Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Might & Magic: Heroes VII - M11 Błogosławieństwa Wolności
Might & Magic: Heroes VII - M11 Błogosławieństwa Wolności
Hammer Fall
Twoje miasto początkowe.
Lawina
Aby oczyścić przejście potrzebujesz 500 złota i zajmie 1 turę.
Pierwszy Most Shantiri
Wieża Światła Murazel
Porozmawiaj z Murazel - zadanie poboczne "Zgoda Buduje".
Drugi Most Shantiri
Nowy Targ
Neutralne miasto Przystani. Bardzo słabo bronione.
Obelisk
Trzeci Most Shantiri
Czwarty Most Shantiri
Armia Gryfów
Piąty Most Shantiri
Szósty Most Shantiri
Stare Miasto
Neutralne miasto Przystani. Bardzo słabo bronione.
Obozowisko Orków
Ustanów tutaj Obóz Orków - zadanie dodatkowe "Zgoda Buduje".
Zyskasz jednego dodatkowego bohatera oraz dwa podstawowe siedliska.
Obelisk
Obelisk
Rycerze Wiecznej Mgły
Łza Ashy
Starożytne Duchowe Wrota
Armia Gryfów
Armia Gryfów
Dopiero po ukończeniu zadania "Misja Duszy".
Dopiero po ukończeniu zadania "Misja Duszy".
Powiększ mapę

Błogosławieństwa Wolności (The Blessings of Freedom) M11 | Przystań poradnik Might & Magic: Heroes VII

Ostatnia aktualizacja: 12 września 2016

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

1Hammer Fall
Twoje miasto początkowe.

2Lawina
Aby oczyścić przejście potrzebujesz 500 złota i zajmie 1 turę.

3Pierwszy Most Shantiri

4Wieża Światła Murazel
Porozmawiaj z Murazel - zadanie poboczne "Zgoda Buduje".

5Drugi Most Shantiri

6Nowy Targ
Neutralne miasto Przystani. Bardzo słabo bronione.

7Obelisk

8Trzeci Most Shantiri

9Czwarty Most Shantiri

10Armia Gryfów

11Piąty Most Shantiri

12Szósty Most Shantiri

13Stare Miasto
Neutralne miasto Przystani. Bardzo słabo bronione.

14Obozowisko Orków
Ustanów tutaj Obóz Orków - zadanie dodatkowe "Zgoda Buduje".
Zyskasz jednego dodatkowego bohatera oraz dwa podstawowe siedliska.

15Obelisk

16Obelisk

17Rycerze Wiecznej Mgły

18Łza Ashy

19Starożytne Duchowe Wrota

Legenda Might & Magic: Heroes VII - M11 Błogosławieństwa Wolności

Czerwona liczba - Miasta gracza oraz przeciwników

Żółta liczba - Ważne miejsca na mapie

Jednostki, które możesz przyłączyć do swojej armii

Silniejsi przeciwnicy spotykani podczas gry

Skarby i skrzynie ze złotem

Teleporty / Przejścia pomiędzy poziomami

Błogosławieństwa Wolności - mapa i opis misji

Powyższa mapa przedstawia trzecią misję z kampanii Przystani. Przed tobą stoją jedne z najciekawszych, ale także najbardziej skomplikowanych zadań w grze. Cała rozgrywka skupia się na obronie twojego głównego miasta i najważniejszych bohaterów w obliczu przeważających sił wroga. Cały czas musisz się śpieszyć i dobrze planować każdy swój ruch. W jednym momencie będziesz musiał wykonywać kilka zadań, zapoznaj się więc z ich opisami oraz położeniem na mapie lokacji, aby optymalnie wykorzystać dostępny czas. Twoimi głównymi przeciwnikami podczas tej misji będą inne armie Przystani.

Przetrwanie Bohaterów Hammer Fall (The Heroes of Hammer Fall must not be defeated) - zadanie główne

Zadanie to aktywne jest w momencie rozpoczęcia trzeciej misji z kampanii Przystani i sprowadza się do ochrony twoich bohaterów - Tomasa i Ymoril oraz głównego miasta Hammer Fall. Po założeniu Obozowiska Orków w ramach zadania Zgoda Buduje (Divided We Fall) i przejęciu kontroli nad bohaterem Twierdzy - Bilashim, chronić będziesz musiał także jego.

