Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Piąta próba Człowieka-Zagadki | Zemsta Człowieka-Zagadki | Batman Arkham Knight Batman Arkham Knight poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 września 2019

Na tej stronie poradnika do gry Batman: Arkham Knight znajduje się opis przejścia piątej próby Człowieka-Zagadki. Zakłada ona katapultowanie Batmana i dolatywanie do dużych przycisków na ścianach. Kobieta-Kot musi też ponownie dotrzeć do właściwej kapsuły z kluczem.

Katapultuj Batmana, tak by mógł on dolecieć do pierwszego przycisku - Piąta próba Człowieka-Zagadki | Zemsta Człowieka-Zagadki | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Katapultuj Batmana, tak by mógł on dolecieć do pierwszego przycisku

Kolejną próbę Człowieka-Zagadki zalicza się w kasynie Gotham. Tradycyjnie już odszukaj bramę garażową, wjedź do środka i dotrzyj windą do sieci podziemnych pomieszczeń. Podczas rozgrywania tej próby musisz polegać na opcji katapultowania Batmana z batmobilu, aktywowanej dzięki dwukrotnemu wciśnięciu klawisza/przycisku skoku. Rozpocznij przejazd w linii prostej i wykonaj wspomnianą akcję po zbliżeniu się do blokad przy wodzie. Nie puszczaj klawisza skoku, tylko pozwól głównemu bohaterowi na dolecenie do pierwszego dużego przycisku zlokalizowanego na wprost od miejsca startu.

Wykonaj zwrot w prawo w locie i poszybuj do drugiego przycisku - Piąta próba Człowieka-Zagadki | Zemsta Człowieka-Zagadki | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Wykonaj zwrot w prawo w locie i poszybuj do drugiego przycisku

Powróć do batmobilu, raz jeszcze nabierz rozpędu i katapultuj głównego bohatera. Tym razem musisz wykonać skręt w prawo w locie (dbaj o utrzymanie odpowiedniej wysokości). Pozwoli to Batmanowi na poszybowanie w stronę drugiego zielonego przycisku.

Przeleć przez tunel bez dotykania jego krawędzi - Piąta próba Człowieka-Zagadki | Zemsta Człowieka-Zagadki | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry
Przeleć przez tunel bez dotykania jego krawędzi

Po raz ostatni powróć do batmobilu i doprowadź do katapultowania Batmana. Zacznij od poszybowania do miejsca, w którym wciskałeś drugi przycisk. Musisz wlecieć tu do prawego tunelu i przelecieć przez jego środkową część, BEZ dotykania jego (ostrych) krawędzi. Po wykonaniu tej czynności raz jeszcze skręć w locie i bezpiecznie poszybuj do ostatniego już zielonego przycisku.

Tak jak zwykle na sam koniec musisz ustawić się Batmanem na płycie naciskowej w celu zapoznania się z odczytami tablicy z zapalonymi lampkami - Piąta próba Człowieka-Zagadki | Zemsta Człowieka-Zagadki | Batman Arkham Knight - Batman Arkham Knight - poradnik do gry

Tak jak zwykle na sam koniec musisz ustawić się Batmanem na płycie naciskowej w celu zapoznania się z odczytami tablicy z zapalonymi lampkami. Przełącz się na Kobietę-Kota i dotrzyj do pokazanej na powyższym obrazku kapsuły, w której znajduje się poprawny klucz. Po zdjęciu nowej części blokady przełącz się na Batmana i powróć na powierzchnię.