The Surge - poradnik do gry

The Surge - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
The Surge - poradnik do gry

The Surge - poradnik do gry

Zabij lub zostań zabity! Poradnik do gry The Surge zawiera kompletny opis przejścia wszystkich misji i walk z bossami, lokalizację audiologów, porady dotyczące rozgrywki czy informacje na temat rozwoju postaci.

Poradnik do gry The Surge ma za zadanie ułatwić każdemu z graczy bezproblemowe ukończenie tego tytułu w 100%. Dlatego na pierwszym miejscu znajdziesz tu opis przejścia wątku fabularnego, a także liczne porady dotyczące walki, zarządzania ekwipunkiem, rozwojem postaci i tworzeniem przedmiotów, gdyż te elementy nie zostały w pełni wytłumaczone w samej grze. Nie zabrakło także wskazówek dotyczących walk z bossami. Poradnik pomoże ci również odnaleźć wszystkie ukryte audiologii oraz sekretne bronie dostępne na kolejnych obszarach. Ostatnim elementem jest lista osiągnięć / trofeów i pomocne informacje, jak je odblokować.

Akcja The Surge rozgrywa się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez maszyny. Bohater staje naprzeciw robotów oraz zmodyfikowanych ludzi, wyposażony w egzoszkielet i przedmioty, jakie uda mu się zdobyć w świecie gry oraz stworzyć samodzielnie z pozyskanych surowców. Rozwój postaci został zminimalizowany i skupia się w głównej mierze na modyfikacji i ulepszaniu egzoszkieletu o lepsze parametry energetyczne, implanty, tworząc z siebie maszynę do zabijania. Walka w The Surge nie jest łatwa, co znacznie podnosi poziom rozgrywki, lecz na tyle rozwinięta, że gracz samodzielnie może ustalić swój styl i go doskonalić.

Poradnik do The Surge zawiera:

  • Kompletny opis przejścia wątku fabularnego;
  • liczne porady dotyczące m.in. rozwoju postaci czy walki;
  • opis elementów pobocznych oraz lokalizację ciekawych przedmiotów;
  • miejsca ukrycia wszystkich audiologów;
  • listę dostępnych osiągnięć / trofeów.

Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o The Surge - poradnik do gry

Autorzy : Patrick Yxu Homa, Łukasz Keczup Wiśniewski

Ostatnia aktualizacja : 1 czerwca 2017

The Surge - screen - 2016-12-01 - 334921The Surge - screen - 2016-12-01 - 334920The Surge - screen - 2016-12-01 - 334919The Surge - screen - 2016-09-26 - 331831The Surge - screen - 2016-09-26 - 331830The Surge - screen - 2016-09-26 - 331829The Surge - screen - 2016-05-25 - 322458The Surge - screen - 2016-05-25 - 322457The Surge - screen - 2016-03-01 - 316891

16.05.2017 10:31
Mazarian
3
Junior

Jak na razie poradnik jest dosyć pomocny. Mam tylko jedną prośbę składania zdań kuleje. W opisie walki z P.A.X ( jak i w pozostałych częściach poradnika ) pojawiają się potworki językowe w stylu: " Dzięki temu w walce będziesz mógł korzystać z dodatkowych implantów w czasie starcia."Spróbujcie coś z tym zrobić.

16.05.2017 10:59
odpowiedz
Keczupp
10
Chorąży

Dzięki za zwrócenie uwagi ;) Postaram się lepiej edytować tekst przed publikacją.

17.05.2017 15:28
odpowiedz
1 odpowiedź
Kępes
32
Chorąży

u mnie jest tylko 8 miejsc na implanty
w 2:00:32 gościu ma ich 16 ktoś wie o co chodzi?
https://www.youtube.com/watch?v=dZTp5rz2tdI&t=862s

17.05.2017 15:29
1
Czarny Wilk
52
Bo jestem czarny

Później możesz odblokować lepsze egzoszkielety, dające więcej slotów na implanty.

