League of Legends - poradnik do gry

League of Legends - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sposób gry i jak grać przeciwko | Lucian | League of Legends League of Legends poradnik, porady

Early Game

We wczesnej fazie gry, jak każdego ADC, twoimi głównymi celami są lasthitowanie, zaczepianie, wymienianie ciosów, reagowanie na ganki. Jeżeli uda ci się zabić 40-50 stworów bez konieczności powrotu do bazy, to powinieneś nazbierać na K. W. Miecz, który wiele wnosi do tej fazy gry, dlatego postaraj się wykorzystać wypchniętą linię bądź nieobecność przeciwników i go nabyć, nie narażając się na utratę wieży. Zaczepki głównie ograniczają się do przedłużenia Przebijającego Światła, ewentualnie bezpośrednio wycelowanego w bohatera, który za blisko wyjdzie przed swoje stwory. Wymiany ciosów Luciana z założenia wychodzą pozytywnie dzięki combo Q->AA->W->AA->E, które nie dość, że zadaje dużo obrażeń, to jeszcze daje ci możliwość odskoku i ucieczki z walki, co natychmiastowo kończy potyczkę, czasami przerywając wrogom własną rotację umiejętności. Nie zapominaj o lasthitach!

Mid game

W tej fazie gry powoli zaczynają się teamfighty, smok i Baron Nashor są pod ciągła wizją i zaczyna się wiele ruchów na rzece oraz w dżungli. Dlatego najważniejsze, o czym musisz pamiętać, zanim wdasz się w bójkę, to twoja pozycja i wizja, jaką posiadasz. Nie możesz zostawać za długo i za głęboko wypchnięty na linii, wracasz na nią tylko aby wyczyścić zbliżającą się falę stworów. W teamfighcie nie poddawaj się presji drużyny proszącej o "focus", jesteś ADC, twoim głównym celem jest pozostawać przy życiu i zadawać ciągłe obrażenia. Jeżeli możesz bezpiecznie atakować przeciwnika, na którym skupia się twoja drużyna, to nie ma przeciwwskazań, ale nie możesz tego robić za wszelką cenę. Pamiętaj o kontroli smoka i Barona, są to bardzo ważne obiekty!

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...