Przemiana - quest odblokowujący mutacje | Zadania poboczne Wiedźmin

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

To jedno z bardziej skomplikowanych zadań dodatku, ale dobrze jest zająć się nim przy pierwszej możliwej okazji, bo odblokujesz sobie dzięki temu dostęp do opcji nabywania wiedźmińskich mutacji. Niemal całe zadanie dotyczy odnalezienia tajnej pracowni doktora Moreau i żeby do niej dotrzeć będziesz musiał przejść przez rozległe podwodne ruiny, w których do rozwiązania jest kilka zagadek.

Odblokowanie questu

Wyczekuj scenki z pojawienia się posłańca - Przemiana - quest odblokowujący mutacje | Zadania poboczne Wiedźmin - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Wyczekuj scenki z pojawienia się posłańca

Okazja do rozpoczęcia tego zadania pojawia się najwcześniej po ukończeniu głównego zadania Na tropie..., czyli po pierwszym spotkaniu z Bestią z Beauclair. Geralta podczas pobytu w mieście Beauclair (mapa M4) powinien zaczepić posłaniec i przekazać w jego ręce list, którego nadawcą będzie ta z kobiet z podstawowej kampanii, która jest najbliższa sercu głównego bohatera (Yennefer, Triss lub Keira Metz). Możesz zbyć posłańca lub podarować mu mały napiwek (wybierz ten drugi wariant, dzięki czemu zaliczysz jedną z Prób Cnoty na potrzeby pobocznego questu Ścieżki przeznaczenia). Lektura listu sprawi, że Geralt dowie się o zaginionym laboratorium doktora Moreau, który prowadził badania nad wiedźmińskimi mutacjami. Celem tego questu będzie zlokalizowanie pracowni naukowca.

Odnalezienie grobu Moreau

Poszukaj grobu Moreau na Cmentarzu za Murami

Cmentarz za Murami (Olermurs Cemetery) znajduje się w południowej części Beauclair (M4,2) - Przemiana - quest odblokowujący mutacje | Zadania poboczne Wiedźmin - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Cmentarz za Murami (Olermurs Cemetery) znajduje się w południowej części Beauclair (M4,2). Po dotarciu na miejsce trzymaj się z dala od wody żeby nie zostać zaatakowanym przez utopców. Poszukiwany nagrobek pokazany został na dołączonym obrazku - jest on obok ogromnego drzewa.

Odnalezienie ruin

Korzystając z wiedźmińskich zmysłów, poszukaj wskazówek dotyczących lokalizacji laboratorium profesora Moreau

Zacznij od zbadania przesuniętej płyty nagrobka, a następnie użyj wiedźmińskich zmysłów żeby zlokalizować ślady butów i ustalić, że kończą się one przy głównej drodze. Powróć go grobu i sprawdź szkielet znajdujący się w jego wnętrzu.

Na mapie, którą przysłała Yennefer, sprawdź lokalizację Naev'de

Odszukaj mapę w inwentarzu Geralta - Przemiana - quest odblokowujący mutacje | Zadania poboczne Wiedźmin - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Odszukaj mapę w inwentarzu Geralta

Otwórz inwentarz i wybierz z niego starą mapę Toussaint (Old Map of Toussaint). Nie musisz wykonywać na niej żadnych dodatkowych czynności, bo Geralt automatycznie ją przeanalizuje.

Poszukaj wejścia do laboratorium profesora w podwodnych ruinach Doliny Dziewięciu

Ruiny zlokalizowane są na wschód od Beauclair - Przemiana - quest odblokowujący mutacje | Zadania poboczne Wiedźmin - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Ruiny zlokalizowane są na wschód od Beauclair. Wyrusz w ich stronę i początkowo podróżuj wzdłuż linii brzegowej. Po tym jak dostatecznie zbliżysz się do znacznika misji wskocz do wody i zanurkuj. Użyj kuszy żeby rozprawić się z okolicznymi utopcami i następnie zlokalizuj pokazany na dołączonym obrazku portal (M5,1). Przepłynięcie do niego przeniesie Geralta do podwodnych ruin.

Eksploracja ruin

Przeszukaj ruiny

Wybierz wąskie przejście na prawo od korytarza z pułapkami - Przemiana - quest odblokowujący mutacje | Zadania poboczne Wiedźmin - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Wybierz wąskie przejście na prawo od korytarza z pułapkami

Eksploracja ruin jest dość liniowa, ale możesz sprawdzać odnajdywane po drodze przedmioty i badać wszystkie boczne korytarze. Wkrótce dotrzesz do korytarza, w którym znajdują się pułapki w postaci kolców wysuwających się z ziemi. Nie musisz za wszelką cenę z niego skorzystać (musiałbyś przebiegać gdy kolce są schowane), bo tuż obok znajduje się węższe przejście pozbawione pułapek. Po tym jak je wybierzesz możesz dotrzeć na koniec korytarza z kolcami i splądrować tamtejszą skrzynię (jest w niej m.in. miecz Melltith) lub od razu ostrożnie zeskoczyć na niższy poziom i kontynuować eksplorację okolicy. Wkrocz na małą arenę, na której uaktywnią się strażnicy ruin.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2016-10-25
19:47

Darka21 Junior

Z tym, ze mam ps4 i wykupuona pelna wersje gry wiedzmina

Komentarz: Darka21
2017-01-09
17:06

Guru567 Centurion

Gitara :) Pierwsze podejście. Koniec gry. 51 poziom. Najlepsze zakończenie. Kolejna część wiedźmaka miałaby bardzo wysoko postawioną poprzeczkę :) Polecam.

Komentarz: Guru567
2017-03-18
16:12

man of kin Legionista

ktoś ma problem z tym żeby postawic figurkę Reginalda Po zadaniu "Bohater Narodowy" bo ja nie mogę piszę "nie posiadasz przedmiotów które możesz postawic?

Komentarz: man of kin
2017-03-21
23:49

not2pun Senator

not2pun

o co chodzi z manekinami w turnieju rycerskim
macham tym mieczem i normalnie widzę jak przechodzi przez manekina a ten nic stoi dalej nie wiem czy to błąd jakiś czy co ?
strasznie irytujące juz z 5x podchodzę do tego wyścigu i normalnie 1x na 5 daje się ściąć tego manekina nie ma reguły tak jakby to było losowe

normalnie się wkurzyłem, zatrzymałem koło manekina i machałem chyba z 6-7x zanim ścięło mu łeb to jakieś nienormalne

pewno jak to na konsoli błąd jakiś

Komentarz: not2pun
2017-07-09
21:51

yarocorpse Centurion

yarocorpse
😡

Jak wyjść z więzienia Jerome'a? Użycie Oka Nehaleni nic nie odsłania. W ścianie nadal tkwi wielki głaz widziany zmysłami wiedźmina, zasłaniający wyjście. Czy to jakiś bug? Pominąć to zadanie i wczytać wcześniejszy zapis gry?

Komentarz: yarocorpse
2017-12-11
21:04

wysłannik Centurion

wysłannik

Nikt w poradniku nie napisał, że aby dwie siostry przeżyły i odblokowało się dobre zakończenie, to trzeba wcześniej być bardzo miły dla Sylvi Anny i ją przelecieć.
Robiłem wszystko zgodnie z poradnikiem, ale nie pukałem siostrzyczki i dupa... podczas rozmowy z nią w jej celi, jeszcze przed ceremonią, nie miałem w ogóle możliwości takich, jakie opisane w poradniku. Mimo, że cała reszta się zgadzała. W gruncie rzeczy obie siostry zginęły. Szkoda. O ile, Sylvia Anna może i sobie zasłużyła, i w sumie wybaczenie jej i zapomnienie o jej winach byłoby "wysokim nietaktem" - jak pewnie chciałby powiedzieć mój nieśmiertelny przyjaciel, o tyle Henrietta była faktycznie dobrą władczynią i dobrą kobietą. Była bardzo ludzka, choć czasami zbyt butna, ale to tylko nadawało jej charakteru. Nie miała by go, gdyby była tylko miłą, uprzejmą i na wszystko się zgadzającą marionetką ludu.

Komentarz: wysłannik
2018-06-14
11:35

mariusz695 Legionista

Witam,
takie małe pytanko odnośnie zadań głównych, pobocznych, ukrytych itd. czy tutaj na stronce są podane wszystkie dostępne?? czy to w tej części jak i pozostałych, pytam bo będę robił apkę poświęconą właśnie zadaniom, potworom z filmami itd. a w necie co znajdywałem strony to mieli tylko po parędziesiąt zadań, a wątpię żeby tylko tyle było w grze.. :)

Komentarz: mariusz695
2020-07-11
20:54

ma71check Junior

Trochę czasu już minęło. Wróciłem do Wieśka, żeby zrobić go na 100% (xone) i... i w dodatku "Krew i wino" osiągnięcie "krew i wino" nie wpada. Pomini pogodzenia dwóch skłóconych winnic, pomimo otrzymania nagrody w postaci spersonalizowanego wina, zadanie zaliczone ale bez osiągnięcia. Wielka szkoda, bo do 100% brakuje mi tylko tego nieszczęsnego osiągnięcia. Ktoś miał podobny problem? Pamiętam, że jak grałem poerwszy raz nie zaliczało mi osiągnięcia "kontra". Po prawie roku przerwy i drugim podejściu osiągnięcie wpadło. Chyba muszę poczekać kolejny rok i zrobić podejście nr3. Pozdrawiam tych, którzy to przeczytają

Komentarz: ma71check
2021-06-17
04:39

Biały Ikar Chorąży

Czy ukończenie questa odblokowującego mutacje, bez znalezienia tych dwóch kryształów coś zmienia? Przeprowadziłem mutacje na Geralcie, ale nie obejrzałem animacji z brakujących kryształów. Same kryształy miałem przy sobie.

I drogie pytanie.
Nad miejscem, gdzie używa się kryształów jest ukryte przejście. Da się zniszczyć ścianę, ale przejście jest bardzo wysoko. Da się tam jakoś dostać?

Komentarz: Biały Ikar
2022-12-11
18:08

user2978678585 Junior

😒

Dzień dobry. Ogółem mam problem, bo ten Milton mi znikł. Robiłem tą misję przy Karczmie "Kuroliszek" gdzie tam trzeba było zbadać i parszywce razem z Miltonem ubić, ale po tej misji Milton dosłownie wyparował, chyba go te parszywce zabiły, może się gdzieś zrespił, ale nie wiem gdzie

Proszę no pomóżcie!

Komentarz: user2978678585

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl