Pogłos | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
Aktualizacja:
To dość rozbudowany główny quest, który dotyczy przybliżenia się do ustalenia kryjówki Dettlaffa z pomocą zaprzyjaźnionego wampira Regisa. Zadanie to podzielone jest na dwie duże części. W trakcie rozgrywania pierwszej części questu Geralt musi wytropić wichta i pozyskać jego ślinę (przy okazji główny bohater może też zdjąć z wichta klątwę lub go zabić). Druga część questu to podróż z Regisem do ruin Tesham Mutna gdzie Geralt musi przeprowadzić rytuał mający na celu wzbudzenie u Regisa głodu krwi.
- Spotkanie się z Regisem
- Odnalezienie wichta
- Wariant A - Zaatakowanie wichta
- Wariant B - Zdjęcie klątwy z wichta
- Powrót do Regisa
- Wyprawa do ruin Tesham Mutna
Spotkanie się z Regisem
Idź na cmentarz Mere-Lachaise i spotkaj się z Regisem

Cmentarz Mere-Lachaise znajduje się na południowy-wschód od Beauclair (M5,4). Po dotarciu na cmentarz musisz liczyć się z tym, że możesz na nim spotkać między innymi barghesty, archespory oraz ghule, ale nie powinny to być potwory, które przysporzą Gerlatowi dużych problemów. Po wstępnym zabezpieczeniu cmentarza spróbuj skorzystać z głównego wejścia do krypty, które będzie niestety zamknięte. Odszukaj w rezultacie pokazany na obrazku otwarty nagrobek i wskocz do środka.

Niedługo po znalezieniu się w krypcie Geralta powinny zaatakować kikimory robotnicy. W pozbyciu się ich głównemu bohaterowi mogą pomóc olej przeciw insektoidom, Biały Mód oraz wiedźmiński znak Igni. Po walce wznów przemarsz przez kolejne pomieszczenia krypty i użyj znaku Aard na zablokowanym przejściu żeby je sobie utorować. Wkrótce dotrzesz do miejsca pobytu Regisa i załączy się znacznie dłuższa scenka ze spotkania z zaprzyjaźnionym wampirem. Po wyjściu z krypty możesz napić się z Regisem (szansa na dodatkową rozmowę) lub udać się od razu na odpoczynek. W obu przypadkach po powrocie kruka otrzymasz dalsze wytyczne, które będą dotyczyły odnalezienia wichta i pozyskania jego śliny na potrzeby przygotowywanej mikstury.
Odnalezienie wichta
Odszukaj siedzibę wichta

Zanim wyruszysz na poszukiwania wichta otwórz dziennik Geralta, przejdź do zakładki z bestariuszem i zapoznaj się z pierwszym wpisem na temat tych stworzeń (Spotted Wights). Cel podróży to Dom myśliwski Trastamary (Trastamara Hunting Cottage), który znajduje się na południowy-wschód od cmentarza (M5,5). Do chatki myśliwskiej prowadzi zakręcana droga i mogą na niej przebywać kolejne potwory (np. barghesty czy ghule), które możesz omijać lub eliminować dla dodatkowego doświadczenia. Po zbliżeniu się do budynku i obejrzeniu krótkiego filmiku wejdź do środka.
Użyj wiedźmińskich zmysłów, by przeszukać siedzibę wichta

