Komu w drogę, temu w czas | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino
Aktualizacja:
Grupą zadań Komu w drogę, temu w czas możesz zająć się po ukończeniu kontraktu wiedźmińskiego Zlecenie: Łaciate kłopoty, które dotyczyło zbadania tajemniczego wypadku w Kamieniołomie Ardaiso (Ardaiso Quarry) i pokonania dwóch latających bestii zwanych oszluzgami (Slyzard). Po ukończeniu tego questu możesz ponownie spotkać się z brygadzistą (Quarry foreman) w kamieniołomie (M3,6) i wypytać go o szczegóły nowego zlecenia. Geralt zostanie poproszony o pomoc w budowie ogromnego pomnika Proroka Lebiody. Zadaniem głównego bohatera będzie odnalezienie pięciu zaginionych transportów z ludźmi i sprzętem i sprawienie żeby dotarły one na plac budowy.
- Mapa zaginionych transportów
- Komu w drogę: pierwsza grupa
- Komu w drogę: druga grupa
- Komu w drogę: trzecia grupa
- Komu w drogę: czwarta grupa
- Komu w drogę: piąta grupa
Z każdym z zaginionych transportów powiązany jest oddzielny mini-quest i ich opisy znajdują się w dalszej części tekstu. Zanim zajmiesz się odnalezieniem transportów możesz odwiedzić plac budowy (M2,9) i zaliczyć w ten sposób opcjonalny cel misji.

Po tym jak ukończysz wszystkie mniejsze zadania spotkaj się z brygadzistą w lokacji Posąg Proroka Lebiody (Prophet Lebioda Statue) (M2,9) żeby odebrać zapłatę w wysokości 800 koron.
Mapa zaginionych transportów

Powyższa mapa prezentuje lokalizację transportów - jest to północno-zachodnia część księstwa Toussaint. W każdym z tych miejsc do rozwiązania jest jeden krótki mini-quest, których opisy znajdują się w dalszej części tekstu. Miejscówki z obrazka możesz oczywiście odwiedzać w dowolnej kolejności (niekoniecznie od 1 do 5).
Komu w drogę: pierwsza grupa

Dotrzyj do znacznika 1 z naszej mapy. Po tym jak zbliżysz się do wskazanej lokacji powinieneś zauważyć, że toczy się w tym miejscu duża bitwa pomiędzy ludźmi z karawany oraz bandytami, którzy napadli na transport. Dołącz do walk i uważaj w trakcie nich na najsilniejszych 43-poziomowych przeciwników. Po wygranej bitwie otrzymasz krótkie podziękowania i quest dobiegnie końca.
Komu w drogę: druga grupa

Dotrzyj do znacznika 2 z mapy. Przyczyną nie dotarcia karawany na plac budowy okaże się upojenie alkoholowe. Geralt musi obudzić wszystkich pięciu pracowników i możesz mieć jedynie kłopoty ze zlokalizowaniem tego z powyższego obrazka - śpi on za jednym z krzaków przy wodzie.
Komu w drogę: trzecia grupa

Dotrzyj do znacznika 3 z mapy. W zaznaczonym na mapie miejscu Geralt spotka watahę 40-poziomowych wilków, które będzie musiał najpierw pokonać. Po zabezpieczeniu okolicy uaktywnij wiedźmińskie zmysły i odszukaj z ich pomocą ślady krwi. Zacznij podążać za śladami, które doprowadzą bohatera do miejsca pobytu borowego (Spriggan). Przed rozpoczęciem pojedynku z tym potworem nałóż na srebrny miecz olejek przeciw reliktom. Dodatkowo sprawdź czy nie masz w inwentarzu bomby dwimerytowej i jako aktywny znak wiedźmiński ustaw Igni. Staraj się podpalać borowego i wyprowadzać serię ciosów. Unikaj jego ataków w walce wręcz i bądź gotowy na to, że może szybko przemieszczać się z miejsca na miejsce.
Po zabiciu potwora odszukaj dziurę, w której skrywają się członkowie karawany i poinformuj ich o wyeliminowaniu zagrożenia.
Komu w drogę: czwarta grupa

Dotrzyj do znacznika 4 z mapy. Po odnalezieniu zaginionego transportu uaktywnij wiedźmińskie zmysły i zbadaj z ich pomocą ogromną kałużę krwi. Zacznij podążać za śladami, które pozostawiły po sobie kikimory. Geralt wkrótce zmuszony zostanie do stoczenia walki z tymi potworami (są one na 36 poziomie). W pozbyciu się ich Geraltowi mogą pomóc olej przeciw insektoidom, Biały Mód oraz wiedźmiński znak Igni. Po wygranej bitwie zbadaj gniazdko kikimor, dzięki czemu odnajdziesz zaginione osoby.
Komu w drogę: piąta grupa

Dotrzyj do znacznika 5 z naszej mapy. Po dotarciu na miejsce okaże się, że transport napadnięty został przez bandytów. Musisz się z nimi wszystkimi rozprawić i nie powinno to przysporzyć Geraltowi większych kłopotów, przy czym warto zaznaczyć, że bandyci znajdują się na 38-42 poziomie doświadczenia i kilku z nich używa tarcz. Po wygranej bitwie porozmawiaj z uratowanym kupcem żeby zakończyć quest.
0
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Zadania poboczne
- Awantura o wino | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino
- Komu w drogę, temu w czas | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino
- O damie i jej rycerzu - quest dziewczyny zaklętej w drzewie | Zadania poboczne
- Pieśń rycerskiego serca - quest turnieju rycerskiego | Zadania poboczne
- Przemiana - quest odblokowujący mutacje | Zadania poboczne Wiedźmin
- Wieczne Odpoczywanie | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino
- Więcej niż mistrz | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino
- Corvo Bianco - quest rozbudowy posiadłości Geralta | Zadania poboczne Wiedźmin
- Braterska miłość | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino
- Rekonstrukcja | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino
- Ścieżki przeznaczenia - quest pięciu Prób Cnoty | Zadania poboczne Wiedźmin
- Gwint - Wielki turniej w Beauclair | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino
- Klient ma zawsze rację | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino
- Portrecista | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino
- Pozostałe zadania | Zadania poboczne Wiedźmin Krew i Wino
- Zadania poboczne
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Komentarze czytelników
wysłannik Centurion

Nikt w poradniku nie napisał, że aby dwie siostry przeżyły i odblokowało się dobre zakończenie, to trzeba wcześniej być bardzo miły dla Sylvi Anny i ją przelecieć.
Robiłem wszystko zgodnie z poradnikiem, ale nie pukałem siostrzyczki i dupa... podczas rozmowy z nią w jej celi, jeszcze przed ceremonią, nie miałem w ogóle możliwości takich, jakie opisane w poradniku. Mimo, że cała reszta się zgadzała. W gruncie rzeczy obie siostry zginęły. Szkoda. O ile, Sylvia Anna może i sobie zasłużyła, i w sumie wybaczenie jej i zapomnienie o jej winach byłoby "wysokim nietaktem" - jak pewnie chciałby powiedzieć mój nieśmiertelny przyjaciel, o tyle Henrietta była faktycznie dobrą władczynią i dobrą kobietą. Była bardzo ludzka, choć czasami zbyt butna, ale to tylko nadawało jej charakteru. Nie miała by go, gdyby była tylko miłą, uprzejmą i na wszystko się zgadzającą marionetką ludu.
mariusz695 Legionista
Witam,
takie małe pytanko odnośnie zadań głównych, pobocznych, ukrytych itd. czy tutaj na stronce są podane wszystkie dostępne?? czy to w tej części jak i pozostałych, pytam bo będę robił apkę poświęconą właśnie zadaniom, potworom z filmami itd. a w necie co znajdywałem strony to mieli tylko po parędziesiąt zadań, a wątpię żeby tylko tyle było w grze.. :)
ma71check Junior
Trochę czasu już minęło. Wróciłem do Wieśka, żeby zrobić go na 100% (xone) i... i w dodatku "Krew i wino" osiągnięcie "krew i wino" nie wpada. Pomini pogodzenia dwóch skłóconych winnic, pomimo otrzymania nagrody w postaci spersonalizowanego wina, zadanie zaliczone ale bez osiągnięcia. Wielka szkoda, bo do 100% brakuje mi tylko tego nieszczęsnego osiągnięcia. Ktoś miał podobny problem? Pamiętam, że jak grałem poerwszy raz nie zaliczało mi osiągnięcia "kontra". Po prawie roku przerwy i drugim podejściu osiągnięcie wpadło. Chyba muszę poczekać kolejny rok i zrobić podejście nr3. Pozdrawiam tych, którzy to przeczytają
Biały Ikar Chorąży
Czy ukończenie questa odblokowującego mutacje, bez znalezienia tych dwóch kryształów coś zmienia? Przeprowadziłem mutacje na Geralcie, ale nie obejrzałem animacji z brakujących kryształów. Same kryształy miałem przy sobie.
I drogie pytanie.
Nad miejscem, gdzie używa się kryształów jest ukryte przejście. Da się zniszczyć ścianę, ale przejście jest bardzo wysoko. Da się tam jakoś dostać?
user2978678585 Junior
Dzień dobry. Ogółem mam problem, bo ten Milton mi znikł. Robiłem tą misję przy Karczmie "Kuroliszek" gdzie tam trzeba było zbadać i parszywce razem z Miltonem ubić, ale po tej misji Milton dosłownie wyparował, chyba go te parszywce zabiły, może się gdzieś zrespił, ale nie wiem gdzie
Proszę no pomóżcie!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.