28.05.2017 11:18
odpowiedz
3 odpowiedzi
premium904293111
1
Junior

Mam problem z końcówką trzeciego poziomu, w biolaboratoriach. Nie mogę otworzyć drzwi za którymi ukryła się dr Chaves. W pomieszczeniu było dwóch przeciwników z miotaczami ognia, gdy wszedłem do pokoju, drzwi się zamknęły. Zostałem zabity, po powrocie drzwi są zamknięte.

29.05.2017 05:47
Keczupp
10
Chorąży

Czyli nie możesz już wejść do tego obszaru, w którym było dwóch przeciwników z miotaczami ognia?

29.05.2017 12:05
Titakk
16
Pretorianin

Możliwe, że jest to bug i nic z tym nie zrobisz. Na steam można pobrać beta patch, który wynosi mnóstwo poprawek i naprawia kilka bagów.

29.05.2017 20:23
Keczupp
10
Chorąży

Fakt. Drzwi, którymi weszliśmy do pomieszczenia zamykały się, dopiero gdy Chavez otwierała wejście do siebie.

30.05.2017 14:31
odpowiedz
1 odpowiedź
Titakk
16
Pretorianin

Żeby zdobyć pancerz musisz mieć przynajmniej 70 poziom rdzenia - w pobliżu wejścia do miejsca w którym ukryto pancerz musisz przeciążyć obwód, żeby uruchomić pobliski automat.
Zdaje się, że znalazłem błąd, bo żeby zdobyć pancerz nie trzeba mieć 70 lev. Ja ten pancerz posiadam od jakiegoś czasu a mam 63 lev. Tak samo z tym przeciążeniem obwodu. Być może coś z niego wypada i wcale nie służy do uruchomienie automatu.

01.06.2017 14:29
Zmroku
6
Maciej Rakieta

Dzięki za czujność!

30.05.2017 22:26
odpowiedz
Titakk
16
Pretorianin

Zapomniałem dodać, że chodzi o Ironmaus.

10.06.2017 21:45
odpowiedz
1 odpowiedź
Vlad Tepes
37
Pretorianin

Zabiłem Czarnego Cerbera przedtem niszcząc 2 serwery za pomocą PAXa, ale po walce dostałem tylko 3 elementy pancerza (bez ramion) i gorszą wersję MG Judge. Czy to jakiś bug, czy są inne wymagania do otrzymania v2 tej broni i całego pancerza?

13.06.2017 16:54
Zmroku
6
Maciej Rakieta

Cześć Vlad,
set Black Cerberus składa się z trzech części. Masz więc wszystkie.

13.06.2017 22:23
odpowiedz
Vlad Tepes
37
Pretorianin

Z you tube wynika, że z 4, ale już chyba wiem jak zdobyć ramiona i broń w wersji v2 - trzeba dokonać egzekucji obcinając prawą rękę...

23.06.2017 15:17
odpowiedz
rafal12322
5
Junior

Cerber'a to da się zrobić tylko podczas walki z Black Cerberem i na NG+ ? Bo ja zabiłem Black Cerbera niestety nie rozwalając serwerów gdyż nawet o tym nie wiedziałem, mam też podstawowego MG Judge ale wcześniej podczas eksploracji udało mi się pozbierać schematy na set MG Cerber'a. Stworzyłem go bo myślałem że to o niego chodzi ale acziwka nie ma więc pewnie coś jest nie tak :P Tamten set jest inny?

25.06.2017 14:00
odpowiedz
Vlad Tepes
37
Pretorianin

A może mi ktoś wyjawić, jak zdobyć nogę dla dla robocicy (dodatkowy quest zlecony przez jednego z NPC). Obecnie przechodzę grę na ng+ i rozwaliłem masę tych trzykołowych robotów, ale ani razu nie wypadła mi questowa noga. Próbowałem skupić się zarówno na lewej, prawej jak i tylniej i nic...