Szlachcic z Cintry | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
Aktualizacja:
Quest ten dotyczy odnalezienia Cintyrjczyka i główna część poszukiwań ma miejsce w ekskluzywnym klubie o nazwie Mandragora. Geralt i Anna po dotarciu na przyjęcie muszą zająć się zlokalizowaniem śpiewaczki Cecylii Bellante. W trakcie rozwiązywania tego zadania Geralt nie stacza walk. Wyjątkiem może być potyczka z bandytami podczas swobodnego przemierzania uliczek Beauclair.
- Przebierz się w strój, który Anna Henrietta uzna za stosowny na przyjęcie
- Spotkaj się z Anną Henriettą w Zaułku Szalbierzy
- Weź udział w atrakcjach na przyjęciu
- Przeszukaj loże i znajdź kobietę z kovirską orchideą we włosach
- Używając wiedźmińskich zmysłów, przeszukaj stoły z poczęstunkiem
- Używając wiedźmińskich zmysłów, podążaj za zapachem
- Używając wiedźmińskich zmysłów, idź za śladem po balkonach
- Używając wiedźmińskich zmysłów, przeszukaj pokój i dowiedz się, co się w nim stało
Przebierz się w strój, który Anna Henrietta uzna za stosowny na przyjęcie

To opcjonalny cel tego zadania, ale jego realizacja nie przysporzy Geraltowi żadnych kłopotów. Musisz wyruszyć w stronę północno-zachodniej części Beauclair (M4,15) gdzie znajduje się pracownia krawca. Bardzo prawdopodobne jest to, że Geralt zostanie po drodze zaczepiony i zaatakowany przez kilku bandytów. Możesz rozprawić się z nimi we własnym zakresie lub wycofać się do miejsca gdzie przebywają straże miasta i zyskać w ten sposób ich wsparcie. Jeden z wrogów będzie miał przy sobie kontrakt na wiedźmina (Contract on a witcher).
Po dotarciu do pracowni krawca porozmawiaj z Pierrem. Otwórz okno handlu i zakup dowolne elementy stroju. Przykładowy zestaw obiektów do kupienia zaznaczony został na powyższym obrazku (dublet, spodnie, buty). Po sfinalizowaniu transakcji otwórz inwentarz i załóż wszystkie nowo zakupione przedmioty.
Spotkaj się z Anną Henriettą w Zaułku Szalbierzy
Zaułek znajduje się w centralnej części miasta (M4,16) i możesz się tam udać od razu po rozpoczęciu zadania lub dopiero po założeniu stroju. Porozmawiaj z Anną Henriettą, odbierz od niej maskę i udajcie się na przyjęcie do Mandragory.
Weź udział w atrakcjach na przyjęciu

To kolejne nieobowiązkowe zadanie. Zanim zajmiesz się odnalezieniem kobiety z orchideą we włosach możesz doświadczyć atrakcji oferowanych na przyjęciu. Są to:
- Namalowanie obrazu. Możesz podnosić kolejne kule z farbą (jest ich w sumie piętnaście) i rzucać nimi w ścianę.
- Napicie się absyntu.
- Dołączenie do pokazu mimów. Musisz ustawić się w odpowiednim miejscu i wcisnąć wskazany klawisz/przycisk żeby ich "przyciągnąć".
- Obejrzenie pokazu z udziałem delfinów.
- Wypuszczenie lampionu. Są one ustawione na balustradzie. Możesz podejść do dowolnego z nich i wcisnąć klawisz/przycisk interakcji.
Przeszukaj loże i znajdź kobietę z kovirską orchideą we włosach