Korzystaj z katapult aby spowolnić marsz wroga. - Błogosławieństwa Wolności (The Blessings of Freedom) M11 | Przystań - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Korzystaj z katapult aby spowolnić marsz wroga.

Aby ochronić wszystkich swoich podopiecznych oraz nie dopuścić do zajęcia swojego głównego miasta musisz maksymalnie opóźniać armie wroga. Konrad, w ramach zadania Do Ostatniego Żołnierza (Last Man Standing), jeśli dobrze to poprowadzisz, opóźni atak o około 7 tur. Aby zyskać dodatkowy czas niszcz wszystkie mosty przez jakie przechodzić oraz korzystaj z katapult, które wywołują dodatkowo lawiny blokujące drogi. Każda taka przeszkoda daje ci jedną dodatkową turę. Nie zapomnij także zająć oraz umacniać dwóch dodatkowych miast - Nowego Targu (M11,6) oraz Starego Miasta (M11,13).

Do Ostatniego Żołnierza (Last Man Standing) - zadanie główne

Zadanie polega na jak najdłuższym utrzymaniu się przy życiu przez Konrada, jednego z twoich bohaterów. Atakowany będziesz przez kolejne armie przeciwników, a do dyspozycji otrzymasz 100 Mistrzów Miecza.

  • Pierwsza z fal składa się z 1200 Legionistów;
  • Drugi atak składa się z 1100 Legionistów i 100 Strzelców Wyborowych;
  • Trzeci atak składa się z 1000 Legionistów oraz 400 Strzelców Wyborowych;
  • Czwarty atak składa się z 800 Legionistów, 50 Imperialnych Gryfów oraz 400 Strzelców Wyborowych;
  • Piąty atak składa się ze 100 Imperialnych Gryfów, 50 Arbitrów, 50 Przeorów, 300 Strzelców Wyborowych oraz 10 Kirasjerów;
  • Szósty atak składa się z 50 Imperialnych Gryfów, 100 Kirasjerów, 50 Arbitrów, 30 Serafinów oraz 50 Przeorów;
  • Siódmy atak składa się z 180 Kirasjerów oraz 220 Serafinów.

Nie masz szans na wygranie tego ostatniego pojedynku. Nawet w przypadku przegranej zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 500 punktów doświadczenia.

Zamknięcie Wrót (Closing the Doors) - zadanie poboczne

Zadanie polega na zburzeniu sześciu mostów prowadzących do twojej stolicy - Hammer Fall (M11,1). Przejdź Tomasem na zachód w kierunku Lawiny (M11,2) i oczyść przejście. Kosztować cię to będzie 500 sztuk złota oraz jedną turę czekania. W tym samy czasie przejdź Ymoril w kierunku Pierwszego Mostu Shantiri (M11,3) i zniszcz go. Gdy tylko przejdziesz przez Lawinę rozpoczną się dwa dodatkowe zadania - Zgoda Buduje (Divided We Fall) oraz Misja Duszy (Soul Quest).

Prowadząc Ymoril zniszcz Drugi Most Shantiri (M11,5). Przejdź kawałek dalej i zniszcz Trzeci Most Shantiri (M11,8). Pamiętaj jednak aby przed zniszczeniem nie przechodzić przez niego. Czwarty most (M11,9) powinieneś zniszczyć za pomocą Tomasa. Teraz prowadząc Ymoril pozostało ci zniszczyć dwa ostatnie mosty - piąty (M11,11) oraz szósty (M11,12). Pamiętaj tylko abyś podczas niszczenia ostatniego z nich był wewnątrz murów miejskich. Za wykonanie zadania otrzymasz +2 do Obrony oraz +2 do Ducha.

Zgoda buduje (Divided We Fall) - zadanie poboczne

Zadanie rozpocznie się w momencie przekroczenia przez Tomasa Lawiny (M11,2). Twoim celem będzie odwiedzenie trzech miejsc rozsianych po mapie i zebranie sił do obrony przed atakiem wroga.

W pierwszej kolejności udaj się Tomasem do Wieży Światła Murazel (Murazel's Tower of Light) (M11,4) i porozmawiaj z Archaniołem. Pierwszy cel misji zostanie zaliczony.

