Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Batman: Arkham Knight - Sekrety - Wyspa Miagani Island
Batman: Arkham Knight - Sekrety - Wyspa Miagani Island
Trofeum 1
Trofeum znajduje się w niewielkim pomieszczeniu z łóżkiem zlokalizowanym pod mostem. Możesz je zdobyć bez używania gadżetów.
Trofeum 2
Trofeum znajduje się w zamkniętym budynku przy wodzie. Zlokalizuj osłabiony fragment jednej ze ścian tego budynku. Zaparkuj batmobil na pobliskim moście, tak by mieć tę osłabioną ścianę w polu widzenia, a następnie ostrzelaj ją. Możesz już dotrzeć do pomieszczenia z sekretem.
Trofeum 3
Użyj batmobilu żeby zniszczyć osłabioną ścianę i wejdź do budynku. Musisz tu użyć syntezatora mowy i wysłać robota Człowieka-Zagadki do blokady znajdującej się niedaleko płyty naciskowej. Użyj następnie impulsu elektrycznego na prawym generatorze. Po tym jak blokada przesunie się użyj batarangu na pytajniku żeby odbudować robota i rozkaż mu ustawić się na płycie naciskowej. Możesz już zabrać sekret.
Trofeum 4
Trofeum jest w klatce na dachu i musisz naładować batmobilem pobliską skrzynkę z bezpiecznikami. Odszukaj na południe od sekretu parking i dotrzyj batmobilem na jego najwyższy poziom. Jest tu skocznia - użyj jej żeby przeskoczyć na sąsiedni dach. Ustaw się teraz w takim miejscu żeby widzieć puszkę i złap się jej z użyciem wyciągarki batmobilu. Naładuj skrzynkę i skorzystaj z pazura żeby zdobyć sekret.
Trofeum 5
Trofeum jest wewnątrz budynku. Zbadaj ten budynek w celu zlokalizowania osłabionego fragmentu ściany. Skorzystaj z batmobilu żeby zniszczyć tę ścianę i następnie poszybuj do pomieszczenia z sekretem.
Trofeum 6
Trofeum jest w kuli, którą musisz przeprowadzić przez labirynt. Użyj wyciągarki batmobilu na lewym zaczepie i przesuń metalowy obiekt w lewo. Po tym jak kula wpadnie do nowego otworu przesuń ten sam obiekt w prawo. Zaczekaj aż kula wpadnie do kolejnego otworu i użyj wyciągarki na prawym zaczepie. Przesuń go żeby kula mogła zmienić swoją pozycję. Na sam koniec doprowadź kulę do dolnego otworu i podejdź do niej żeby zabrać trofeum.
Trofeum 7
Trofeum znajduje się wewnątrz budynku. Zlokalizuj z pomocą trybu detektywa niewielki osłabiony fragment ściany. Poszybuj w stronę tego fragmentu z jednego z wyższych punktów widokowych. Przebij się przez ścianę i zabierz sekret.
Trofeum 8
Odszukaj budynek z neonem Dang-Good Donuts. Musisz użyć opcji szybowania żeby przelecieć przez ogromny pączek. Zagwarantuje ci to dostęp do półki z trofeum.
Trofeum 9
Dotrzyj na dach, na którym przebywa grupa robotów Człowieka-Zagadki. Zajmij się atakowaniem zielonych robotów i początkowo ignoruj ich czerwone odmiany. Po uporaniu się z zielonymi robotami traf batarangiem w pytajnik. Możesz już rozprawić się z pozostałymi potworami. Na sam koniec użyj pazura żeby zabrać trofeum z nowo otwartej klatki.
Trofeum 10
Trofeum znajduje się wewnątrz budynku. Zlokalizuj z pomocą trybu detektywa niewielki osłabiony fragment ściany. Poszybuj w stronę tego fragmentu z jednego z wyższych punktów widokowych. Przebij się przez ścianę i zabierz sekret.
Trofeum 11
Trofeum jest wewnątrz budynku. Odszukaj interaktywny zaczep na jednej z jego ścian i wyrwij go z pomocą wyciągarki batmobilu. Możesz już wejść do środka i zabrać sekret. Próba wyjścia z budynku utrudniona zostanie wraz z pojawieniem się wieżyczki obronnej. Możesz ją zniszczyć z użyciem auta (zdalne sterowanie batmobilem) lub ją zhakować (urządzenie do zdalnego hakowania).
Trofeum 12
Trofeum znajduje się wewnątrz restauracji, w której rozegrał się prolog gry. Wbij się do środka i użyj pazura żeby złapać sekret znajdujący się po drugiej stronie lady.
Trofeum 13
Trofeum jest wewnątrz budynku i do zagwarantowania sobie do niego dostępu musisz użyć batmobilu. Zlokalizuj interaktywny zaczep i doprowadź do wysunięcia dużego obiektu z pomocą wyciągarki. Akcja ta doprowadzi do podniesenia dużego szyldu sklepu. Popatrz do góry i użyj uzbrojenia batmobilu żeby zniszczyć nowo odsłoniętą osłabioną ścianę. Możesz już dotrzeć do otworu i przejść do pomieszczenia z sekretem.
Trofeum 14
Musisz zająć się zbadaniem tuneli pod wyspą. Przedostań się tu z użyciem haka na metalowe belki przy suficie. Zlokalizuj następnie balkonik i przyciągnij się do niego. Trofeum znajduje się w narożnej części balkoniku.
Trofeum 15
Trofeum znajduje się na niewielkim dachu wieżowca. Możesz je zabrać bez korzystania z gadżetów.
Trofeum 16
Trofeum znajduje się wewnątrz nieaktywnego wagonika, do którego możesz przedostać się przez jedne z otwartych bocznych drzwi (dzięki szybowaniu lub użyciu haka).
Trofeum 17
Trofeum jest w niewielkim pomieszczeniu wewnątrz budynku. Rozejrzyj się w pobliżu za kratką szybu wentylacyjnego i przejdź przez szyb żeby dotrzeć do sekretu.
Trofeum 18
Trofeum leży na dachu jednego z wagonów na stacji Grand Avenue. Możesz go zabrać bez konieczności aktywowania gadżetów.
Trofeum 19
Trofeum znajduje się na jednym z wyższych pięter dużego budynku. Do budynku możesz przedostać się dzięki przebiciu się przez duży oszklony fragment ściany (poszybuj w stronę okiennic po zajęciu miejsca na wyższym punkcie widokowym).
Trofeum 20
Trofeum jest w klatce i obok znajdziesz współrzędne [2887, 2171]. Dotrzyj do budynku szpitala i ustaw Batmana na płycie naciskowej. Masz teraz zaledwie 40 sekund na powrót do sekretu. Po drodze używaj maksymalnie ulepszonej wyrzutni haków żeby z ogromną siłą katapultować Batmana. Musisz trzymać się z dala od ziemi i utrzymywać wysoką prędkość lotu, a zdążysz na długo przed upływem czasu.
Trofeum 21
Użyj wyciągarki batmobilu na zaczepie i następnie zniszcz osłabioną ścianę. Wejdź Batmanem do budynku i dotrzyj z pomocą haka do pomieszczenia z trofeum. W budynku pojawią się roboty Człowieka-Zagadki. Skorzystaj ze zdalnego sterowania batmobilem i odczep wyciągarkę żeby kontenery spadły na roboty. Na koniec ponownie użyj wyciągarki żeby odblokować sobie drogę do wyjścia.
Trofeum 22
Trofeum leży na sarkofagu i możesz je zdobyć bez konieczności używania gadżetów.
Trofeum 23
Dotrzyj na miejsce batmobilem i użyj jego wyciągarki na tutejszej konstrukcji. Wpraw cały mechanizm w ruch i szybko wyskocz z pojazdu. Skup się na podeście z trofeum, który będzie się powoli podwyższał. Musisz użyć pazura w momencie gdy trofeum znajdzie się na krótką chwilę w odsłoniętym miejscu.
Trofeum 24
Trofeum znajduje się wewnątrz budynku przy wodzie i dostępu do niego broni osłabiona ściana. Ustaw się batmobilem w takim miejscu (np. przy okolicznej rampie) żeby widzieć ścianę. Pozostało ci już tylko ją zniszczyć i poszybować do skrytki z sekretem.
Trofeum 25
Znajdź pulsujący znak na ścianie i użyj skanera kryminalistycznego batmobilu. Podążaj teraz za zielonymi pytajnikami i pozostawaj przez cały czas w trybie bojowym. Dotrzyj do okrągłego zielonego znaku na ścianie budynku i ostrzelaj go. Możesz już przedostać się do skrytki z trofeum.
Trofeum 26
Odszukaj generator po przeciwnej stronie ulicy od zagadki i użyj na nim wyciągarki batmobilu. Przemieść się następnie na płytę naciskową (nie odczepiaj się!) i zacznij trafiać w zapalające się zielone pytajniki. Nie możesz sobie tu pozwolić na żadne przestoje. Na koniec zapalą się wszystkie pytajniki - uaktywnij wtedy ogień zaporowy i traf szybko w te pytajniki, których nie dosięgnęły rakiety. Na koniec złap trofeum z pomocą pazura.
Trofeum 27
Trofeum znajduje się na szczycie jednej z wież niedaleko stacji kolejowej. Możesz je zabrać bez pomocy gadżetów.
Trofeum 28
Trofeum jest na jednym z niższych pięter w ogrodach botanicznych. Do ogrodów przedostań się dzięki szybowaniu, omijając w ten sposób rośliny Trującego Bluszczu.
Trofeum 29
Trofeum jest w szklarni w południowej części ogrodów botanicznych. Musisz jedynie odnaleźć drzwi prowadzące do pomieszczenia z sekretem.
Trofeum 30
Trofeum znajduje się wewnątrz niewielkiej windy. Przedostań się na dach windy z pomocą haka, wskocz przez mały otwór i zabierz sekret.
Trofeum 31
Trofeum znajduje się na niewielkiej wyspie ze statuą Pani Gotham. Użyj trybu detektywa żeby zlokalizować osłabioną ścianę u podstawy tej ogromnej statuy. Poszybuj w jej stronę z zamiarem przebicia się przez ścianę i dotarcia do skrytki z trofeum.
Trofeum 32
Odszukaj robota Człowieka-Zagadki, użyj na nim syntezatora mowy (nie daj mu się w międzyczasie zauważyć!) i rozkaż mu ustawić się na dolnej płycie naciskowej. Odszukaj na górnej półce dwa pytajniki i rozpyl na każdym z nich wybuchowy żel. Ustaw się na górnej płycie naciskowej i zdetonuj żel. Musisz teraz szybko trafić batarangami w dwa pozostałe pytajniki. Jeśli zdążyłeś to otworzy się klatka z sekretem.
Trofeum 33
Trofeum znajduje się na dachu sierocińca Pinkneya. Jest ono ukryte za materacem i możesz je zabrać bez pomocy gadżetów.
Trofeum 34
Trofeum jest w kuli umieszczonej w niewielkiej wieży. Musisz przemieścić tę kulę na sam dół. Używaj w tym celu wyciągarki batmobilu na metalowych obiektach oraz impulsu elektrycznego na generatorach. Zacznij od góry i przesuwaj się stopniowo ku dołowi. Kula na sam koniec wpadnie do pojemnika - wystarczy wysunąć ostatni metalowy obiekt żeby móc zabrać trofeum.
Trofeum 35
Trofeum znajduje się na jednym ze środkowych poziomów wieżowca Wayne Tower. Zbadaj dokładnie wieżowiec, tak by zlokalizować wejście do budynku. Po znalezieniu się wewnątrz wieżowca podążaj liniowymi korytarzami, przy czym przy pierwszej możliwej okazji skręć w prawo. Odnajdziesz tu trofeum ukryte pod schodami.
Trofeum 36
Odszukaj pulsujący przycisk, uaktywnij skaner kryminalistyczny i zacznij podążać za zielonymi pytajnikami. Po drodze musisz przeskoczyć batmobilem nad wodą (użyj dopalacza). Dotrzyj do stacji Grand Central, wysiądź z batmobilu i użyj urządzenia do zdalnego hakowania żeby odblokować bramkę od drugiej strony. Na koniec zlokalizuj okrągły znak na ścianie, ostrzelaj go i zabierz trofeum z małego pomieszczenia.
Trofeum 37
Zbadaj molo w poszukiwaniu dwóch robotów Człowieka-Zagadki i nie daj im się zauważyć, bo zaatakowałyby wtedy Batmana. Użyj syntezatora mowy żeby wysłać roboty na dwie różne płyty naciskowe i sam ustaw się na trzeciej płycie. Po wykonaniu tej akcji użyj pazura żeby złapać trofeum.
Trofeum 38
Trofeum znajduje się na samym końcu molo i możesz je pozyskać bez używania gadżetów.
Zagadka 1
Rozwiązaniem tej zagadki możesz zająć się dopiero po dostatecznym awansowaniu w głównym wątku fabularnym, a konkretnie po pozbyciu się z pomocą Trującego Bluszczu chmury unoszącej się nad Gotham. Udaj się do miejsca, w którym spotykałeś się zawsze z Trującym Bluszczem. Odszukaj tu czerwony kwiat, który musisz zeskanować.
Zagadka 2
Udaj się do szpitala Elliot Memorial. Musisz zeskanować tablicę z nazwą tego szpitala, dokonując oczywiście tego z odpowiednio z dużej odległości żeby zmieściła się ona w kadrze.
Zagadka 3
To prosta zagadka. Po dotarciu w oznaczone miejsce odszukaj budynek z napisem Hell's Gate (jest on na lewo od dużego niebieskiego neonu) i zeskanuj go.
Zagadka 4
Obiekt nadający się do zeskanowania to ogromny neon Vicki Vale Show. Zeskanuj go z dużej odległości, najlepiej z dachu jednego z okolicznych wieżowców.
Zagadka 5
Zbadaj alejkę między budynkami. Musisz zainteresować się zamazanym rysunkiem na ścianie i zeskanować go.
Zagadka 6
Zbadaj obszar u podstawy dwóch budynków. Na ścianie jednego z nich odnajdziesz częściowo zerwany plakat wyborczy Quincy'ego Sharpa i musisz go zeskanować.
Zagadka 7
Dotrzyj na sam szczyt wskazanego budynku. Musisz zeskanować widoczną w oddali Wieżę Cudów znajdującą się w mieście Arkham City odwiedzanym w poprzednich częściach serii (dokonaj na niej przybliżenia obrazu).
Zagadka 8
Zagadkę tę rozwiązuje się wewnątrz sierocińca Pinkneya. Możesz się nią ponadto zająć najwcześniej po odblokowaniu dziesiątej próby Człowieka-Zagadki. Powróć do sali, w której zaliczało się dziesiątą próbę. Odszukaj tu panel kontrolny i zhakuj go z pomocą urządzenia do zdalnego hakowania (MASTERPLAN). Wejdź do małego pomieszczenia i zeskanuj hełm leżący na stole.
Zagadka 9
Zagadkę tę rozwiązuje się wewnątrz sierocińca Pinkneya. Musisz zeskanować obrożę wykorzystywaną do więzienia Kobiety-Kota w sierocińcu. Jeżeli Kobieta-Kot nie została jeszcze uratowana to zeskanuj jej szyję. Jeśli już ją uratowałeś to przejdź do bocznego pomieszczenia (okolice zaliczania dziesiątej próby) i odszukaj obrożę na ziemi (leży przy zapalonej jarzeniówce).
Zagadka 10
Udaj się do wieżowca Wayne Tower. Musisz dotrzeć do biura Bruce Wayne'a znajdującego się na najwyższym piętrze budynku (warto pomagać sobie hakiem). Po wejściu do biura odszukaj obraz rodziny Wayne'ów zlokalizowany na lewo od baru i zeskanuj go z odpowiedniej odległości (nie stój za blisko).
Powiększ mapę

Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight Batman Arkham Knight poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 września 2019

Trofea Człowieka-Zagadki

1Trofeum 1
Trofeum znajduje się w niewielkim pomieszczeniu z łóżkiem zlokalizowanym pod mostem. Możesz je zdobyć bez używania gadżetów.

2Trofeum 2
Trofeum znajduje się w zamkniętym budynku przy wodzie. Zlokalizuj osłabiony fragment jednej ze ścian tego budynku. Zaparkuj batmobil na pobliskim moście, tak by mieć tę osłabioną ścianę w polu widzenia, a następnie ostrzelaj ją. Możesz już dotrzeć do pomieszczenia z sekretem.

3Trofeum 3
Użyj batmobilu żeby zniszczyć osłabioną ścianę i wejdź do budynku. Musisz tu użyć syntezatora mowy i wysłać robota Człowieka-Zagadki do blokady znajdującej się niedaleko płyty naciskowej. Użyj następnie impulsu elektrycznego na prawym generatorze. Po tym jak blokada przesunie się użyj batarangu na pytajniku żeby odbudować robota i rozkaż mu ustawić się na płycie naciskowej. Możesz już zabrać sekret.

4Trofeum 4
Trofeum jest w klatce na dachu i musisz naładować batmobilem pobliską skrzynkę z bezpiecznikami. Odszukaj na południe od sekretu parking i dotrzyj batmobilem na jego najwyższy poziom. Jest tu skocznia - użyj jej żeby przeskoczyć na sąsiedni dach. Ustaw się teraz w takim miejscu żeby widzieć puszkę i złap się jej z użyciem wyciągarki batmobilu. Naładuj skrzynkę i skorzystaj z pazura żeby zdobyć sekret.

5Trofeum 5
Trofeum jest wewnątrz budynku. Zbadaj ten budynek w celu zlokalizowania osłabionego fragmentu ściany. Skorzystaj z batmobilu żeby zniszczyć tę ścianę i następnie poszybuj do pomieszczenia z sekretem.

6Trofeum 6
Trofeum jest w kuli, którą musisz przeprowadzić przez labirynt. Użyj wyciągarki batmobilu na lewym zaczepie i przesuń metalowy obiekt w lewo. Po tym jak kula wpadnie do nowego otworu przesuń ten sam obiekt w prawo. Zaczekaj aż kula wpadnie do kolejnego otworu i użyj wyciągarki na prawym zaczepie. Przesuń go żeby kula mogła zmienić swoją pozycję. Na sam koniec doprowadź kulę do dolnego otworu i podejdź do niej żeby zabrać trofeum.

7Trofeum 7
Trofeum znajduje się wewnątrz budynku. Zlokalizuj z pomocą trybu detektywa niewielki osłabiony fragment ściany. Poszybuj w stronę tego fragmentu z jednego z wyższych punktów widokowych. Przebij się przez ścianę i zabierz sekret.

8Trofeum 8
Odszukaj budynek z neonem Dang-Good Donuts. Musisz użyć opcji szybowania żeby przelecieć przez ogromny pączek. Zagwarantuje ci to dostęp do półki z trofeum.

9Trofeum 9
Dotrzyj na dach, na którym przebywa grupa robotów Człowieka-Zagadki. Zajmij się atakowaniem zielonych robotów i początkowo ignoruj ich czerwone odmiany. Po uporaniu się z zielonymi robotami traf batarangiem w pytajnik. Możesz już rozprawić się z pozostałymi potworami. Na sam koniec użyj pazura żeby zabrać trofeum z nowo otwartej klatki.

10Trofeum 10
Trofeum znajduje się wewnątrz budynku. Zlokalizuj z pomocą trybu detektywa niewielki osłabiony fragment ściany. Poszybuj w stronę tego fragmentu z jednego z wyższych punktów widokowych. Przebij się przez ścianę i zabierz sekret.

11Trofeum 11
Trofeum jest wewnątrz budynku. Odszukaj interaktywny zaczep na jednej z jego ścian i wyrwij go z pomocą wyciągarki batmobilu. Możesz już wejść do środka i zabrać sekret. Próba wyjścia z budynku utrudniona zostanie wraz z pojawieniem się wieżyczki obronnej. Możesz ją zniszczyć z użyciem auta (zdalne sterowanie batmobilem) lub ją zhakować (urządzenie do zdalnego hakowania).

12Trofeum 12
Trofeum znajduje się wewnątrz restauracji, w której rozegrał się prolog gry. Wbij się do środka i użyj pazura żeby złapać sekret znajdujący się po drugiej stronie lady.

13Trofeum 13
Trofeum jest wewnątrz budynku i do zagwarantowania sobie do niego dostępu musisz użyć batmobilu. Zlokalizuj interaktywny zaczep i doprowadź do wysunięcia dużego obiektu z pomocą wyciągarki. Akcja ta doprowadzi do podniesenia dużego szyldu sklepu. Popatrz do góry i użyj uzbrojenia batmobilu żeby zniszczyć nowo odsłoniętą osłabioną ścianę. Możesz już dotrzeć do otworu i przejść do pomieszczenia z sekretem.

14Trofeum 14
Musisz zająć się zbadaniem tuneli pod wyspą. Przedostań się tu z użyciem haka na metalowe belki przy suficie. Zlokalizuj następnie balkonik i przyciągnij się do niego. Trofeum znajduje się w narożnej części balkoniku.

15Trofeum 15
Trofeum znajduje się na niewielkim dachu wieżowca. Możesz je zabrać bez korzystania z gadżetów.

16Trofeum 16
Trofeum znajduje się wewnątrz nieaktywnego wagonika, do którego możesz przedostać się przez jedne z otwartych bocznych drzwi (dzięki szybowaniu lub użyciu haka).

17Trofeum 17
Trofeum jest w niewielkim pomieszczeniu wewnątrz budynku. Rozejrzyj się w pobliżu za kratką szybu wentylacyjnego i przejdź przez szyb żeby dotrzeć do sekretu.

18Trofeum 18
Trofeum leży na dachu jednego z wagonów na stacji Grand Avenue. Możesz go zabrać bez konieczności aktywowania gadżetów.

19Trofeum 19
Trofeum znajduje się na jednym z wyższych pięter dużego budynku. Do budynku możesz przedostać się dzięki przebiciu się przez duży oszklony fragment ściany (poszybuj w stronę okiennic po zajęciu miejsca na wyższym punkcie widokowym).

20Trofeum 20
Trofeum jest w klatce i obok znajdziesz współrzędne [2887, 2171]. Dotrzyj do budynku szpitala i ustaw Batmana na płycie naciskowej. Masz teraz zaledwie 40 sekund na powrót do sekretu. Po drodze używaj maksymalnie ulepszonej wyrzutni haków żeby z ogromną siłą katapultować Batmana. Musisz trzymać się z dala od ziemi i utrzymywać wysoką prędkość lotu, a zdążysz na długo przed upływem czasu.

21Trofeum 21
Użyj wyciągarki batmobilu na zaczepie i następnie zniszcz osłabioną ścianę. Wejdź Batmanem do budynku i dotrzyj z pomocą haka do pomieszczenia z trofeum. W budynku pojawią się roboty Człowieka-Zagadki. Skorzystaj ze zdalnego sterowania batmobilem i odczep wyciągarkę żeby kontenery spadły na roboty. Na koniec ponownie użyj wyciągarki żeby odblokować sobie drogę do wyjścia.

22Trofeum 22
Trofeum leży na sarkofagu i możesz je zdobyć bez konieczności używania gadżetów.

23Trofeum 23
Dotrzyj na miejsce batmobilem i użyj jego wyciągarki na tutejszej konstrukcji. Wpraw cały mechanizm w ruch i szybko wyskocz z pojazdu. Skup się na podeście z trofeum, który będzie się powoli podwyższał. Musisz użyć pazura w momencie gdy trofeum znajdzie się na krótką chwilę w odsłoniętym miejscu.

24Trofeum 24
Trofeum znajduje się wewnątrz budynku przy wodzie i dostępu do niego broni osłabiona ściana. Ustaw się batmobilem w takim miejscu (np. przy okolicznej rampie) żeby widzieć ścianę. Pozostało ci już tylko ją zniszczyć i poszybować do skrytki z sekretem.

25Trofeum 25
Znajdź pulsujący znak na ścianie i użyj skanera kryminalistycznego batmobilu. Podążaj teraz za zielonymi pytajnikami i pozostawaj przez cały czas w trybie bojowym. Dotrzyj do okrągłego zielonego znaku na ścianie budynku i ostrzelaj go. Możesz już przedostać się do skrytki z trofeum.

26Trofeum 26
Odszukaj generator po przeciwnej stronie ulicy od zagadki i użyj na nim wyciągarki batmobilu. Przemieść się następnie na płytę naciskową (nie odczepiaj się!) i zacznij trafiać w zapalające się zielone pytajniki. Nie możesz sobie tu pozwolić na żadne przestoje. Na koniec zapalą się wszystkie pytajniki - uaktywnij wtedy ogień zaporowy i traf szybko w te pytajniki, których nie dosięgnęły rakiety. Na koniec złap trofeum z pomocą pazura.

27Trofeum 27
Trofeum znajduje się na szczycie jednej z wież niedaleko stacji kolejowej. Możesz je zabrać bez pomocy gadżetów.

28Trofeum 28
Trofeum jest na jednym z niższych pięter w ogrodach botanicznych. Do ogrodów przedostań się dzięki szybowaniu, omijając w ten sposób rośliny Trującego Bluszczu.

29Trofeum 29
Trofeum jest w szklarni w południowej części ogrodów botanicznych. Musisz jedynie odnaleźć drzwi prowadzące do pomieszczenia z sekretem.

30Trofeum 30
Trofeum znajduje się wewnątrz niewielkiej windy. Przedostań się na dach windy z pomocą haka, wskocz przez mały otwór i zabierz sekret.

31Trofeum 31
Trofeum znajduje się na niewielkiej wyspie ze statuą Pani Gotham. Użyj trybu detektywa żeby zlokalizować osłabioną ścianę u podstawy tej ogromnej statuy. Poszybuj w jej stronę z zamiarem przebicia się przez ścianę i dotarcia do skrytki z trofeum.

32Trofeum 32
Odszukaj robota Człowieka-Zagadki, użyj na nim syntezatora mowy (nie daj mu się w międzyczasie zauważyć!) i rozkaż mu ustawić się na dolnej płycie naciskowej. Odszukaj na górnej półce dwa pytajniki i rozpyl na każdym z nich wybuchowy żel. Ustaw się na górnej płycie naciskowej i zdetonuj żel. Musisz teraz szybko trafić batarangami w dwa pozostałe pytajniki. Jeśli zdążyłeś to otworzy się klatka z sekretem.

33Trofeum 33
Trofeum znajduje się na dachu sierocińca Pinkneya. Jest ono ukryte za materacem i możesz je zabrać bez pomocy gadżetów.

34Trofeum 34
Trofeum jest w kuli umieszczonej w niewielkiej wieży. Musisz przemieścić tę kulę na sam dół. Używaj w tym celu wyciągarki batmobilu na metalowych obiektach oraz impulsu elektrycznego na generatorach. Zacznij od góry i przesuwaj się stopniowo ku dołowi. Kula na sam koniec wpadnie do pojemnika - wystarczy wysunąć ostatni metalowy obiekt żeby móc zabrać trofeum.

35Trofeum 35
Trofeum znajduje się na jednym ze środkowych poziomów wieżowca Wayne Tower. Zbadaj dokładnie wieżowiec, tak by zlokalizować wejście do budynku. Po znalezieniu się wewnątrz wieżowca podążaj liniowymi korytarzami, przy czym przy pierwszej możliwej okazji skręć w prawo. Odnajdziesz tu trofeum ukryte pod schodami.

36Trofeum 36
Odszukaj pulsujący przycisk, uaktywnij skaner kryminalistyczny i zacznij podążać za zielonymi pytajnikami. Po drodze musisz przeskoczyć batmobilem nad wodą (użyj dopalacza). Dotrzyj do stacji Grand Central, wysiądź z batmobilu i użyj urządzenia do zdalnego hakowania żeby odblokować bramkę od drugiej strony. Na koniec zlokalizuj okrągły znak na ścianie, ostrzelaj go i zabierz trofeum z małego pomieszczenia.

37Trofeum 37
Zbadaj molo w poszukiwaniu dwóch robotów Człowieka-Zagadki i nie daj im się zauważyć, bo zaatakowałyby wtedy Batmana. Użyj syntezatora mowy żeby wysłać roboty na dwie różne płyty naciskowe i sam ustaw się na trzeciej płycie. Po wykonaniu tej akcji użyj pazura żeby złapać trofeum.

38Trofeum 38
Trofeum znajduje się na samym końcu molo i możesz je pozyskać bez używania gadżetów.

Zagadki słowne

1Zagadka 1
Rozwiązaniem tej zagadki możesz zająć się dopiero po dostatecznym awansowaniu w głównym wątku fabularnym, a konkretnie po pozbyciu się z pomocą Trującego Bluszczu chmury unoszącej się nad Gotham. Udaj się do miejsca, w którym spotykałeś się zawsze z Trującym Bluszczem. Odszukaj tu czerwony kwiat, który musisz zeskanować.

2Zagadka 2
Udaj się do szpitala Elliot Memorial. Musisz zeskanować tablicę z nazwą tego szpitala, dokonując oczywiście tego z odpowiednio z dużej odległości żeby zmieściła się ona w kadrze.

3Zagadka 3
To prosta zagadka. Po dotarciu w oznaczone miejsce odszukaj budynek z napisem Hell's Gate (jest on na lewo od dużego niebieskiego neonu) i zeskanuj go.

4Zagadka 4
Obiekt nadający się do zeskanowania to ogromny neon Vicki Vale Show. Zeskanuj go z dużej odległości, najlepiej z dachu jednego z okolicznych wieżowców.

5Zagadka 5
Zbadaj alejkę między budynkami. Musisz zainteresować się zamazanym rysunkiem na ścianie i zeskanować go.

6Zagadka 6
Zbadaj obszar u podstawy dwóch budynków. Na ścianie jednego z nich odnajdziesz częściowo zerwany plakat wyborczy Quincy'ego Sharpa i musisz go zeskanować.

7Zagadka 7
Dotrzyj na sam szczyt wskazanego budynku. Musisz zeskanować widoczną w oddali Wieżę Cudów znajdującą się w mieście Arkham City odwiedzanym w poprzednich częściach serii (dokonaj na niej przybliżenia obrazu).

8Zagadka 8
Zagadkę tę rozwiązuje się wewnątrz sierocińca Pinkneya. Możesz się nią ponadto zająć najwcześniej po odblokowaniu dziesiątej próby Człowieka-Zagadki. Powróć do sali, w której zaliczało się dziesiątą próbę. Odszukaj tu panel kontrolny i zhakuj go z pomocą urządzenia do zdalnego hakowania (MASTERPLAN). Wejdź do małego pomieszczenia i zeskanuj hełm leżący na stole.

9Zagadka 9
Zagadkę tę rozwiązuje się wewnątrz sierocińca Pinkneya. Musisz zeskanować obrożę wykorzystywaną do więzienia Kobiety-Kota w sierocińcu. Jeżeli Kobieta-Kot nie została jeszcze uratowana to zeskanuj jej szyję. Jeśli już ją uratowałeś to przejdź do bocznego pomieszczenia (okolice zaliczania dziesiątej próby) i odszukaj obrożę na ziemi (leży przy zapalonej jarzeniówce).

10Zagadka 10
Udaj się do wieżowca Wayne Tower. Musisz dotrzeć do biura Bruce Wayne'a znajdującego się na najwyższym piętrze budynku (warto pomagać sobie hakiem). Po wejściu do biura odszukaj obraz rodziny Wayne'ów zlokalizowany na lewo od baru i zeskanuj go z odpowiedniej odległości (nie stój za blisko).

Legenda Batman: Arkham Knight - Sekrety - Wyspa Miagani Island

Trofea Człowieka-Zagadki

Zagadki słowne

Obiekty do zniszczenia

Awanturnicy z bombami

Na tej stronie poradnika do gry Batman: Arkham Knight znajduje się mapa atlasu świata ukazująca wyspę Miagani Island. Na mapie zaznaczone są wszystkie sekrety i znajdźki możliwe do odnalezienia w tej dzielnicy Gotham.

Batman: Arkham Knight - Sekrety - Wyspa Miagani Island

1 - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Opis Batman: Arkham Knight - Sekrety - Wyspa Miagani Island

1 - Trofeum 1<br>Trofeum znajduje się w niewielkim pomieszczeniu z łóżkiem zlokalizowanym pod mostem - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

1 - Trofeum 1<br>Trofeum znajduje się w niewielkim pomieszczeniu z łóżkiem zlokalizowanym pod mostem. Możesz je zdobyć bez używania gadżetów.

2 - Trofeum 2<br>Trofeum znajduje się w zamkniętym budynku przy wodzie - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

2 - Trofeum 2<br>Trofeum znajduje się w zamkniętym budynku przy wodzie. Zlokalizuj osłabiony fragment jednej ze ścian tego budynku. Zaparkuj batmobil na pobliskim moście, tak by mieć tę osłabioną ścianę w polu widzenia, a następnie ostrzelaj ją. Możesz już dotrzeć do pomieszczenia z sekretem.

3 - Trofeum 3<br>Użyj batmobilu żeby zniszczyć osłabioną ścianę i wejdź do budynku - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

3 - Trofeum 3<br>Użyj batmobilu żeby zniszczyć osłabioną ścianę i wejdź do budynku. Musisz tu użyć syntezatora mowy i wysłać robota Człowieka-Zagadki do blokady znajdującej się niedaleko płyty naciskowej. Użyj następnie impulsu elektrycznego na prawym generatorze. Po tym jak blokada przesunie się użyj batarangu na pytajniku żeby odbudować robota i rozkaż mu ustawić się na płycie naciskowej. Możesz już zabrać sekret.

4 - Trofeum 4<br>Trofeum jest w klatce na dachu i musisz naładować batmobilem pobliską skrzynkę z bezpiecznikami - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

4 - Trofeum 4<br>Trofeum jest w klatce na dachu i musisz naładować batmobilem pobliską skrzynkę z bezpiecznikami. Odszukaj na południe od sekretu parking i dotrzyj batmobilem na jego najwyższy poziom. Jest tu skocznia - użyj jej żeby przeskoczyć na sąsiedni dach. Ustaw się teraz w takim miejscu żeby widzieć puszkę i złap się jej z użyciem wyciągarki batmobilu. Naładuj skrzynkę i skorzystaj z pazura żeby zdobyć sekret.

