Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M20 Nie Ma Pokoju Na Tym Świecie
Might & Magic: Heroes VII - M20 Nie Ma Pokoju Na Tym Świecie
Kuwananjaa
Twoje miasto początkowe.
Oaza
Castelroc
Wrogie miasto Przystani.
Zniszczony Most
Aby odbudować most potrzebujesz 1000 sztuk złota, 15 rudy oraz 15 drewna. Budowa potrwa 1 turę.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Skrzynia
W środku skrzyni znajduje się zwój z zaklęciem "Łódź Shalassy".
Ninakula
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
2 Behemoty
Skrzynia z artefaktem
Zniszczony Most
Aby odbudować most potrzebujesz 1000 sztuk złota, 15 rudy oraz 15 drewna. Budowa potrwa 2 tury.
Skrzynia z artefaktem
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Tylko wejście.
Tylko wyjście.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Tylko wejście.
Tylko wyjście.
Skrzynia z artefaktem
Ruiny Shantiri
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 zaklęcia oraz 15 000 sztuk złota.
Tylko wejście.
Tylko wyjście.
Niebezpieczna Jaskinia
10 Piaskowych Wiwern, 1 Behemot, 1 Cyklop.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt oraz 2000 sztuk złota.
Skrzynia z artefaktem
Powiększ mapę

Nie Ma Pokoju na Tym Świecie (No Peace in This World) M20 | Twierdza poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Kuwananjaa
Twoje miasto początkowe.

2Oaza

3Castelroc
Wrogie miasto Przystani.

4Zniszczony Most
Aby odbudować most potrzebujesz 1000 sztuk złota, 15 rudy oraz 15 drewna. Budowa potrwa 1 turę.

5Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.

6Skrzynia
W środku skrzyni znajduje się zwój z zaklęciem "Łódź Shalassy".

7Ninakula

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M20 Nie Ma Pokoju Na Tym Świecie

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Nie Ma Pokoju na Tym Świecie - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia trzecią misję z kampanii Twierdzy. Przygodę rozpoczynasz na pustyni, i szczególnie w pierwszej fazie rozgrywki będziesz musiał się śpieszyć, aby nie stracić większości swoich wojsk. Tym razem twoimi przeciwnikami będą armie Przystani, które na szczęście nie będą rozwijały się zbyt dynamicznie. Do wykonania będziesz miał tylko dwie długie misje główne. Nie zapomnij o możliwości odwiedzenia Obelisków i skompletowania mapy skarbów, potrzebnej do znalezienie Łez Ashy.

Odległy Dom (Home on the Range) - zadanie główne

Ty i twoje plemię utknęliście na ogromnej pustyni. Twoim pierwszy celem będzie odnalezienie wyjścia z niej. Idź w stronę północnego zachodu, aż dotrzesz do Oazy (M20,2). Zadanie zostanie zaktualizowane, gdy tylko ją spostrzeżesz.

Postawiony zostanie przed tobą nowy cel - zajęcie wrogiego miasta Castelroc (M20,3). Od tego momentu nie musisz się już aż tak śpieszyć, gdyż nie będziesz tracić części swoich jednostek co turę. Zacznij przejmować kolejne budynki na mapie i rozwijać swoją armię. Gdy poczujesz się wystarczająco silny zaatakuj i przejmij miasto Castelroc (M20,3).

Po wygranej bitwie twój bohater przejmie drugie miasto Twierdzy - Ninakulę (M20,7). Postawiony zostanie przed tobą cel jego umocnienia. Masz na to 7 dni. Po tym czasie we wschodniej części mapy pojawi się wrogi bohater. Najbezpieczniej jest pozostać za murami miejskimi i bronić się w ten sposób. Jeśli masz silną armię możesz też wyjść mu naprzeciwko. Nie dysponuje on dużymi siłami. Niestety, po walce okaże się, że był to jedynie zwiadowca.

Z portalu wyjdzie jeszcze 2 bohaterów z większymi armiami, których też będziesz musiał pokonać. Po tych dwóch walkach, czeka cię ostateczny pojedynek z Asadem. Dysponuje on armią 28 Rakszasów Radżów, 24 Dżinnów Medium oraz 152 Mistrzów Kabirów. Po wygranej, zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz +1 do Ataku, +1 do Magii oraz +1 do Szczęścia/Przeznaczenia.

Odnalezienie Oazy powinny być w tej misji twoim priorytetem. - Nie Ma Pokoju na Tym Świecie (No Peace in This World) M20 | Twierdza - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Odnalezienie Oazy powinny być w tej misji twoim priorytetem.

Droga do Zagłodzenia (Road to Starvation) - zadanie główne

Długi pobyt na pustyni może oznaczać dla twojego plemienia śmierć z głodu. Jak najszybciej musisz znaleźć nowy dom dla swoich ludzi. Każdego dnia tracisz 5% swoich wszystkich jednostek, musisz więc wykonać to zadanie bez zbędnej zwłoki. Aby przetrwać udaj się jednym ze swoich bohaterów do Oazy (M20,2). Gdy tylko się tam znajdziesz zadanie zostanie zaliczone.

Jako nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz 1000 sztuk złota, 1000 punktów doświadczenia oraz Zbroję Barbarzyńcy (Barbarian Armour), która dodaje +2 do Mocy oraz +2 do Obrony.