Arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
Aktualizacja:
Zadanie to dotyczy odnalezienia wszystkich sześciu diagramów wiedźmińskiego arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły niedźwiedzia. O szansie przystąpienia do tego questu możesz dowiedzieć się dzięki spotkaniu się z mistrzem płatnerskim Zdravko w mieście Beauclair w ramach pobocznego zadania Więcej niż mistrz (alternatywnie może ono też zostać dodane do dziennika po znalezieniu jednego z diagramów bez niczyjej pomocy). Kolejne diagramy teoretycznie możesz odnajdywać w dowolnej kolejności, ale lepiej jest podążać zgodnie z kolejnymi krokami tego questu, dzięki czemu Geralt oprócz nowych diagramów będzie odnajdywał również podpowiedzi odnośnie lokalizacji kolejnych tego typu obiektów.
- Mapa elementów rynsztunku szkoły niedźwiedzia (wschodnia część Toussaint)
- Diagramy srebrnego miecza, zbroi i rękawic
- Diagramy spodni, stalowego miecza i butów
- Statystyki rynsztunku szkoły niedźwiedzia
Uwaga - Za zakładanie większej liczby elementów ekwipunku z tej wiedźmińskiej szkoły przewidziane są premie:
- Założenie trzech elementów rynsztunku szkoły niedźwiedzia - Po rozproszeniu się tarczy Quen, istnieje szansa na rzucenie nowej, bez zużycia wytrzymałości. Premia rośnie o 5% za każdą część zestawu.
- Założenie wszystkich sześciu elementów rynsztunku szkoły niedźwiedzia - Obrażenia zadawane przez zdolności związane ze znakiem Quen zostają zwiększone o 200 procent.
Uwaga - Wytworzenie arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły niedźwiedzia będzie możliwe tylko jeśli Geralt dysponuje mistrzowskimi obiektami z tej wiedźmińskiej szkoły. Jeśli nie posiadasz tego typu przedmiotów to będziesz musiał przeznaczyć dodatkowe składniki rzemieślnicze na ich wyprodukowanie.
Mapa elementów rynsztunku szkoły niedźwiedzia (wschodnia część Toussaint)

Oznaczenia z mapy:
1-3 - Wioska Flavive - Diagramy srebrnego miecza, zbroi i rękawic szkoły niedźwiedzia
4-6 - Jaskinia - Diagramy spodni, stalowego miecza i butów szkoły niedźwiedzia
Diagramy srebrnego miecza, zbroi i rękawic
Odszukaj miejsce, w którym wiedźmin wykonywał zlecenie

Ślad po zaginionym wiedźminie prowadzi do wioski Flavive znajdującej się we wschodniej części mapy. Po dotarciu na miejsce zainteresuj się jednym ze zrujnowanych budynków. W pokazanym na powyższym obrazku miejscu Geralt musi użyć wiedźmińskiego znaku Aard w celu pozbycia się dużych głazów blokujących zejście do piwnicy.

Po zlikwidowaniu przeszkody zejdź do piwnicy. Załącz wiedźmińskie zmysły i odszukaj z ich pomocą skrzynię. W skrzyni znajdują się diagram arcymistrzowskiego srebrnego miecza wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia (Diagram: Grandmaster Ursine silver sword), diagram arcymistrzowskiej zbroi wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia (Diagram: Grandmaster Ursine armor), diagram arcymistrzowskich rękawic wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia (Diagram: Grandmaster Ursine gauntlets) oraz zapiski (Charite Gontran de Tufo's journal). Zapoznaj się z treścią notatki żeby poznać kolejną lokację do odwiedzenia.
Diagramy spodni, stalowego miecza i butów
Znajdź wejście do podziemnych jaskiń

Podziemne jaskinie znajdują się w niewielkiej odległości na północny-zachód od wioski. Po dotarciu na miejsce rozejrzyj się w pobliżu wody żeby zlokalizować niewielkie wejście.
Przeszukaj jaskinię

W jednym z pierwszych obszarów jaskiń możesz odnaleźć notatkę z ostrzeżeniem (Warning). Następnie musisz zacząć podążać zgodnie z wiedźmińskimi znakami odnajdywanymi na ścianach. Ich lokalizowanie nie jest obowiązkowe, bo ścieżka do ostatniego pomieszczenia jaskiń jest dosyć liniowa (możesz też wykorzystywać wskazania mini-mapy). W trakcie przemarszu Geralt zaatakowany zostanie przez co najmniej dwa 40-poziomowe skolopendromorfy (Giant Centipede). Gwoli przypomnienia, w pozbywaniu się tych potworów bardzo przydatny jest wiedźmiński znak Yrden. Po jego użyciu musisz zaczekać aż potwór pojawi się wewnątrz magicznego kręgu i zostanie sparaliżowany. Wykorzystaj to żeby zaatakować odsłoniętą część jego ciała. Dodatkowo jeszcze przed napotkaniem pierwszego potwora możesz wypić eliksir Kot żeby ułatwić sobie poruszanie się po słabo oświetlonej jaskini.

Po tym jak pokonasz drugiego skolopendromorfa powinieneś znaleźć się w pieczarze z pokazanym na powyższym obrazku szkieletem wiedźmina. Zbadaj szkielet żeby móc wejść w posiadanie diagramu arcymistrzowskich spodni wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia (Diagram: Grandmaster Ursine trousers), diagramu arcymistrzowskiego stalowego miecza wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia (Diagram: Grandmaster Ursine steel sword), diagramu arcymistrzowskich butów wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia (Diagram: Grandmaster Ursine boots) oraz dziennika (Junod of Belhaven's journal).
Uwaga - Jaskinię możesz opuścić wybierając te same korytarze (naturalnie rzecz biorąc w odwrotnej kolejności), którymi dotarłeś do miejsca z wiedźmińskimi schematami.
Statystyki rynsztunku szkoły niedźwiedzia
Arcymistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia
- Wymagany poziom: 40
- Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
- Wymagane składniki do utworzenia: mistrzowski srebrny miecz wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia x1, skórzana łata x2, sztaba wzbogaconego dwimerytu x2, ślina potwora x1, jęzor potwora x1
- Liczba slotów: 3
- Obrażenia: 472-576
- +21% przyrost punktów adrenaliny
- +75% premia przy trafieniu krytycznym
- +5% szansa na trafienie krytyczne
- +14% szansa na odcięcie kończyny
- +20% dodatkowe doświadczenie za cios kończący (potwory)
Arcymistrzowska zbroja wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia
- Wymagany poziom: 40
- Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
- Wymagane składniki do utworzenia: mistrzowska zbroja wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia x1, wzbogacona skóra drakonida x2, blacha ze wzbogaconego dwimerytu x2, esencja potwora x1, serce potwora x1
- Liczba slotów: 3
- Pancerz: 240 (ciężki rynsztunek)
- +22% przyrost punktów adrenaliny
- +26% odporność na obrażenia kłute
- +25% odporność na obrażenia obuchowe
- +32% odporność na obrażenia cięte
- +46% odporność na obrażenia zadawane przez potwory
Arcymistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia
- Wymagany poziom: 40
- Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
- Wymagane składniki do utworzenia: mistrzowskie rękawice wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia x1, wzbogacona skóra drakonida x1, sztaba wzbogaconego dwimerytu x1, szpon potwora x2, sproszkowana tkanka potwora x1
- Liczba slotów: 2
- Pancerz: 87 (ciężki rynsztunek)
- +11% przyrost punktów adrenaliny
- +6% odporność na obrażenia kłute
- +6% odporność na obrażenia cięte
- +6% odporność na obrażenia zadawane przez potwory
- +6% odporność na obrażenia od żywiołów
Arcymistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia
- Wymagany poziom: 40
- Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
- Wymagane składniki do utworzenia: mistrzowskie spodnie wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia x1, wzbogacona skóra drakonida x1, blacha ze wzbogaconego dwimerytu x1, kłak potwora x2, esencja potwora x2
- Liczba slotów: 2
- Pancerz: 91 (ciężki rynsztunek)
- +11% przyrost punktów adrenaliny
- +6% odporność na obrażenia kłute
- +11% odporność na obrażenia cięte
- +16% odporność na obrażenia zadawane przez potwory
- +25% odporność na obrażenia od żywiołów
Arcymistrzowski stalowy miecz wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia
- Wymagany poziom: 40
- Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
- Wymagane składniki do utworzenia: mistrzowski stalowy miecz wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia x1, skórzana łata x2, sztaba wzbogaconego dwimerytu x2, krew potwora x1, mózg potwora x1
- Liczba slotów: 3
- Obrażenia: 335-409
- +21% przyrost punktów adrenaliny
- +75% premia przy trafieniu krytycznym
- +5% szansa na trafienie krytyczne
- +14% szansa na odcięcie kończyny
- +5% dodatkowe doświadczenie za cios kończący (ludzie)
Arcymistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia
- Wymagany poziom: 40
- Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
- Wymagane składniki do utworzenia: mistrzowskie buty wiedźmińskiego cechu niedźwiedzia x1, wzbogacona skóra drakonida x1, blacha ze wzbogaconego dwimerytu x1, ślina potwora x3, kieł z potwora x3
- Liczba slotów: 2
- Pancerz: 91 (ciężki rynsztunek)
- +11% przyrost punktów adrenaliny
- +6% odporność na obrażenia kłute
- +5% odporność na obrażenia obuchowe
- +6% odporność na obrażenia cięte
- +6% odporność na obrażenia zadawane przez potwory
0
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Podstawowe informacje | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek | Wiedźmin
- Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski rynsztunek Wilka | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski rynsztunek Kota | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski rynsztunek Gryfa | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Darka21 Junior
Z tym, ze mam ps4 i wykupuona pelna wersje gry wiedzmina
Guru567 Centurion
Gitara :) Pierwsze podejście. Koniec gry. 51 poziom. Najlepsze zakończenie. Kolejna część wiedźmaka miałaby bardzo wysoko postawioną poprzeczkę :) Polecam.
man of kin Legionista
ktoś ma problem z tym żeby postawic figurkę Reginalda Po zadaniu "Bohater Narodowy" bo ja nie mogę piszę "nie posiadasz przedmiotów które możesz postawic?
not2pun Senator
o co chodzi z manekinami w turnieju rycerskim
macham tym mieczem i normalnie widzę jak przechodzi przez manekina a ten nic stoi dalej nie wiem czy to błąd jakiś czy co ?
strasznie irytujące juz z 5x podchodzę do tego wyścigu i normalnie 1x na 5 daje się ściąć tego manekina nie ma reguły tak jakby to było losowe
normalnie się wkurzyłem, zatrzymałem koło manekina i machałem chyba z 6-7x zanim ścięło mu łeb to jakieś nienormalne
pewno jak to na konsoli błąd jakiś
yarocorpse Centurion
Jak wyjść z więzienia Jerome'a? Użycie Oka Nehaleni nic nie odsłania. W ścianie nadal tkwi wielki głaz widziany zmysłami wiedźmina, zasłaniający wyjście. Czy to jakiś bug? Pominąć to zadanie i wczytać wcześniejszy zapis gry?
wysłannik Centurion
Nikt w poradniku nie napisał, że aby dwie siostry przeżyły i odblokowało się dobre zakończenie, to trzeba wcześniej być bardzo miły dla Sylvi Anny i ją przelecieć.
Robiłem wszystko zgodnie z poradnikiem, ale nie pukałem siostrzyczki i dupa... podczas rozmowy z nią w jej celi, jeszcze przed ceremonią, nie miałem w ogóle możliwości takich, jakie opisane w poradniku. Mimo, że cała reszta się zgadzała. W gruncie rzeczy obie siostry zginęły. Szkoda. O ile, Sylvia Anna może i sobie zasłużyła, i w sumie wybaczenie jej i zapomnienie o jej winach byłoby "wysokim nietaktem" - jak pewnie chciałby powiedzieć mój nieśmiertelny przyjaciel, o tyle Henrietta była faktycznie dobrą władczynią i dobrą kobietą. Była bardzo ludzka, choć czasami zbyt butna, ale to tylko nadawało jej charakteru. Nie miała by go, gdyby była tylko miłą, uprzejmą i na wszystko się zgadzającą marionetką ludu.
mariusz695 Legionista
Witam,
takie małe pytanko odnośnie zadań głównych, pobocznych, ukrytych itd. czy tutaj na stronce są podane wszystkie dostępne?? czy to w tej części jak i pozostałych, pytam bo będę robił apkę poświęconą właśnie zadaniom, potworom z filmami itd. a w necie co znajdywałem strony to mieli tylko po parędziesiąt zadań, a wątpię żeby tylko tyle było w grze.. :)
ma71check Junior
Trochę czasu już minęło. Wróciłem do Wieśka, żeby zrobić go na 100% (xone) i... i w dodatku "Krew i wino" osiągnięcie "krew i wino" nie wpada. Pomini pogodzenia dwóch skłóconych winnic, pomimo otrzymania nagrody w postaci spersonalizowanego wina, zadanie zaliczone ale bez osiągnięcia. Wielka szkoda, bo do 100% brakuje mi tylko tego nieszczęsnego osiągnięcia. Ktoś miał podobny problem? Pamiętam, że jak grałem poerwszy raz nie zaliczało mi osiągnięcia "kontra". Po prawie roku przerwy i drugim podejściu osiągnięcie wpadło. Chyba muszę poczekać kolejny rok i zrobić podejście nr3. Pozdrawiam tych, którzy to przeczytają
Biały Ikar Chorąży
Czy ukończenie questa odblokowującego mutacje, bez znalezienia tych dwóch kryształów coś zmienia? Przeprowadziłem mutacje na Geralcie, ale nie obejrzałem animacji z brakujących kryształów. Same kryształy miałem przy sobie.
I drogie pytanie.
Nad miejscem, gdzie używa się kryształów jest ukryte przejście. Da się zniszczyć ścianę, ale przejście jest bardzo wysoko. Da się tam jakoś dostać?
user2978678585 Junior
Dzień dobry. Ogółem mam problem, bo ten Milton mi znikł. Robiłem tą misję przy Karczmie "Kuroliszek" gdzie tam trzeba było zbadać i parszywce razem z Miltonem ubić, ale po tej misji Milton dosłownie wyparował, chyba go te parszywce zabiły, może się gdzieś zrespił, ale nie wiem gdzie
Proszę no pomóżcie!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