Uaktywnij wiedźmińskie zmysły i zacznij starannie badać wszystkie pomieszczenia domu myśliwskiego. Geralt będzie przede wszystkim odnajdywał łyżki i jedna z nich okaże się być kluczem (Spoon key) z dołączoną notatką (Spoon-key note) (zdobycie tego nietypowego klucza odblokuje quest poszukiwań skarbów Tajemnica zaginionej łyżki). Zbadaj także piec, po otwarciu którego znajdziesz zaplamiony dziennik (Stained diary), rozbite lustro, stół z trzema szkieletami oraz szafkę w narożniku, na której leży list (Decaying letter). Po dostatecznym zbadaniu tego piętra wybierz schody prowadzące do piwnicy.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Główne zadania
- Poselstwo z Krainy Wina | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Bestia z Toussaint | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Na tropie... | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Pogłos | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Leże Bestii | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Wino rzecz święta | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Szlachcic z Cintry | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Szturm na Dun Tynne | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Długa noc - pierwszy quest po ataku wampirów na miasto | Główne zadania
- Zew krwi - quest pomocy Orianie | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Między światami - quest spotkania z Ukrytym | Główne zadania Wiedźmin
- Dawno, dawno temu... - quest odnalezienia Syanny | Główne zadania Wiedźmin
- Tesham Mutna - finałowa konfrontacja z Dettlaffem | Główne zadania Wiedźmin
- Ceremonia | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Za żelazną kratą | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Wszędzie dobrze... | Główne zadania | Solucja Wiedźmin Krew i Wino
- Główne zadania
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Darka21 Junior
Z tym, ze mam ps4 i wykupuona pelna wersje gry wiedzmina
Guru567 Centurion
Gitara :) Pierwsze podejście. Koniec gry. 51 poziom. Najlepsze zakończenie. Kolejna część wiedźmaka miałaby bardzo wysoko postawioną poprzeczkę :) Polecam.
man of kin Legionista
ktoś ma problem z tym żeby postawic figurkę Reginalda Po zadaniu "Bohater Narodowy" bo ja nie mogę piszę "nie posiadasz przedmiotów które możesz postawic?
not2pun Senator
o co chodzi z manekinami w turnieju rycerskim
macham tym mieczem i normalnie widzę jak przechodzi przez manekina a ten nic stoi dalej nie wiem czy to błąd jakiś czy co ?
strasznie irytujące juz z 5x podchodzę do tego wyścigu i normalnie 1x na 5 daje się ściąć tego manekina nie ma reguły tak jakby to było losowe
normalnie się wkurzyłem, zatrzymałem koło manekina i machałem chyba z 6-7x zanim ścięło mu łeb to jakieś nienormalne
pewno jak to na konsoli błąd jakiś
yarocorpse Centurion
Jak wyjść z więzienia Jerome'a? Użycie Oka Nehaleni nic nie odsłania. W ścianie nadal tkwi wielki głaz widziany zmysłami wiedźmina, zasłaniający wyjście. Czy to jakiś bug? Pominąć to zadanie i wczytać wcześniejszy zapis gry?
wysłannik Centurion
Nikt w poradniku nie napisał, że aby dwie siostry przeżyły i odblokowało się dobre zakończenie, to trzeba wcześniej być bardzo miły dla Sylvi Anny i ją przelecieć.
Robiłem wszystko zgodnie z poradnikiem, ale nie pukałem siostrzyczki i dupa... podczas rozmowy z nią w jej celi, jeszcze przed ceremonią, nie miałem w ogóle możliwości takich, jakie opisane w poradniku. Mimo, że cała reszta się zgadzała. W gruncie rzeczy obie siostry zginęły. Szkoda. O ile, Sylvia Anna może i sobie zasłużyła, i w sumie wybaczenie jej i zapomnienie o jej winach byłoby "wysokim nietaktem" - jak pewnie chciałby powiedzieć mój nieśmiertelny przyjaciel, o tyle Henrietta była faktycznie dobrą władczynią i dobrą kobietą. Była bardzo ludzka, choć czasami zbyt butna, ale to tylko nadawało jej charakteru. Nie miała by go, gdyby była tylko miłą, uprzejmą i na wszystko się zgadzającą marionetką ludu.
mariusz695 Legionista
Witam,
takie małe pytanko odnośnie zadań głównych, pobocznych, ukrytych itd. czy tutaj na stronce są podane wszystkie dostępne?? czy to w tej części jak i pozostałych, pytam bo będę robił apkę poświęconą właśnie zadaniom, potworom z filmami itd. a w necie co znajdywałem strony to mieli tylko po parędziesiąt zadań, a wątpię żeby tylko tyle było w grze.. :)
ma71check Junior
Trochę czasu już minęło. Wróciłem do Wieśka, żeby zrobić go na 100% (xone) i... i w dodatku "Krew i wino" osiągnięcie "krew i wino" nie wpada. Pomini pogodzenia dwóch skłóconych winnic, pomimo otrzymania nagrody w postaci spersonalizowanego wina, zadanie zaliczone ale bez osiągnięcia. Wielka szkoda, bo do 100% brakuje mi tylko tego nieszczęsnego osiągnięcia. Ktoś miał podobny problem? Pamiętam, że jak grałem poerwszy raz nie zaliczało mi osiągnięcia "kontra". Po prawie roku przerwy i drugim podejściu osiągnięcie wpadło. Chyba muszę poczekać kolejny rok i zrobić podejście nr3. Pozdrawiam tych, którzy to przeczytają
Biały Ikar Chorąży
Czy ukończenie questa odblokowującego mutacje, bez znalezienia tych dwóch kryształów coś zmienia? Przeprowadziłem mutacje na Geralcie, ale nie obejrzałem animacji z brakujących kryształów. Same kryształy miałem przy sobie.
I drogie pytanie.
Nad miejscem, gdzie używa się kryształów jest ukryte przejście. Da się zniszczyć ścianę, ale przejście jest bardzo wysoko. Da się tam jakoś dostać?
user2978678585 Junior
Dzień dobry. Ogółem mam problem, bo ten Milton mi znikł. Robiłem tą misję przy Karczmie "Kuroliszek" gdzie tam trzeba było zbadać i parszywce razem z Miltonem ubić, ale po tej misji Milton dosłownie wyparował, chyba go te parszywce zabiły, może się gdzieś zrespił, ale nie wiem gdzie
Proszę no pomóżcie!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
