Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M23 Opowieść o Zaginionej Córce
Might & Magic: Heroes VII - M23 Opowieść o Zaginionej Córce
Al-Asif
Twoje miasto początkowe.
Pieczęć Arkatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (04).
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Ołtarz Arkatha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Arkatha (02).
Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (07).
Ołtarz Elratha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (18).
Ołtarz Sylanny
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (05).
Łza Ashy
Aby zabrać Łzę Ashy musisz odwiedzić wszystkie obeliski (03), stanąć dokładnie w miejscu zakopania skarbu i użyć czaru Odkrycie Skarbu.
Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (10).
Ołtarz Shalassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Shalassy (09).
Pieczęć Ylatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Ylatha (15).
Ołtarz Malassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Malassy (14).
Bel-Enlil
Wrogie miasto Nekropolii.
Pieczęć Malassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Malassy (12).
Ołtarz Ylatha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Ylatha (11).
Ołtarz Duchów
Zostaniesz tutaj przeniesiony po rozpoczęciu zadania "Uważaj Czego Pragniesz".
Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (06).
7 Dżinnów
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
42 Kabiry
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Skrzynia z artefaktem
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.
Skrzynia z artefaktem
1 Rakszasa
Skrzynia z artefaktem
Tylko wejście.
Tylko wyjście.
1 Mistyczny Orzeł
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
9 Uczniów
Skrzynia z artefaktem
Nawiedzone Ruiny
450 Szkieletów, 200 Szkieletów Hoplitów, 200 Duchów, 10 Wampirów.
Jako nagrodę otrzymasz artefakt, 5000 sztuk złota oraz 5 rudy.
Skrzynia z artefaktem
Znajdziesz tutaj także zwój na zaklęcie "Łódź Shalassy".
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Skrzynia z artefaktem
Ruiny Shantiri
480 Golemów Shantiri, 10 Tytanów Shantiri.
Jako nagrodę otrzymasz 2 artefakty, 2 zaklęcia oraz 15 000 sztuk złota.
Powiększ mapę

Opowieść o Zaginionej Córce (The Story of the Lost Daughter) M23 | Akademia poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Al-Asif
Twoje miasto początkowe.

2Pieczęć Arkatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Arkatha (04).

3Obelisk
Odsłania część mapy skarbów i uczy zaklęcia Odkrycie Skarbu.

4Ołtarz Arkatha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Arkatha (02).

5Pieczęć Sylanny
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Sylanny (07).

6Ołtarz Elratha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Elratha (18).

7Ołtarz Sylanny
Pozwala Otworzyć Pieczęć Sylanny (05).

8Łza Ashy
Aby zabrać Łzę Ashy musisz odwiedzić wszystkie obeliski (03), stanąć dokładnie w miejscu zakopania skarbu i użyć czaru Odkrycie Skarbu.

9Pieczęć Shalassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Shalassy (10).

10Ołtarz Shalassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Shalassy (09).

11Pieczęć Ylatha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Ylatha (15).

12Ołtarz Malassy
Pozwala Otworzyć Pieczęć Malassy (14).

13Bel-Enlil
Wrogie miasto Nekropolii.

14Pieczęć Malassy
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Malassy (12).

15Ołtarz Ylatha
Pozwala Otworzyć Pieczęć Ylatha (11).

16Ołtarz Duchów

17 – Zostaniesz tutaj przeniesiony po rozpoczęciu zadania "Uważaj Czego Pragniesz".

18Pieczęć Elratha
Otworzysz ją dzięki kluczowi z Ołtarza Elratha (06).

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M23 Opowieść o Zaginionej Córce

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Opowieść o Zaginionej Córce - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia dwie lokacje składające się na drugą misję z kampanii Akademii. Podobnie jak mapa, tak i sama rozgrywka fabularna podzielona została na dwie wyraźne części. Pierwsza z nich obejmuje eksplorację mapy, przejmowanie budynków i tworzenie silnej armii, natomiast druga sprowadza się do odnalezienia przejścia przez skomplikowany system magicznych aktywatorów. Aby uniknąć niepotrzebnego stresu zapoznaj się z opisem zadania Uważaj Czego Pragniesz (Be Careful What You Wish For).

