Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Prawa Ręka

Pomniejsze artefakty

 

Nazwa

Opis / Zestaw

Kusza Pirata - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kusza Pirata

+1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające;

Zestaw Wodziwoja.

Ostrze Zabójcy - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ostrze Zabójcy

+1 do Mocy.

Zestaw Zabójcy.

Wielkie Artefakty

 

Nazwa

Opis / Zestaw

Sejmitar Dżinna - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Sejmitar Dżinna

+12 do Przeznaczenia.

Idealna Kusza - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Idealna Kusza

+1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające;

+5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń strzelających.

Topór Minotaura - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Topór Minotaura

+6 do obrażeń na każdy poziom bohatera.

Karmazynowa Kosa - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Karmazynowa Kosa

+5 do Mocy.

Kryształowa Różdżka - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kryształowa Różdżka

+2 Magii;

Koszt many dla zaklęć magii pierwotnej jest zmniejszony o 4.

Wola Ashy - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wola Ashy

+3 do obrażeń na każdy poziom bohatera;

+2 do Zdrowia dla sojuszniczych stworzeń;

Zestaw Błogosławieństwa Smoków.

Łuk z Rogu Jednorożca - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Łuk z Rogu Jednorożca

+1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające;

Wszystkie sojusznicze jednostki strzelające mają pełny zasięg;

Zestaw Elficki.

Mściciel - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Mściciel

+1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające;

Wszystkie jednostki wroga mają 1 dodatkowe Piętno Natury na początku walki;

Dostępny tylko dla frakcji Sylvan;

Zestaw Elficki.

Niebiański Kostur - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niebiański Kostur

+2 do Ducha;

Pozwala raz na walkę rzucić zaklęcie Niebiańska Zbroja.

Zestaw Uświęcony.

Krasnoludzki Tasak - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Krasnoludzki Tasak

+3 do obrażeń na każdy poziom bohatera;

+1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia;

Zestaw Krasnoludzki.

Relikty

 

Nazwa

Opis / Zestaw

Kostur Lyre - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kostur Lyre

+8 do Magii;

Zestaw Kuźni Krwi.

Smoczy Jęzor Ognia - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Smoczy Jęzor Ognia

+9 do obrażeń na każdy poziom bohatera;

+2 do Mocy;

Zestaw Błogosławieństwa Smoków.

Niezłomność Gryfa - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Niezłomność Gryfa

+3 do Mocy;

+3 do Ducha;

+5 do Przywództwa;

Zestaw Bitewny Gryfa.

Różdżka Udręki - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Różdżka Udręki

+4 do Magii;

+2 do czasu trwania negatywnych zaklęć rzuconych na stworzenia wroga.

Miecz Cierni - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Miecz Cierni

+6 do obrażeń na każdy poziom bohatera;

-1 do Ruchu stworzeń wroga;

Zestaw Elficki.

Łuk Leśnego - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Łuk Leśnego

+9 do obrażeń na każdy poziom bohatera;

+1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające;

+10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń strzelających;

Zestaw Leśnego.

Krasnoludzka Kusza - Prawa Ręka | Artefakty w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Krasnoludzka Kusza

+1 do podstawowych obrażeń zadawanych przez sojusznicze stworzenia strzelające;

Wszystkie sojusznicze jednostki strzelające mają pełny zasięg;

+10 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń strzelających;

Zestaw Krasnoludzki.