Następnie musisz udać się na wschód, do miejsca gdzie możesz założyć Obozowisko Orków (M11,14). Wystarczy, że zbliżysz się do wyznaczonego miejsca. Po rozbiciu obozu do twojej drużyny dołączony zostanie dodatkowy bohater, a także zyskasz dwa podstawowe siedliska.

Ostatnim miejscem, które powinieneś odwiedzić jest elitarne siedlisko, siedziba Rycerzy Wiecznej Mgły (Knights of Evergrey) (M11,17). Gdy tylko tam dotrzesz będziesz mógł dołączyć do swojej armii grupę około 10 Mistrzów Miecza. Po odwiedzeniu wszystkich trzech miejsc zadanie zostanie zaliczone, a ty otrzymasz 500 punktów doświadczenia.

Misja Duszy (Soul Quest) - zadanie poboczne

Zadanie rozpocznie się w momencie przekroczenia przez Tomasa Lawiny (M11,2). Musisz odnaleźć trzy obeliski rozsiane po całej mapie. Pierwszy z nich znajdziesz na północ od miasta Nowy Targ (M11,7). Broniony jest przez niewielką grupkę golemów. Drugi obelisk znajduje się w północno-wschodnim rogu mapy (M11,15) i broniony jest przez podobną grupę golemów. Ostatni z obelisków znajdziesz nieco na południe (M11,16) i jest niebroniony.

Aby zabrać Łzę musisz w odpowiednim miejscu użyć czaru Odkrycie Skarbu. - Błogosławieństwa Wolności (The Blessings of Freedom) M11 | Przystań - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Aby zabrać Łzę musisz w odpowiednim miejscu użyć czaru Odkrycie Skarbu.

Gdy już odnajdziesz trzy obeliski musisz zająć się poszukiwaniem Łzy Ashy. Udaj się w tym celu na wschód od ostatniego obelisku, w okolice niewielkiego rumowiska (M11,18). Gdy już będziesz na miejscu musisz użyć czaru Odkrycie Skarbu, który pozwoli ci na zabranie Łzy. Pamiętaj aby zrobić to Tomasem. Teraz musisz wrócić do Hammer Fall i spotkać się z Ellą przy Starożytnych Duchowych Wrotach (Ancient Spirit Gate) (M11,19). Wokół miasta powstanie bariera, a zadanie zostanie zaliczone. Jako nagrodę otrzymasz 500 punktów doświadczenia.

Ze Starożytnych Duchowych Wrót będziesz mógł zabrać grupę 500 Tytanów Shantiri, którzy posłużą ci do walki z nieprzyjacielem.

W Oblężeniu (State of Siege) - zadanie poboczne

Zadanie rozpocznie się gdy przekroczysz Czwarty Most Shantiri (M11,9). Trzy okoliczne balisty zostały zajęte przez wrogie armie i ostrzeliwują twoje pozycje. Musisz się ich wszystkich pozbyć. Aby poznać ich dokładne położenie zapoznaj się z przygotowaną przez nas mapą. Wszystkie trzy grupy wrogów zaznaczone zostały tym samym numerem (M11,10). Armie składają się z około 20 Imperialnych Gryfów każda. Za wykonanie zadania otrzymasz 500 punktów doświadczenia.

Kontratak (Counterattack) - zadanie główne

Zadanie rozpocznie się po ukończeniu zadania Misja Duszy (Soul Quest) i polega na pokonaniu trzech armii przeciwnika pustoszących twoje ziemie - Krysztoffa, Mateusza oraz Sergueia.

Walki z wrogimi bohaterami Przystani będą jednymi z najciekawszych w całej grze. - Błogosławieństwa Wolności (The Blessings of Freedom) M11 | Przystań - Might & Magic: Heroes VII - poradnik do gry
Walki z wrogimi bohaterami Przystani będą jednymi z najciekawszych w całej grze.

Najlepszym rozwiązaniem będzie obrona w jednym z dwóch dodatkowych miast - Starym Mieście lub Nowym Targu. Będziesz miał wtedy dużo większe szanse na zwycięstwo. Pamiętaj, że ze Starożytnych Duchowych Wrót (M11,19) możesz zabrać grupę 500 Tytanów Shantiri. Razem z nimi twoja armia powinna być gotowa nawet do bezpośredniego starcia. Za wykonanie zadania otrzymasz 500 punktów doświadczenia.