5 - Trofeum 5<br>Trofeum jest wewnątrz budynku - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

5 - Trofeum 5<br>Trofeum jest wewnątrz budynku. Zbadaj ten budynek w celu zlokalizowania osłabionego fragmentu ściany. Skorzystaj z batmobilu żeby zniszczyć tę ścianę i następnie poszybuj do pomieszczenia z sekretem.

6 - Trofeum 6<br>Trofeum jest w kuli, którą musisz przeprowadzić przez labirynt - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

6 - Trofeum 6<br>Trofeum jest w kuli, którą musisz przeprowadzić przez labirynt. Użyj wyciągarki batmobilu na lewym zaczepie i przesuń metalowy obiekt w lewo. Po tym jak kula wpadnie do nowego otworu przesuń ten sam obiekt w prawo. Zaczekaj aż kula wpadnie do kolejnego otworu i użyj wyciągarki na prawym zaczepie. Przesuń go żeby kula mogła zmienić swoją pozycję. Na sam koniec doprowadź kulę do dolnego otworu i podejdź do niej żeby zabrać trofeum.

7 - Trofeum 7<br>Trofeum znajduje się wewnątrz budynku - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

7 - Trofeum 7<br>Trofeum znajduje się wewnątrz budynku. Zlokalizuj z pomocą trybu detektywa niewielki osłabiony fragment ściany. Poszybuj w stronę tego fragmentu z jednego z wyższych punktów widokowych. Przebij się przez ścianę i zabierz sekret.

8 - Trofeum 8<br>Odszukaj budynek z neonem Dang-Good Donuts - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

8 - Trofeum 8<br>Odszukaj budynek z neonem Dang-Good Donuts. Musisz użyć opcji szybowania żeby przelecieć przez ogromny pączek. Zagwarantuje ci to dostęp do półki z trofeum.

9 - Trofeum 9<br>Dotrzyj na dach, na którym przebywa grupa robotów Człowieka-Zagadki - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

9 - Trofeum 9<br>Dotrzyj na dach, na którym przebywa grupa robotów Człowieka-Zagadki. Zajmij się atakowaniem zielonych robotów i początkowo ignoruj ich czerwone odmiany. Po uporaniu się z zielonymi robotami traf batarangiem w pytajnik. Możesz już rozprawić się z pozostałymi potworami. Na sam koniec użyj pazura żeby zabrać trofeum z nowo otwartej klatki.

10 - Trofeum 10<br>Trofeum znajduje się wewnątrz budynku - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

10 - Trofeum 10<br>Trofeum znajduje się wewnątrz budynku. Zlokalizuj z pomocą trybu detektywa niewielki osłabiony fragment ściany. Poszybuj w stronę tego fragmentu z jednego z wyższych punktów widokowych. Przebij się przez ścianę i zabierz sekret.

11 - Trofeum 11<br>Trofeum jest wewnątrz budynku - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

11 - Trofeum 11<br>Trofeum jest wewnątrz budynku. Odszukaj interaktywny zaczep na jednej z jego ścian i wyrwij go z pomocą wyciągarki batmobilu. Możesz już wejść do środka i zabrać sekret. Próba wyjścia z budynku utrudniona zostanie wraz z pojawieniem się wieżyczki obronnej. Możesz ją zniszczyć z użyciem auta (zdalne sterowanie batmobilem) lub ją zhakować (urządzenie do zdalnego hakowania).

12 - Trofeum 12<br>Trofeum znajduje się wewnątrz restauracji, w której rozegrał się prolog gry - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

12 - Trofeum 12<br>Trofeum znajduje się wewnątrz restauracji, w której rozegrał się prolog gry. Wbij się do środka i użyj pazura żeby złapać sekret znajdujący się po drugiej stronie lady.

13 - Trofeum 13<br>Trofeum jest wewnątrz budynku i do zagwarantowania sobie do niego dostępu musisz użyć batmobilu - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

13 - Trofeum 13<br>Trofeum jest wewnątrz budynku i do zagwarantowania sobie do niego dostępu musisz użyć batmobilu. Zlokalizuj interaktywny zaczep i doprowadź do wysunięcia dużego obiektu z pomocą wyciągarki. Akcja ta doprowadzi do podniesenia dużego szyldu sklepu. Popatrz do góry i użyj uzbrojenia batmobilu żeby zniszczyć nowo odsłoniętą osłabioną ścianę. Możesz już dotrzeć do otworu i przejść do pomieszczenia z sekretem.

14 - Trofeum 14<br>Musisz zająć się zbadaniem tuneli pod wyspą - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

14 - Trofeum 14<br>Musisz zająć się zbadaniem tuneli pod wyspą. Przedostań się tu z użyciem haka na metalowe belki przy suficie. Zlokalizuj następnie balkonik i przyciągnij się do niego. Trofeum znajduje się w narożnej części balkoniku.

15 - Trofeum 15<br>Trofeum znajduje się na niewielkim dachu wieżowca - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

15 - Trofeum 15<br>Trofeum znajduje się na niewielkim dachu wieżowca. Możesz je zabrać bez korzystania z gadżetów.

16 - Trofeum 16<br>Trofeum znajduje się wewnątrz nieaktywnego wagonika, do którego możesz przedostać się przez jedne z otwartych bocznych drzwi (dzięki szybowaniu lub użyciu haka) - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

16 - Trofeum 16<br>Trofeum znajduje się wewnątrz nieaktywnego wagonika, do którego możesz przedostać się przez jedne z otwartych bocznych drzwi (dzięki szybowaniu lub użyciu haka).

17 - Trofeum 17<br>Trofeum jest w niewielkim pomieszczeniu wewnątrz budynku - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

17 - Trofeum 17<br>Trofeum jest w niewielkim pomieszczeniu wewnątrz budynku. Rozejrzyj się w pobliżu za kratką szybu wentylacyjnego i przejdź przez szyb żeby dotrzeć do sekretu.

18 - Trofeum 18<br>Trofeum leży na dachu jednego z wagonów na stacji Grand Avenue - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

18 - Trofeum 18<br>Trofeum leży na dachu jednego z wagonów na stacji Grand Avenue. Możesz go zabrać bez konieczności aktywowania gadżetów.

19 - Trofeum 19<br>Trofeum znajduje się na jednym z wyższych pięter dużego budynku - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

19 - Trofeum 19<br>Trofeum znajduje się na jednym z wyższych pięter dużego budynku. Do budynku możesz przedostać się dzięki przebiciu się przez duży oszklony fragment ściany (poszybuj w stronę okiennic po zajęciu miejsca na wyższym punkcie widokowym).

20 - Trofeum 20<br>Trofeum jest w klatce i obok znajdziesz współrzędne [2887, 2171] - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

20 - Trofeum 20<br>Trofeum jest w klatce i obok znajdziesz współrzędne [2887, 2171]. Dotrzyj do budynku szpitala i ustaw Batmana na płycie naciskowej. Masz teraz zaledwie 40 sekund na powrót do sekretu. Po drodze używaj maksymalnie ulepszonej wyrzutni haków żeby z ogromną siłą katapultować Batmana. Musisz trzymać się z dala od ziemi i utrzymywać wysoką prędkość lotu, a zdążysz na długo przed upływem czasu.

