wśród Żywiołów".

8Ognista Brama

9Odłamek Arkatha

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M10 Ślepe Narzędzia Losu

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Ślepe Narzędzia Losu - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia dwie lokacje składające się na drugą misję z kampanii Przystani. W dalszym ciągu kierować będziemy młodym księciem Tomasem, który musi udowodnić swoja przydatność dla królestwa. Przygodę rozpoczynasz z miastem oraz dwoma bohaterami. Jest to kolejny przykład dobrze zaprojektowanej mapy i zaskakującej fabuły. Do wykonania będziesz miał kilka zadań głównych oraz pobocznych. Ważne aby do każdego z nich się przygotować i zebrać odpowiednią armię, gdyż w kilku miejscach zostajemy odcięci od naszego miasta.

Priorytety (First Things First) - zadanie główne

Aby udowodnić swoją przydatność musisz zająć trzy budynki generujące zasoby w pobliżu swojego miasta początkowego - Promiennych Wrót (M10,1). Położenie budynków możesz zobaczyć na mapie, każdy z nich zaznaczony został tym samym punktem (M10,2).

Wszystkie budynki bronione są przez wrogie oddziały, ale powinieneś sobie z nimi poradzić. Jeśli masz jakieś problemy spróbuj przerzucić wszystkie siły z jednego bohatera do drugiego, tworząc jedną dużą armię. Po zajęciu wszystkich trzech budynków zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz +2 do Mocy oraz Rękawice Strażnika (Guardian's Gauntlets), dodające +3 obrażeń na każdy poziom bohatera oraz +2 do Zdrowia dla sojuszniczych stworzeń.

Lady Czerwona Tarcza (Lady Redshield) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po ukończeniu misji Priorytety (First Things First). Twoim celem będzie ustanowienie Ymoril jako zarządcę miasta Promienne Wrota (M10,1). Wejdź w tym celu nią do miasta i przenieś jej wizerunek do górnego, lewego okienka na ekranie głównym miasta. Jako nagrodę otrzymasz +2 do Morale.

Aby wyznaczyć Ymoril jako zarządcę miasta przenieś jej portret do okienka w górnym, lewym rogu. - Ślepe Narzędzia Losu (Blind Instruments of Fatality) M10 | Przystań | Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Aby wyznaczyć Ymoril jako zarządcę miasta przenieś jej portret do okienka w górnym, lewym rogu.

Zbuduj Konwent Elratha (Build a Convent of Elrath) - zadanie poboczne

Zadanie to rozpocznie się po ustanowieniu Ymoril jako zarządcy w mieście. Jak wskazuje sama nazwa misji, twoim celem będzie wybudowanie w Konwentu Elratha w Promiennych Wrotach. Jest to budynek drugiego poziomu, więc powinieneś móc go wybudować maksymalnie w dwie lub trzy tury od otrzymania zadania. Jako nagrodę otrzymasz 200 punktów doświadczenia.

Do Hammer Fall (To Hammer Fall) - zadanie główne

Zadanie to rozpocznie się po zdobyciu trzech kopalni w ramach misji Priorytety (First Things First). Tym razem twoim celem będzie zdobycie dwóch okolicznych fortów. Pierwszy z nich - Gwiazda Południowa (Southstar) znajduje się na wschód od twojego miasta (M10,3). Chroniony jest przez średniej wielkości grupę przeciwników, którzy jednak nie powinni stanowić dla ciebie wyzwania. Jeśli tak jest, wróć się do miasta i uzupełnij swoją armię o nowe jednostki. Pamiętaj, że po zdobyciu fortu musisz go jeszcze odbudować. Kosztuje to 1500 złota, 10 drewna oraz 10 rudy.

Drugi fort znajduje się na północny wschód od twojego miasta (M10,4) i broniony jest przez silną armię Nekropolii. Pokonaj przeciwnika, zajmij fort, a następnie go odbuduj.

Gdy już zajmiesz dwa forty, obaj twoi bohaterowie znajdą się w pobliżu Garnizonu (M10,5). Teraz musisz odebrać od Ymoril wszystkie oddziały jakimi dysponuje. Zaznacz w tym celu jednego bohatera i kliknij na drugiego, a następnie przenieś wszystkie oddziały do Tomasa. Po krótkiej rozmowie Ymoril zniknie, natomiast ty otrzymasz zadanie dodatkowe Stanica (Plainwatch).

Aby kontynuować to zadanie musisz zaliczyć quest Zamęt Wśród Żywiołów (Elemental Disturbance). Po ukończeniu go pojawi się kolejny cel - walka z demonami, która ma doprowadzić do ucieczki z pułapki Glorii. Idź najpierw na wschód, a potem na północ. Po jakimś czasie spotkasz dosyć silną armię wroga, złożoną z 150 Jaggernautów oraz 60 Lilim. W przypadku wygrania pojedynku zyskasz +1 do Ataku, +1 do Szczęścia/Przeznaczenia oraz 2000 punktów doświadczenia.

Po zaliczeniu zadania automatycznie rozpocznie się walka Glorii z Masfarem, w której my pokierujemy tym drugim. Pamiętaj aby wykorzystać przewagę jaką dają ci mury. Jednocześnie nie bój się atakować przeciwnika. Atakujące na dystans Lilim bardzo szybko zniszczą dużą część twoich oddziałów. Po wygranej cała misja zostanie zaliczona.

Stanica (Plainwatch) - zadanie dodatkowe

Zadanie to rozpocznie się po przekazaniu wszystkich oddziałów przez Ymoril. Twoim celem będzie odbudowa zrujnowanego fortu. Stanica (Plainwatch) znajduje się na wschodnim wybrzeżu rzeki (M10,6). Do jej odbudowy potrzebować będziesz 1500 złota, 10 rudy oraz 10 drewna.

Po odbudowie fortu podbiegnie do ciebie dwóch bohaterów Akademii (Pod warunkiem, że wcześniej z nimi nie rozmawiałeś), odbędzie się krótka rozmowa, a ty dostaniesz zadanie Zamęt Wśród Żywiołów (Elemental Disturbance). Za odbudowę fortu dostaniesz 200 punktów doświadczenia.

Zamęt Wśród Żywiołów (Elemental Disturbance) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po rozmowie z dwoma bohaterami Akademii (M10,7). Będziesz musiał zbadać okoliczne ziemie, a także podziemia. W pierwszej kolejności udaj się do przejścia numer 1, a następnie kieruj się na południowy wschód, aż dotrzesz do Ognistej Bramy (M10,8).

Po zdobyciu Odłamka Arkatha rozmawiaj z Glorią tylko w przypadku posiadania naprawdę silnej armii. - Ślepe Narzędzia Losu (Blind Instruments of Fatality) M10 | Przystań | Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Po zdobyciu Odłamka Arkatha rozmawiaj z Glorią tylko w przypadku posiadania naprawdę silnej armii.

Po wysłuchaniu narratora wróć do Masfara (M10,7), jednego z magów, który jest teraz przy bramie prowadzącej do fortu Akademii. Po rozmowie musisz udać się do Glorii, kolejnej bohaterki Akademii, która znajduje się teraz na wschód od Stanicy (M10,6). Spali ona część lasu, dzięki czemu będziesz mógł skorzystać z przejścia numer 2. Udaj się teraz na południe i zabierz Odłamek Arkatha (Shards of Fire). Udaj się ponownie do Ognistej Bramy (M10,8) i porozmawiaj z Glorią. Uwaga! Przekraczaj przełęcz tylko jeśli dysponujesz naprawdę silną armią, jeśli nie to uzupełnij straty i dopiero wtedy porozmawiaj z Glorią. Gdy tylko Tomas przejdzie przez bramę zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 500 punktów doświadczenia.

Zguba Demona (Demon's Blade) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się w momencie przekroczenia przez Tomasa Ognistej Bramy (M10,8). Celem misji jest niedopuszczenie aby Gloria przekroczyła przełęcz (M10,5). Musisz po prostu szybko przejść Tomasem do armii demonów i ją pokonać.