Poszukiwana loża znajduje się w północnej części posiadłości i wejście do niej pokazane zostało na dołączonym obrazku. Po dotarciu na miejsce załączy się scenka z rozmowy z kobietą z orchideą i z malarzem Dorianem Vilessem. Roznegliżowana niewiasta nie jest Cecylią, ale otrzymasz podpowiedź gdzie jej szukać.
Używając wiedźmińskich zmysłów, przeszukaj stoły z poczęstunkiem
Dotrzyj we wskazane miejsce i uaktywnij wiedźmińskie zmysły. Musisz odnaleźć stół z otwartym pudełkiem w kształcie serca i zbadać ten obiekt.
Używając wiedźmińskich zmysłów, podążaj za zapachem

Ponownie zacznij korzystać z wiedźmińskich zmysłów i podążaj za czerwonymi śladami. Doprowadzą one Geralta i Annę do jednego z wejść do posiadłości. Skieruj się do środka i zalicz krótką rozmowę z ochroniarzem (Bodyguard), po zakończeniu której zostaniesz przepuszczony dalej. Dokończ podróż do komnaty z martwą Cecylią.
Używając wiedźmińskich zmysłów, idź za śladem po balkonach
Rozpocznij od obejrzenia zwłok Cecylii. W następnej kolejności obejrzyj ślad po zakrwawionej ręce. Przejdź po powalonych drzwiach na sąsiedni balkon. Podążaj teraz za śladami stóp, które doprowadzą Geralta do drabiny. Po dotarciu na wyższy balkonik wejdź do nowej komnaty.
Używając wiedźmińskich zmysłów, przeszukaj pokój i dowiedz się, co się w nim stało


Po raz kolejny zacznij pomagać sobie wiedźmińskimi zmysłami i odnajduj dzięki nim kolejne obiekty oznaczone czerwonym kolorem. Dwa najważniejsze znaleziska pokazane zostały na powyższych obrazkach - są to nóż myśliwski (Decorated hunting knife) oraz wartościowy klejnot (Valuable jewel).
Wkrótce załączy się dłuższa scenka z rozmowy z Orianną i Anną Henriettą. Do spotkania dołączą po pewnym czasie Regis i Dettlaff. Możesz w dowolny sposób zachować się gdy postawiony zostaniesz przed wyborem, bo nie sprowokujesz Dettlaffa do walki. Quest dobiegnie końca wraz z ustaleniem dalszych planów.
0
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Główne zadania
- Poselstwo z Krainy Wina | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Bestia z Toussaint | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Na tropie... | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Pogłos | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Leże Bestii | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Wino rzecz święta | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Szlachcic z Cintry | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Szturm na Dun Tynne | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Długa noc - pierwszy quest po ataku wampirów na miasto | Główne zadania
- Zew krwi - quest pomocy Orianie | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Między światami - quest spotkania z Ukrytym | Główne zadania Wiedźmin
- Dawno, dawno temu... - quest odnalezienia Syanny | Główne zadania Wiedźmin
- Tesham Mutna - finałowa konfrontacja z Dettlaffem | Główne zadania Wiedźmin
- Ceremonia | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Za żelazną kratą | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Wszędzie dobrze... | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Główne zadania
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Darka21 Junior
Z tym, ze mam ps4 i wykupuona pelna wersje gry wiedzmina
Guru567 Centurion
Gitara :) Pierwsze podejście. Koniec gry. 51 poziom. Najlepsze zakończenie. Kolejna część wiedźmaka miałaby bardzo wysoko postawioną poprzeczkę :) Polecam.
man of kin Legionista
ktoś ma problem z tym żeby postawic figurkę Reginalda Po zadaniu "Bohater Narodowy" bo ja nie mogę piszę "nie posiadasz przedmiotów które możesz postawic?
not2pun Senator
o co chodzi z manekinami w turnieju rycerskim
macham tym mieczem i normalnie widzę jak przechodzi przez manekina a ten nic stoi dalej nie wiem czy to błąd jakiś czy co ?
strasznie irytujące juz z 5x podchodzę do tego wyścigu i normalnie 1x na 5 daje się ściąć tego manekina nie ma reguły tak jakby to było losowe
normalnie się wkurzyłem, zatrzymałem koło manekina i machałem chyba z 6-7x zanim ścięło mu łeb to jakieś nienormalne
pewno jak to na konsoli błąd jakiś
yarocorpse Centurion
Jak wyjść z więzienia Jerome'a? Użycie Oka Nehaleni nic nie odsłania. W ścianie nadal tkwi wielki głaz widziany zmysłami wiedźmina, zasłaniający wyjście. Czy to jakiś bug? Pominąć to zadanie i wczytać wcześniejszy zapis gry?
wysłannik Centurion
Nikt w poradniku nie napisał, że aby dwie siostry przeżyły i odblokowało się dobre zakończenie, to trzeba wcześniej być bardzo miły dla Sylvi Anny i ją przelecieć.
Robiłem wszystko zgodnie z poradnikiem, ale nie pukałem siostrzyczki i dupa... podczas rozmowy z nią w jej celi, jeszcze przed ceremonią, nie miałem w ogóle możliwości takich, jakie opisane w poradniku. Mimo, że cała reszta się zgadzała. W gruncie rzeczy obie siostry zginęły. Szkoda. O ile, Sylvia Anna może i sobie zasłużyła, i w sumie wybaczenie jej i zapomnienie o jej winach byłoby "wysokim nietaktem" - jak pewnie chciałby powiedzieć mój nieśmiertelny przyjaciel, o tyle Henrietta była faktycznie dobrą władczynią i dobrą kobietą. Była bardzo ludzka, choć czasami zbyt butna, ale to tylko nadawało jej charakteru. Nie miała by go, gdyby była tylko miłą, uprzejmą i na wszystko się zgadzającą marionetką ludu.
mariusz695 Legionista
Witam,
takie małe pytanko odnośnie zadań głównych, pobocznych, ukrytych itd. czy tutaj na stronce są podane wszystkie dostępne?? czy to w tej części jak i pozostałych, pytam bo będę robił apkę poświęconą właśnie zadaniom, potworom z filmami itd. a w necie co znajdywałem strony to mieli tylko po parędziesiąt zadań, a wątpię żeby tylko tyle było w grze.. :)
ma71check Junior
Trochę czasu już minęło. Wróciłem do Wieśka, żeby zrobić go na 100% (xone) i... i w dodatku "Krew i wino" osiągnięcie "krew i wino" nie wpada. Pomini pogodzenia dwóch skłóconych winnic, pomimo otrzymania nagrody w postaci spersonalizowanego wina, zadanie zaliczone ale bez osiągnięcia. Wielka szkoda, bo do 100% brakuje mi tylko tego nieszczęsnego osiągnięcia. Ktoś miał podobny problem? Pamiętam, że jak grałem poerwszy raz nie zaliczało mi osiągnięcia "kontra". Po prawie roku przerwy i drugim podejściu osiągnięcie wpadło. Chyba muszę poczekać kolejny rok i zrobić podejście nr3. Pozdrawiam tych, którzy to przeczytają
Biały Ikar Chorąży
Czy ukończenie questa odblokowującego mutacje, bez znalezienia tych dwóch kryształów coś zmienia? Przeprowadziłem mutacje na Geralcie, ale nie obejrzałem animacji z brakujących kryształów. Same kryształy miałem przy sobie.
I drogie pytanie.
Nad miejscem, gdzie używa się kryształów jest ukryte przejście. Da się zniszczyć ścianę, ale przejście jest bardzo wysoko. Da się tam jakoś dostać?
user2978678585 Junior
Dzień dobry. Ogółem mam problem, bo ten Milton mi znikł. Robiłem tą misję przy Karczmie "Kuroliszek" gdzie tam trzeba było zbadać i parszywce razem z Miltonem ubić, ale po tej misji Milton dosłownie wyparował, chyba go te parszywce zabiły, może się gdzieś zrespił, ale nie wiem gdzie
Proszę no pomóżcie!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