21 - Trofeum 21<br>Użyj wyciągarki batmobilu na zaczepie i następnie zniszcz osłabioną ścianę - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

21 - Trofeum 21<br>Użyj wyciągarki batmobilu na zaczepie i następnie zniszcz osłabioną ścianę. Wejdź Batmanem do budynku i dotrzyj z pomocą haka do pomieszczenia z trofeum. W budynku pojawią się roboty Człowieka-Zagadki. Skorzystaj ze zdalnego sterowania batmobilem i odczep wyciągarkę żeby kontenery spadły na roboty. Na koniec ponownie użyj wyciągarki żeby odblokować sobie drogę do wyjścia.

22 - Trofeum 22<br>Trofeum leży na sarkofagu i możesz je zdobyć bez konieczności używania gadżetów - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

22 - Trofeum 22<br>Trofeum leży na sarkofagu i możesz je zdobyć bez konieczności używania gadżetów.

23 - Trofeum 23<br>Dotrzyj na miejsce batmobilem i użyj jego wyciągarki na tutejszej konstrukcji - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

23 - Trofeum 23<br>Dotrzyj na miejsce batmobilem i użyj jego wyciągarki na tutejszej konstrukcji. Wpraw cały mechanizm w ruch i szybko wyskocz z pojazdu. Skup się na podeście z trofeum, który będzie się powoli podwyższał. Musisz użyć pazura w momencie gdy trofeum znajdzie się na krótką chwilę w odsłoniętym miejscu.

24 - Trofeum 24<br>Trofeum znajduje się wewnątrz budynku przy wodzie i dostępu do niego broni osłabiona ściana - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

24 - Trofeum 24<br>Trofeum znajduje się wewnątrz budynku przy wodzie i dostępu do niego broni osłabiona ściana. Ustaw się batmobilem w takim miejscu (np. przy okolicznej rampie) żeby widzieć ścianę. Pozostało ci już tylko ją zniszczyć i poszybować do skrytki z sekretem.

25 - Trofeum 25<br>Znajdź pulsujący znak na ścianie i użyj skanera kryminalistycznego batmobilu - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

25 - Trofeum 25<br>Znajdź pulsujący znak na ścianie i użyj skanera kryminalistycznego batmobilu. Podążaj teraz za zielonymi pytajnikami i pozostawaj przez cały czas w trybie bojowym. Dotrzyj do okrągłego zielonego znaku na ścianie budynku i ostrzelaj go. Możesz już przedostać się do skrytki z trofeum.

26 - Trofeum 26<br>Odszukaj generator po przeciwnej stronie ulicy od zagadki i użyj na nim wyciągarki batmobilu - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

26 - Trofeum 26<br>Odszukaj generator po przeciwnej stronie ulicy od zagadki i użyj na nim wyciągarki batmobilu. Przemieść się następnie na płytę naciskową (nie odczepiaj się!) i zacznij trafiać w zapalające się zielone pytajniki. Nie możesz sobie tu pozwolić na żadne przestoje. Na koniec zapalą się wszystkie pytajniki - uaktywnij wtedy ogień zaporowy i traf szybko w te pytajniki, których nie dosięgnęły rakiety. Na koniec złap trofeum z pomocą pazura.

27 - Trofeum 27<br>Trofeum znajduje się na szczycie jednej z wież niedaleko stacji kolejowej - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

27 - Trofeum 27<br>Trofeum znajduje się na szczycie jednej z wież niedaleko stacji kolejowej. Możesz je zabrać bez pomocy gadżetów.

28 - Trofeum 28<br>Trofeum jest na jednym z niższych pięter w ogrodach botanicznych - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

28 - Trofeum 28<br>Trofeum jest na jednym z niższych pięter w ogrodach botanicznych. Do ogrodów przedostań się dzięki szybowaniu, omijając w ten sposób rośliny Trującego Bluszczu.

29 - Trofeum 29<br>Trofeum jest w szklarni w południowej części ogrodów botanicznych - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

29 - Trofeum 29<br>Trofeum jest w szklarni w południowej części ogrodów botanicznych. Musisz jedynie odnaleźć drzwi prowadzące do pomieszczenia z sekretem.

30 - Trofeum 30<br>Trofeum znajduje się wewnątrz niewielkiej windy - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

30 - Trofeum 30<br>Trofeum znajduje się wewnątrz niewielkiej windy. Przedostań się na dach windy z pomocą haka, wskocz przez mały otwór i zabierz sekret.

31 - Trofeum 31<br>Trofeum znajduje się na niewielkiej wyspie ze statuą Pani Gotham - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

31 - Trofeum 31<br>Trofeum znajduje się na niewielkiej wyspie ze statuą Pani Gotham. Użyj trybu detektywa żeby zlokalizować osłabioną ścianę u podstawy tej ogromnej statuy. Poszybuj w jej stronę z zamiarem przebicia się przez ścianę i dotarcia do skrytki z trofeum.

32 - Trofeum 32<br>Odszukaj robota Człowieka-Zagadki, użyj na nim syntezatora mowy (nie daj mu się w międzyczasie zauważyć - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

32 - Trofeum 32<br>Odszukaj robota Człowieka-Zagadki, użyj na nim syntezatora mowy (nie daj mu się w międzyczasie zauważyć!) i rozkaż mu ustawić się na dolnej płycie naciskowej. Odszukaj na górnej półce dwa pytajniki i rozpyl na każdym z nich wybuchowy żel. Ustaw się na górnej płycie naciskowej i zdetonuj żel. Musisz teraz szybko trafić batarangami w dwa pozostałe pytajniki. Jeśli zdążyłeś to otworzy się klatka z sekretem.

33 - Trofeum 33<br>Trofeum znajduje się na dachu sierocińca Pinkneya - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

33 - Trofeum 33<br>Trofeum znajduje się na dachu sierocińca Pinkneya. Jest ono ukryte za materacem i możesz je zabrać bez pomocy gadżetów.

34 - Trofeum 34<br>Trofeum jest w kuli umieszczonej w niewielkiej wieży - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

34 - Trofeum 34<br>Trofeum jest w kuli umieszczonej w niewielkiej wieży. Musisz przemieścić tę kulę na sam dół. Używaj w tym celu wyciągarki batmobilu na metalowych obiektach oraz impulsu elektrycznego na generatorach. Zacznij od góry i przesuwaj się stopniowo ku dołowi. Kula na sam koniec wpadnie do pojemnika - wystarczy wysunąć ostatni metalowy obiekt żeby móc zabrać trofeum.

35 - Trofeum 35<br>Trofeum znajduje się na jednym ze środkowych poziomów wieżowca Wayne Tower - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

35 - Trofeum 35<br>Trofeum znajduje się na jednym ze środkowych poziomów wieżowca Wayne Tower. Zbadaj dokładnie wieżowiec, tak by zlokalizować wejście do budynku. Po znalezieniu się wewnątrz wieżowca podążaj liniowymi korytarzami, przy czym przy pierwszej możliwej okazji skręć w prawo. Odnajdziesz tu trofeum ukryte pod schodami.

36 - Trofeum 36<br>Odszukaj pulsujący przycisk, uaktywnij skaner kryminalistyczny i zacznij podążać za zielonymi pytajnikami - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

36 - Trofeum 36<br>Odszukaj pulsujący przycisk, uaktywnij skaner kryminalistyczny i zacznij podążać za zielonymi pytajnikami. Po drodze musisz przeskoczyć batmobilem nad wodą (użyj dopalacza). Dotrzyj do stacji Grand Central, wysiądź z batmobilu i użyj urządzenia do zdalnego hakowania żeby odblokować bramkę od drugiej strony. Na koniec zlokalizuj okrągły znak na ścianie, ostrzelaj go i zabierz trofeum z małego pomieszczenia.

37 - Trofeum 37<br>Zbadaj molo w poszukiwaniu dwóch robotów Człowieka-Zagadki i nie daj im się zauważyć, bo zaatakowałyby wtedy Batmana - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

37 - Trofeum 37<br>Zbadaj molo w poszukiwaniu dwóch robotów Człowieka-Zagadki i nie daj im się zauważyć, bo zaatakowałyby wtedy Batmana. Użyj syntezatora mowy żeby wysłać roboty na dwie różne płyty naciskowe i sam ustaw się na trzeciej płycie. Po wykonaniu tej akcji użyj pazura żeby złapać trofeum.

38 - Trofeum 38<br>Trofeum znajduje się na samym końcu molo i możesz je pozyskać bez używania gadżetów - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

38 - Trofeum 38<br>Trofeum znajduje się na samym końcu molo i możesz je pozyskać bez używania gadżetów.

1 - Zagadka 1<br>Rozwiązaniem tej zagadki możesz zająć się dopiero po dostatecznym awansowaniu w głównym wątku fabularnym, a konkretnie po pozbyciu się z pomocą Trującego Bluszczu chmury unoszącej się nad Gotham - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

1 - Zagadka 1<br>Rozwiązaniem tej zagadki możesz zająć się dopiero po dostatecznym awansowaniu w głównym wątku fabularnym, a konkretnie po pozbyciu się z pomocą Trującego Bluszczu chmury unoszącej się nad Gotham. Udaj się do miejsca, w którym spotykałeś się zawsze z Trującym Bluszczem. Odszukaj tu czerwony kwiat, który musisz zeskanować.

2 - Zagadka 2<br>Udaj się do szpitala Elliot Memorial - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

2 - Zagadka 2<br>Udaj się do szpitala Elliot Memorial. Musisz zeskanować tablicę z nazwą tego szpitala, dokonując oczywiście tego z odpowiednio z dużej odległości żeby zmieściła się ona w kadrze.

3 - Zagadka 3<br>To prosta zagadka - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

3 - Zagadka 3<br>To prosta zagadka. Po dotarciu w oznaczone miejsce odszukaj budynek z napisem Hell's Gate (jest on na lewo od dużego niebieskiego neonu) i zeskanuj go.

4 - Zagadka 4<br>Obiekt nadający się do zeskanowania to ogromny neon Vicki Vale Show - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

4 - Zagadka 4<br>Obiekt nadający się do zeskanowania to ogromny neon Vicki Vale Show. Zeskanuj go z dużej odległości, najlepiej z dachu jednego z okolicznych wieżowców.

5 - Zagadka 5<br>Zbadaj alejkę między budynkami - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

5 - Zagadka 5<br>Zbadaj alejkę między budynkami. Musisz zainteresować się zamazanym rysunkiem na ścianie i zeskanować go.

6 - Zagadka 6<br>Zbadaj obszar u podstawy dwóch budynków - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

6 - Zagadka 6<br>Zbadaj obszar u podstawy dwóch budynków. Na ścianie jednego z nich odnajdziesz częściowo zerwany plakat wyborczy Quincy'ego Sharpa i musisz go zeskanować.

7 - Zagadka 7<br>Dotrzyj na sam szczyt wskazanego budynku - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

7 - Zagadka 7<br>Dotrzyj na sam szczyt wskazanego budynku. Musisz zeskanować widoczną w oddali Wieżę Cudów znajdującą się w mieście Arkham City odwiedzanym w poprzednich częściach serii (dokonaj na niej przybliżenia obrazu).

8 - Zagadka 8<br>Zagadkę tę rozwiązuje się wewnątrz sierocińca Pinkneya - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

8 - Zagadka 8<br>Zagadkę tę rozwiązuje się wewnątrz sierocińca Pinkneya. Możesz się nią ponadto zająć najwcześniej po odblokowaniu dziesiątej próby Człowieka-Zagadki. Powróć do sali, w której zaliczało się dziesiątą próbę. Odszukaj tu panel kontrolny i zhakuj go z pomocą urządzenia do zdalnego hakowania (MASTERPLAN). Wejdź do małego pomieszczenia i zeskanuj hełm leżący na stole.

9 - Zagadka 9<br>Zagadkę tę rozwiązuje się wewnątrz sierocińca Pinkneya - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

9 - Zagadka 9<br>Zagadkę tę rozwiązuje się wewnątrz sierocińca Pinkneya. Musisz zeskanować obrożę wykorzystywaną do więzienia Kobiety-Kota w sierocińcu. Jeżeli Kobieta-Kot nie została jeszcze uratowana to zeskanuj jej szyję. Jeśli już ją uratowałeś to przejdź do bocznego pomieszczenia (okolice zaliczania dziesiątej próby) i odszukaj obrożę na ziemi (leży przy zapalonej jarzeniówce).

10 - Zagadka 10<br>Udaj się do wieżowca Wayne Tower - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

10 - Zagadka 10<br>Udaj się do wieżowca Wayne Tower. Musisz dotrzeć do biura Bruce Wayne'a znajdującego się na najwyższym piętrze budynku (warto pomagać sobie hakiem). Po wejściu do biura odszukaj obraz rodziny Wayne'ów zlokalizowany na lewo od baru i zeskanuj go z odpowiedniej odległości (nie stój za blisko).

Legenda Batman: Arkham Knight - Sekrety - Wyspa Miagani Island

Trofea Człowieka-Zagadki - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Trofea Człowieka-Zagadki

Zagadki słowne - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Zagadki słowne

Obiekty do zniszczenia - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Obiekty do zniszczenia

Awanturnicy z bombami - Mapa - wyspa Miagani Island | Wyspa Miagani Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Awanturnicy z bombami

Mapa - wyspa Miagani Island

Powyższy obrazek prezentuje wyspę Miagani Island, czyli jeden z trzech głównych obszarów miasta Gotham. Wyspę tę możesz odwiedzać od samego początku gry. Na terenie tej wyspy znajdują się między innymi sierociniec Pinkneya (siedziba Człowieka-Zagadki) oraz wieżowiec Wayne Tower, aczkolwiek miejscówki te mają swoich odrębnych map.