Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sylvan - Rozwój miasta w Might & Magic Heroes VII | Sylvan poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Rozwój miasta Sylvan nie różni się znacząco od innych frakcji. Poza złotem, najwięcej potrzebować będziesz drewna, które jest głównym surowcem budowlanym. Z surowców specjalnych najczęściej występuje Kryształ Smoczej Krwi. Sylvan nie posiadają budynku specjalnego.

W pełni rozwinięte miasto Sylvan. - Sylvan - Rozwój miasta w Might & Magic Heroes VII | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
W pełni rozwinięte miasto Sylvan.

Poniżej zostanie przedstawiona lista przedstawiająca sugerowaną kolejność wznoszenia 14 kolejnych budynków w twoim mieście. Liczba obiektów jest dużo większa, jednak najbardziej kluczowe są pierwsze dwa tygodnie gry. Nie w każdym przypadku, głównie z powodu braku surowców, będziesz mógł wznieść budynki w dokładnie takiej kolejności. Niewielkie odstępstwo od tej listy nie oznacza błędnego rozwoju twojego miasta.

Kolejność

Nazwa

Opis

1

Aula Bohaterów

Umożliwia rekrutację nowych i pokonanych bohaterów.

2

Święty Gaj

Podstawowe siedlisko.

Umożliwia werbowanie 20 Driad na tydzień.

3

Rada Miasta

Dostarcza dodatkowe 500 sztuk złota dziennie.

4

Targowisko

Pozwala na handel surowcami.

5

Drzewa Nimf

Podstawowe siedlisko. Umożliwia werbowanie 19 Nimf na tydzień.

6

Gildia Magii - poziom 1.

Daje temu miastu 5 losowych zaklęć poziomu 1.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

7

Gildia Magii - poziom 2.

Daje temu miastu 4 losowe zaklęcia poziomu 2.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

8

Kamienny Krąg

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 6 Druidów na tydzień.

9

Ratusz

Dostarcza dodatkowe 1000 sztuk złota dziennie.

10

Taras Tancerzy Ostrzy

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 5 Tancerzy Ostrzy na tydzień.

11

Kamienny Most

Ulepszenie elitarnego siedliska.

+6 Druidów lub Wielkich Druidów na tydzień.

12

Księżycowa Polana

Elitarne siedlisko.

Umożliwia werbowanie 2 Księżycowych Łań na tydzień.

13

Gildia Magii - poziom 3.

Daje temu miastu 3 losowe zaklęcia poziomu 3.

Otrzymują je wszyscy odwiedzający miasto bohaterowie, o ile spełniają wymagania.

14

Portal Miejski

Wszyscy bohaterowie odwiedzający miasto otrzymują zaklęcie Natychmiastowy Powrót.

Pozwala bohaterom, którzy posiadają to zaklęcie na powrót do tego miasta, jeśli jest najbliższym dostępnym miastem.