Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Magia Ognia

 

Nazwa

Opis

Armagedon - Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Armagedon

Natychmiast zadaje wszystkim oddziałom obrażenia od Magii Ognia.

Zadawane obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera.

Błogosławieństwo Arkatha - Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Błogosławieństwo Arkatha

Na początku następnej walki zadaje obrażenia od Magii Ognia losowy wybranym wrogim celom.

Liczba zadanych obrażeń zależy od poziomu czaru oraz posiadanej Magii.

Płomienny Zapał - Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Płomienny Zapał

Zwiększa Morale wskazanego sojuszniczego stworzenia na czas 3 tur.

Poziom zwiększonego Morale zależy od poziomu czaru oraz posiadanej Magii.

Kula Ognia - Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Kula Ognia

Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Ognia wszystkim oddziałom na wskazanym obszarze 3x3.

Obrażenia zależą od poziomu czaru oraz Magii bohatera.

Ognisty Pocisk - Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ognisty Pocisk

Natychmiast zadaje obrażenia od Magii Ognia wskazanemu oddziałowi wroga.

Liczba punktów obrażeń zależy od poziomu czaru oraz posiadanych punktów Magii.

Ściana Ognia - Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Ściana Ognia

Tworzy na wskazanym obszarze ścianę ognia 1x5 na okres 3 rund bojowych. Ściana zadaje obrażenia od Magii Ognia wszystkim stworzeniom objętym nią na początku ich tury i tym, które przez nią przechodzą.

Zadawane obrażenia zależą od poziomu czaru oraz posiadanej Magii.

Amok - Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Amok

Sprawia, że wskazane stworzenie atakuje losowy sąsiadujący z nim oddział ze zwiększonym lub zmniejszonym poziomem Ataku, w zależności od poziomu Magii bohatera.

Na starcie czar posiada -50 do Ataku. Do tego dodawane są punkty za każdy poziom Magii razy mnożnik za poziom czaru (od x1 do x6).

Wewnętrzny Żar - Magia Ognia | Księga Czarów w Might & Magic Heroes VII - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Wewnętrzny Żar

Zwiększa Atak i Inicjatywę wskazanego oddziału na okres 3 tur.

Zwiększenie Inicjatywy zależy od poziomu czaru, natomiast Ataku od poziomu czaru oraz posiadanej Magii.