Ścieżka Smutku (Path of Dolor) - zadanie główne

Zadanie rozpoczyna się automatycznie po obejrzeniu wprowadzenia do drugiej misji z kampanii Akademii. Twoim głównym celem jest znalezienie wskazówek na temat położenie Niebieskiego Kryształu (Blue Gem). Wystarczy, że przejdziesz się wokół swojego miasta i zwiedzisz okoliczne tereny. Po jakimś czasie pojawi się komunikat aby odszukać Nekromantę na wschodzie. Gdy tylko wejdziesz na ciemniejszy teren podłoża podbiegnie do ciebie bohater i rozpocznie się dialog. Po rozmowie aktywuje się zadanie Lyla, którym musisz się teraz zająć.

Gdy już wykonasz zlecone ci zadanie, udaj się do Ołtarza Duchów (Spirit Altar) (M23,16) i porozmawiaj z dopiero co pokonaną Lylą. Zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz +5 do Szczęścia/Przeznaczenia.

Lyla - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po rozmowie z wrogim bohaterem w ramach zadania Ścieżka Smutku (Path of Dolor). Musisz pokonać Lylę i Lunę oraz zająć miasto Bel-Enlil (M23,13). Wszystkie pojedynki nie powinny być zbyt trudne. Za wykonanie zadania otrzymasz +5 do Ataku.

Uważaj Czego Pragniesz (Be Careful What You Wish For) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po zaliczeniu misji Ścieżka Smutku (Path of Dolor). Przeniesiony zostaniesz do alternatywnego świata (M23,17), a twoim celem będzie znalezienie Esencji Jadwy (Jadwa's Essence).

Zwracaj szczególną uwagę na figury i symbole obok magicznych kręgów. - Opowieść o Zaginionej Córce (The Story of the Lost Daughter) M23 | Akademia - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Zwracaj szczególną uwagę na figury i symbole obok magicznych kręgów.

Kieruj się na początku na zachód. Wchodź we wszystkie magiczne okręgi jakie widzisz. Po chwili spotkasz Khalidę. Po rozmowie wejdzie ona w jeden okrąg, ty musisz wejść na drugi. Idź dalej za nią. Zostaniecie teraz rozdzieleni i przeteleportowani w dwa różne miejsca. Przejmiesz kontrolę także nad Khalidą. Przed sobą będziesz miał bardzo dużo magicznych okręgów, które układają się w taki sam schemat po obu stronach mapy. Musisz stawać na kolejnych okręgach dwoma bohaterami. Bardzo ważna jest kolejność w jakiej będziesz to robić. Poniżej przedstawiono po kolei na jakie platformy powinieneś wchodzić.

  • Okrąg z posągiem ducha / banshee;
  • Okrąg ze złotym pomnikiem kapłana;
  • Okrąg z symbolem wielkich mieczy;
  • Okrąg z zielonym bluszczem;
  • Okrąg z figurą jeźdźca;
  • Okrąg z posagiem stada jeleni;
  • Okrąg na północy bez żadnego widocznego symbolu.

Teraz musisz tylko iść na koniec utworzonej po obu stronach ścieżki i stanąć na ostatnich okręgach. Jeden z twoich bohaterów zostanie przeteleportowany do miejsca, w którym znajduje się Esencja Jadwy. Po jej zabraniu ponownie zostaniesz przeniesiony na poprzednią walkę, gdzie automatycznie rozpocznie się walka z Tytanami Shantiri oraz Golemami Shantiri. Po wygranej, druga misja z kampanii Akademii zostanie zaliczona.