Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M4 Portale Ulotnych Snów
Might & Magic: Heroes VII - M4 Portale Ulotnych Snów
Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.
Gathalrath
Wrogie miasto Zwierzoludzi (Twierdza).
Gathalrath
Neutralne miasto Sylvan. Bardzo słabo bronione.
Issar
Wrogie miasto Akademii.
Neutralna armia
Pokonaj 15 Simurghów - zadanie poboczne "Wbrew Ich Woli".
Letnia Kuźnia Żywiołów
Zawbaa
Wrogie miasto Akademii.
Niebezpieczna Jaskinia
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz losowy artefakt oraz 2000 sztuk złota.
Skrzynia
Zbroja Pirata;
+4 Obrony, +2 Zdrowia dla sojuszniczych stworzeń.
Skrzynia
Korona Wszystkowidzenia;
+1 do zasięgu widzenia, +5 do zdobytego doświadczenia.
Skrzynia
Łuk Leśnego;
+3 do bazowego ataku bohatera, +4 do bazowego ataku sojuszniczych stworzeń dystansowych, +10 Inicjatywy dla sojuszniczych stworzeń dystansowych.
Skrzynia
Topór Minotaura;
+6 obrażeń na poziom bohatera.
Skrzynia
Elfie Buty;
+1 do maksymalnego Ruchu, +10 Inicjatywy dla sojuszniczych stworzeń dystansowych.
Skrzynia
Rękawice Cyklopów;
+8 Mocy.
Skrzynia
Naszyjnik Strumienia;
Bohater otrzymuje 1 punkt many za każde 2 punkty many wydane przez wrogiego bohatera podczas bitwy.
Skrzynia
Kostur Lyre;
+8 Magii.
Skrzynia
Buty Wędrowca;
+2 do maksymalnego Ruchu, 500 złota na dzień.
Skrzynia
Szukający Zemsty;
+2 do bazowych obrażeń sojuszniczych stworzeń dystansowych, wszystkie wrogie stworzenia otrzymują jedno dodatkowe piętno na początku walki.
Skrzynia
Butelka Alchemiczna;
1 Smocza Stal na dzień.
Skrzynia
Magiczne Bransolety;
+4 Magii, Pozwala rzucić czar Magii Pierwotnej Implozja raz na bitwę.
36 Żywiołaków Powietrza.
Przyłączą się do ciebie za 84 000 sztuk złota oraz 24 Kryształów Smoczej Krwi.
Skrzynia
Płaszcz Ochrony;
+2 Obrony, Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 15% mniej obrażeń od magii.
Skrzynia
Róg Obfitości;
1 Kryształ Smoczej Krwi, Smoczej Stali, Cieniostali lub Gwiezdnego Srebra na dzień.
Skrzynia
Pierścień Szybkości;
+2 do Ruchu sojuszniczych stworzeń, +5 do Inicjatywy sojuszniczych stworzeń.
Skrzynia
Szata Sar-Issusa;
+4 Ducha, -2 do kosztów many dla wszystkich zaklęć.
Skrzynia
Legendarne Buty;
+5 Przeznaczenia.
Skrzynia
Serce z Cieniostali;
1 sztuka Cieniostali na dzień.
Skrzynia
Smocze Serce;
+8 Magii.
Skrzynia
Płaszcz Sylanny;
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują o 30% mniej obrażeń od Ziemi.
Skrzynia
Różdżka Udręki;
+4 Magii, +2 do czasu trwania negatywnych czarów wobec wrogich stworzeń.
Smocza Utopia
6 Zielonych Smoków, 4 Kościanych Smoków, 3 Smoki Cienia, 2 Złote Smoki.
Jako nagrodę otrzymasz 3 artefakty, 2 czary oraz 25 000 sztuk złota.
Skrzynia
Płaszcz Arkatha;
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 30% mniej obrażeń od Ognia.
Ruiny Shantiri
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 czary oraz 15 000 sztuk złota.
Skrzynia
Smocza Tarcza;
+8 Obrony.
Skrzynia
Gwiezdny Kamień;
1 Gwiezdne Srebro na dzień.
Skrzynia
Hełm Żelaznych Wichrów;
+4 Obrony, +10% Przywództwa, +10% zdobytego doświadczenia.
Tylko wejście.
Tylko wyjście.
Skrzynia
Maska Tkacza Cieni;
+4 Magii, Pozwala na użycie czaru Magii Ciemności Mroczne Odbicie raz na walkę.
Skrzynia
Szata Proroka;
Wszystkie sojusznicze stworzenia otrzymują 5% mniej obrażeń od magii, +3 Zdrowia dla sojuszniczych stworzeń.
Nawiedzone Ruiny
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 sztuk złota oraz 5 rudy.
Skrzynia
Skrzynia Nieskończonego Złota;
1000 sztuk złota na dzień.
Saabira
30 Dżinnów Medium, 10 Kolosów, 10 Simurghów.
Powiększ mapę

Portale Ulotnych Snów (The Portals of Flickering Dreams) M4 | Sylvan poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1 – Tutaj rozpoczynasz swoją przygodę.

2Gathalrath
Wrogie miasto Zwierzoludzi (Twierdza).

3Gathalrath
Neutralne miasto Sylvan. Bardzo słabo bronione.

4Issar
Wrogie miasto Akademii.

5Neutralna armia
Pokonaj 15 Simurghów - zadanie poboczne "Wbrew Ich Woli".

6Letnia Kuźnia Żywiołów

7Zawbaa
Wrogie miasto Akademii.

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M4 Portale Ulotnych Snów

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Portale Ulotnych Snów - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia ostatnią lokację z kampanii Sylvan, w której to poznasz końcówkę opowieści morskim elfie. Lokacja jest mniejsza niż poprzednia mapa, jednak tutaj od razu stawisz czoła 3 przeciwnikom. Kluczowy jest początek rozgrywki, w którym zdobywasz terytoria oraz surowce do rozbudowy miasta. Na mapie znajduje się bardzo dużo artefaktów. Postaraj się wykorzystać to na swoją korzyść i zabrać w pierwszej kolejności te, które najbardziej przydadzą się twojemu bohaterowi. Twoimi przeciwnikami w tej misji będą przede wszystkim armie Akademii oraz Twierdzy.

Groźba Wyspy Smoczej Mgły (The Thread of Dragonmist Island) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się automatycznie po rozpoczęciu czwartej misji z kampanii Sylvan. Musisz dostać się do Letniej Kuźni Żywiołów (Elemental Forge of Summer) znajdującej się na północy. Zadanie jest o tyle trudniejsze, że masz na to 12 tygodni. Wydawać by się mogło to sporą ilością czasu, ale do pokonania będziesz miał wielu wrogów.

Twoim pierwszym krokiem powinno być zajęcie neutralnego miasta Sylvan na północ od lokacji początkowej (M4,3). Jest ono bardzo słabo bronione, tak więc niskim kosztem zyskasz bazę wypadową do dalszych podróży. Pozostałymi bohaterami staraj się zająć jak najwięcej kopalni i budynków.

Część okolicznych stworzeń zaklęta została w dziwnych kryształach. - Portale Ulotnych Snów (The Portals of Flickering Dreams) M4 | Sylvan - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Część okolicznych stworzeń zaklęta została w dziwnych kryształach.

Teraz swoją główną armią udaj się zachodnią ścieżką aż do miasta Isaar (M4,4). Z tego miejsca skieruj się na wschód, aż na most. Powinna pojawić się scenka w której odkrywasz Kuźnię. Gdy tylko to zrobisz zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 20 000 punktów doświadczenia, +5 Szczęścia/Przeznaczenia oraz Płaszcz Leśnego (Ranger's Cape), dodający +12 do Magii podczas rzucania zaklęć ziemi oraz zmniejszenie otrzymywanych obrażeń od Magii Ziemi o 30%.

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie