Wiedźmin 3 Krew i wino: Arcymistrzowski rynsztunek Kota
Aktualizacja:
Zadanie to dotyczy odnalezienia wszystkich sześciu diagramów wiedźmińskiego arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły kota. O szansie przystąpienia do tego questu możesz dowiedzieć się dzięki spotkaniu się z mistrzem płatnerskim Zdravko w mieście Beauclair w ramach pobocznego zadania Więcej niż mistrz (alternatywnie może ono też zostać dodane do dziennika po znalezieniu jednego z diagramów bez niczyjej pomocy). Kolejne diagramy teoretycznie możesz odnajdywać w dowolnej kolejności, ale lepiej jest podążać zgodnie z kolejnymi krokami tego questu, dzięki czemu Geralt oprócz nowych diagramów będzie odnajdywał również podpowiedzi odnośnie lokalizacji kolejnych tego typu obiektów.
- Mapa elementów rynsztunku szkoły kota
- Diagram zbroi
- Diagramy spodni i butów
- Diagramy stalowego miecza, srebrnego miecza i rękawic
- Statystyki rynsztunku szkoły kota
Uwaga - Za zakładanie większej liczby elementów ekwipunku z tej wiedźmińskiej szkoły przewidziane są premie:
- Założenie trzech elementów rynsztunku szkoły kota - Silny atak zwiększa obrażenia następnych szybkich ataków przez 5 sekund o 10% za każdą część zestawu.
- Założenie wszystkich sześciu elementów rynsztunku szkoły kota - Atak w plecy zadaje obrażenia zwiększone o 50%, dodaktowo ogłusza przeciwnika kosztem punktu/punktów adrenaliny.
Uwaga - Wytworzenie arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły kota będzie możliwe tylko jeśli Geralt dysponuje mistrzowskimi obiektami z tej wiedźmińskiej szkoły. Jeśli nie posiadasz tego typu przedmiotów to będziesz musiał przeznaczyć dodatkowe składniki rzemieślnicze na ich wyprodukowanie.
Mapa elementów rynsztunku szkoły kota

Oznaczenia z mapy:
1 - Willa Bartolomego de Launay - Diagram zbroi szkoły kota
2, 3 - Ruiny pałacu Arthach - Diagramy spodni i butów szkoły kota
4-6 - Duszne Doły - Diagramy stalowego miecza, srebrnego miecza i rękawic szkoły kota
Diagram zbroi
Udaj się do domu Bartolomego de Launay

Willa Bartolomego znajduje się w północnej części księstwa Toussaint, niedaleko Faktorii kupieckiej. Po dotarciu na miejsce okaże się, że zamknięta jest główna brama i w rezultacie zmuszony zostaniesz do odnalezienia alternatywnego sposobu dotarcia na dziedziniec posiadłości. Udaj się w prawo i w pokazanym na powyższym obrazku miejscu wdrap się na mur.
Przeszukaj posiadłość

Na dziedzińcu przebywa dość liczna grupa 40-poziomowych bandytów, z którymi Geralt musi się uporać. Staraj się nie dać im zapędzić w jeden z narożników z racji na niewielkie rozmiary dziedzińca. Po wygranej bitwie możesz porozmawiać z uratowanym (automatycznie) sprzedawcą (Clerk) i wypytać go o wiedźmińskie diagramy. Skieruj się do mniejszego lewego budynku i odszukaj z pomocą wiedźmińskich zmysłów interaktywny obraz. W miejscu tym ukryto diagram arcymistrzowskiej zbroi wiedźmińskiego cechu kota (Diagram: Grandmaster Feline armor) oraz list (Letter to Bartolome de Launay), z którego treścią należy się od razu zapoznać. Tereny willi możesz opuścić odnajdując na dziedzińcu sakiewkę z kluczem (Key to Villa Vedette) do głównej bramy lub ponownie wdrapując się na mur.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Wiedźmin 3 Krew i wino: Poradnik do gry
- Wiedźmin 3 Krew i wino: Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Wiedźmin 3 Krew i wino: Czym jest Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek?
- Wiedźmin 3 Krew i wino: Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory
- Wiedźmin 3 Krew i wino: Arcymistrzowski rynsztunek Wilka
- Wiedźmin 3 Krew i wino: Arcymistrzowski rynsztunek Kota
- Wiedźmin 3 Krew i wino: Arcymistrzowski rynsztunek Gryfa
- Wiedźmin 3 Krew i wino: Arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia
- Wiedźmin 3 Krew i wino: Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Wiedźmin 3 Krew i wino: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dzień dobry. Ogółem mam problem, bo ten Milton mi znikł. Robiłem tą misję przy Karczmie "Kuroliszek" gdzie tam trzeba było zbadać i parszywce razem z Miltonem ubić, ale po tej misji Milton dosłownie wyparował, chyba go te parszywce zabiły, może się gdzieś zrespił, ale nie wiem gdzie
Proszę no pomóżcie!
Akurat Milton de Peyrac-Peyran nie zginął. Tylko wyleciał z mapy dosłownie. Bardzo rzadki błąd, który nadal występuje. Poczekaj 3 dni, ten błąd będzie naprawiony. Lub wystarczy cofnąć się z zapisem gry i pojawi się ponownie.
Czy ukończenie questa odblokowującego mutacje, bez znalezienia tych dwóch kryształów coś zmienia? Przeprowadziłem mutacje na Geralcie, ale nie obejrzałem animacji z brakujących kryształów. Same kryształy miałem przy sobie.
I drogie pytanie.
Nad miejscem, gdzie używa się kryształów jest ukryte przejście. Da się zniszczyć ścianę, ale przejście jest bardzo wysoko. Da się tam jakoś dostać?
Trochę czasu już minęło. Wróciłem do Wieśka, żeby zrobić go na 100% (xone) i... i w dodatku "Krew i wino" osiągnięcie "krew i wino" nie wpada. Pomini pogodzenia dwóch skłóconych winnic, pomimo otrzymania nagrody w postaci spersonalizowanego wina, zadanie zaliczone ale bez osiągnięcia. Wielka szkoda, bo do 100% brakuje mi tylko tego nieszczęsnego osiągnięcia. Ktoś miał podobny problem? Pamiętam, że jak grałem poerwszy raz nie zaliczało mi osiągnięcia "kontra". Po prawie roku przerwy i drugim podejściu osiągnięcie wpadło. Chyba muszę poczekać kolejny rok i zrobić podejście nr3. Pozdrawiam tych, którzy to przeczytają
Witam,
takie małe pytanko odnośnie zadań głównych, pobocznych, ukrytych itd. czy tutaj na stronce są podane wszystkie dostępne?? czy to w tej części jak i pozostałych, pytam bo będę robił apkę poświęconą właśnie zadaniom, potworom z filmami itd. a w necie co znajdywałem strony to mieli tylko po parędziesiąt zadań, a wątpię żeby tylko tyle było w grze.. :)
parędziesiąt zadań
Tyle ich jest właśnie, łącznie około 40.
Nikt w poradniku nie napisał, że aby dwie siostry przeżyły i odblokowało się dobre zakończenie, to trzeba wcześniej być bardzo miły dla Sylvi Anny i ją przelecieć.
Robiłem wszystko zgodnie z poradnikiem, ale nie pukałem siostrzyczki i dupa... podczas rozmowy z nią w jej celi, jeszcze przed ceremonią, nie miałem w ogóle możliwości takich, jakie opisane w poradniku. Mimo, że cała reszta się zgadzała. W gruncie rzeczy obie siostry zginęły. Szkoda. O ile, Sylvia Anna może i sobie zasłużyła, i w sumie wybaczenie jej i zapomnienie o jej winach byłoby "wysokim nietaktem" - jak pewnie chciałby powiedzieć mój nieśmiertelny przyjaciel, o tyle Henrietta była faktycznie dobrą władczynią i dobrą kobietą. Była bardzo ludzka, choć czasami zbyt butna, ale to tylko nadawało jej charakteru. Nie miała by go, gdyby była tylko miłą, uprzejmą i na wszystko się zgadzającą marionetką ludu.
Nie trzeba, ja tego nie zrobiłem, i obie przeżyły.
Warunki są dwa - wstążka oraz pociągniecie wątku pucybuta przed ceremonią wraz z dobrym poprowadzeniem dialogu przed ceremonią. Może wątek pucybuta uciąłeś za szybko lub coś w nim pominąłeś?
No właśnie ja tak samo i nie wiem o co chodzi, jak gadałem z tą złą siostrą to nie miałem takich opcji dialogowych, mogłem tylko powiedzieć -nie chce mi się z tobą już dłużej gadać... ale to nie zmieniło niczego i znowu jedna zabiła drugą i dupa. Może to rozgryzłeś co gdzie zostało zwalone że nie mieliśmy tych opcji bo bym je sobie chętnie obejrzał? A co z tą wstążką no ja miałem wstążkę z pucybutem wszystko było ok to nie to a miałem tak jak kolega wyżej. Nie pamiętam już czy pukałem czy nie.
Jak wyjść z więzienia Jerome'a? Użycie Oka Nehaleni nic nie odsłania. W ścianie nadal tkwi wielki głaz widziany zmysłami wiedźmina, zasłaniający wyjście. Czy to jakiś bug? Pominąć to zadanie i wczytać wcześniejszy zapis gry?
o co chodzi z manekinami w turnieju rycerskim
macham tym mieczem i normalnie widzę jak przechodzi przez manekina a ten nic stoi dalej nie wiem czy to błąd jakiś czy co ?
strasznie irytujące juz z 5x podchodzę do tego wyścigu i normalnie 1x na 5 daje się ściąć tego manekina nie ma reguły tak jakby to było losowe
normalnie się wkurzyłem, zatrzymałem koło manekina i machałem chyba z 6-7x zanim ścięło mu łeb to jakieś nienormalne
pewno jak to na konsoli błąd jakiś
ktoś ma problem z tym żeby postawic figurkę Reginalda Po zadaniu "Bohater Narodowy" bo ja nie mogę piszę "nie posiadasz przedmiotów które możesz postawic?
I ja mam taki problem, myślałem, ze ona się po prostu tam nie nadaje, a jak rzowiązać ten problem?
Tą figurkę możesz postawić przed wejściem do piwnicy. :)
Gitara :) Pierwsze podejście. Koniec gry. 51 poziom. Najlepsze zakończenie. Kolejna część wiedźmaka miałaby bardzo wysoko postawioną poprzeczkę :) Polecam.
Z tym, ze mam ps4 i wykupuona pelna wersje gry wiedzmina
Hej, mam problem jestem na 15 poziomie i zaczelam kolejne zadanie Poselstwo z krainy wina, i.mialam.za zad cyt " pomoz Palimerinowi i Miltonowi pokonać bandytow" bylo to ciezkie bo.moj poziom.doswiwdczenia byl za niski jednak udalo mi sie ich pokonac ogniem znak IGNi z ukrycia. Wszyscy sa zabici a zadanie nie zaktializowane, wydostac sie z tetenu nie moge nawet jak przelacze gre na inne zadanie. Kompletnie nie wiem.co dalej i zaczyna mnie to denerwowac moze jakies rady?
Patch 1.31 zainstalować i opcja sprawdź poprawność plików w GoG.
Czy ktoś mógłby usunąć filmik ze spoilerem na stronie początkowej? Poradnik otworzyłem jedynie, aby sprawdzić jak obszerny jest sam dodatek, w który to jeszcze nie miałem przyjemności zagrać, i od razu zepsułem sobie zabawę :(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
