Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak odnajdywać sekrety? | Wyspa Bleake Island | Batman Arkham Knight Batman Arkham Knight poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 września 2019

Na tej stronie poradnika do gry Batman: Arkham Knight wyjaśniamy w jaki sposób ustalać położenie kolejnych sekretów. W lokalizowaniu znajdziek może ci pomagać przesłuchiwanie informatorów (donosicieli).

Musisz pokonać obstawę informatora i go przesłuchać - Jak odnajdywać sekrety? | Wyspa Bleake Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Musisz pokonać obstawę informatora i go przesłuchać

Kolejne sekrety możesz oczywiście odnajdywać wyłącznie w oparciu o informacje zawarte w niniejszym poradniku, aczkolwiek możesz również ułatwić sobie ten proces i sprawić żeby orientacyjne miejsca ich ukrycia pojawiały się na mapie podczas przemierzania świata gry.

Dodawanie ikonek sekretów do mapy Gotham odbywa się na podobnych zasadach do poprzednich odsłon serii o przygodach Batmana. Musisz mianowicie podczas przemierzania świata gry rozglądać się za informatorami Człowieka-Zagadki, którzy oznaczani są przez grę kolorem zielonym. Po zlokalizowaniu takiej postaci rozpraw się z jej obstawą, tak by pozostała jako jedyna na polu walki. Możesz następnie podbiec do informatora lub katapultować się w jego stronę z batmobilu. Wciśnięcie klawisza/przycisku kontry pozwoli ci na przesłuchanie bandyty.

Zniszcz pojazd, w którym ucieka donosiciel - Jak odnajdywać sekrety? | Wyspa Bleake Island | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Zniszcz pojazd, w którym ucieka donosiciel

Niektórzy informatorzy podróżują po mieście pojazdami i w tym przypadku cały wehikuł oznaczony jest na zielono. Możesz używać batmobilu żeby zatrzymywać wrogie auta. Warto w tym miejscu zauważyć, że część informatorów korzysta z maszyn wyposażonych w bronie i w takiej sytuacji podczas pościgu musisz unikać ich ostrzału. Do zatrzymania wrogiego pojazdu należy użyć hakera dronów. Zwykłe samochody zatrzymane zostaną już po pierwszym ataku z użyciem tego gadżetu. W przypadku lepiej opancerzonych maszyn będziesz musiał wykonać 2-3 ataki.

Uwaga - Nie licz na to, że przesłuchanie pojedynczego informatora odblokuje od razu informacje o lokalizacji wszystkich znajdziek. Do mapy świata dodane zostaną wyłącznie znaczniki sekretów z najbliższej okolicy, tak więc na przestrzeni całej gry musisz przesłuchać kilkudziesięciu informatorów. Warto regularnie sprawdzać informację w rogu ekranu mapy - mówi ona o tym ile zagadek pozostało jeszcze do zaliczenia w danej lokacji.

Uwaga - Jeśli chcesz poznać lokalizację sekretów umieszczonych wewnątrz budynków to przesłuchuj informatorów przebywających w tej samej dzielnicy. Przykładowo, chcąc odkryć znajdźki z bazy rycerza Arkham podróżuj po wyspie Founders' Island. Wyjątkiem jest areszt śledczy GCPD - w tym przypadku miejsca ukrycia czterech sekretów z komisariatu zostaną dodane do mapy po przesłuchaniu oznaczonego na zielono skorumpowanego policjanta.

Uwaga - Niektórzy informatorzy po złapaniu nie będą chcieli podzielić się z Batmanem posiadanymi informacjami i zdecydują się go zaatakować. Możesz w takiej sytuacji spróbować szybko wykonać kontrę - jeśli zakończy się ona powodzeniem to pozyskasz jednak pożądane informacje.

Uwaga - Jeśli jakiś informator zostanie przedwcześnie ogłuszony to nie utracisz na szczęście bezpowrotnie szansy na odkrycie sekretów z danej okolicy. Powróć do tej samej dzielnicy po krótkiej przerwie, a prędzej czy później pojawi się inna osoba oznaczona na zielono. Tę samą metodę stosuj jeśli nowi informatorzy przestali się pojawiać pomimo bezbłędnych przesłuchań (oprócz tego możesz spróbować powrócić na chwilę do menu głównego i załadować ponownie grę).