Arcymistrzowski rynsztunek Wilka | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zadanie to dotyczy odnalezienia wszystkich sześciu diagramów wiedźmińskiego arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły wilka. O szansie przystąpienia do tego questu możesz dowiedzieć się dzięki spotkaniu się z mistrzem płatnerskim Zdravko w mieście Beauclair w ramach pobocznego zadania Więcej niż mistrz (alternatywnie może ono też zostać dodane do dziennika po znalezieniu jednego z diagramów bez niczyjej pomocy). Wszystkie diagramy odnajduje się w tej samej lokacji, aczkolwiek w celu pozyskania ich wymagane jest dokładne zbadanie ruin i pokonanie wszystkich zamieszkujących ich potworów.

Uwaga - Za zakładanie większej liczby elementów ekwipunku z tej wiedźmińskiej szkoły przewidziane są premie:

  1. Założenie trzech elementów rynsztunku szkoły wilka - Na miecz można nałożyć do trzech różnych olejów na raz.
  2. Założenie wszystkich sześciu elementów rynsztunku szkoły wilka - Rzucanie petard odbywa się bez opóźnienia.

Lokalizacja ruin ze schematami szkoły wilka

Wszystkie diagramy arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły wilka odnajduje się w tej samej lokacji - Arcymistrzowski rynsztunek Wilka | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Wszystkie diagramy arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły wilka odnajduje się w tej samej lokacji. Są to mianowicie podziemia znajdujące się w pokazanych na powyższym obrazku Ruinach Termes (Termes Palace Ruins). Lokacja ta znajduje się w południowo-wschodniej części księstwa Toussaint, na wschód od Farmy Gelenserów (Gelenser Farm).

Diagramy

Udaj się w miejsce, gdzie obozowali archeolodzy

Miejsce odnalezienia dziennika w obozowisku - Arcymistrzowski rynsztunek Wilka | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Miejsce odnalezienia dziennika w obozowisku

Na poszukiwania zaginionego wiedźmina oraz diagramów szkoły wilka musisz wyruszyć do Ruin Termes (Termes Palace Ruins) zlokalizowanych w południowo-wschodniej części mapy. Po dotarciu na miejsce zignoruj potwory, które mogą przebywać w pobliżu ruin. Rozejrzyj się na początek po obozowisku za skrzynką z dziennikiem Isabelle Duchamp (Isabelle Duchamp's Journal). Przeczytaj dziennik i odszukaj następnie małe wejście do ruin z fioletową magiczną barierą.

Znajdź klucz otwierający barierę w przejściu do podziemi

Po wysłuchaniu komentarza ze strony Geralta rozejrzyj się w pobliżu za pokazanymi na powyższym obrazku dwoma obiektami - fioletowym rubinem (Purple Ruby) oraz listem Georgea Herberta (George Herberts Letter) - Arcymistrzowski rynsztunek Wilka | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Po wysłuchaniu komentarza ze strony Geralta rozejrzyj się w pobliżu za pokazanymi na powyższym obrazku dwoma obiektami - fioletowym rubinem (Purple Ruby) oraz listem George'a Herberta (George Herbert's Letter). Powróć do bariery i skorzystaj ponownie z wiedźmińskich zmysłów żeby zlokalizować miejsce umieszczenia zdobytego klejnotu. Doprowadzi to do zniesienia bariery i będziesz mógł rozpocząć eksplorację podziemnej części ruin.

Przeszukaj podziemia pod ruinami

Miejsce gdzie po raz pierwszy musisz użyć znaku Aard - Arcymistrzowski rynsztunek Wilka | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Miejsce gdzie po raz pierwszy musisz użyć znaku Aard

Niedługo po wkroczeniu do podziemi Geralta zaatakują 40-poziomowe barghesty oraz upiory i będzie to pierwsza z kilku grup nadających się do wyeliminowania. Do pozbywania się potworów z ruin możesz używać na przykład olejku przeciw upiorom, bomby Księżycowy Pył oraz znaku Yrden (atakuj barghesty i upiory dopiero gdy pojawią się w magicznym kręgu). Dodatkowo staraj się unikać ich ataków z zaskoczenia wykonywanych po tym jak rzucą się na Geralta lub nagle przeniosą w inne miejsce. Po walkach możesz obejrzeć szkielet. Zignoruj zamknięte prawe drzwi (użyjesz ich na sam koniec do opuszczenia podziemi) i udaj się w lewo. Dotrzesz do osłabionej ściany i musisz zburzyć ją z wykorzystaniem znaku Aard.

Przejdź do kolejnej części podziemi Geralta zaatakuje pojedynczy skolopendromorf (Giant Centipede) - Arcymistrzowski rynsztunek Wilka | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Przejdź do kolejnej części podziemi Geralta zaatakuje pojedynczy skolopendromorf (Giant Centipede). Gwoli przypomnienia, w pozbywaniu się tych potworów również bardzo przydatny jest wiedźmiński znak Yrden. Po jego użyciu musisz zaczekać aż potwór pojawi się wewnątrz magicznego kręgu i zostanie sparaliżowany. Wykorzystaj to żeby zaatakować odsłoniętą część jego ciała. Ruszaj dalej, zburz kolejną ścianę z wykorzystaniem znaku Aard, zeskocz na niższy poziom i rozpraw się z nowymi barghestami i uporami. Na początek udaj się w prawo. Zlokalizuj pokazany na dołączonym obrazku szkielet wiedźmina. Odnajdziesz przy nim diagram arcymistrzowskiego srebrnego miecza wilka z Kaer Morhen (Diagram: Grandmaster Wolven silver sword), diagram arcymistrzowskiego stalowego miecza wilka z Kaer Morhen (Diagram: Grandmaster Wolven steel sword) oraz diagram arcymistrzowskich rękawic wilka z Kaer Morhen (Diagram: Grandmaster Wolven gauntlets).

Teraz dla odmiany udaj się do lewego pomieszczenia, którego nie miałeś jeszcze okazji zbadać - Arcymistrzowski rynsztunek Wilka | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek - Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry

Teraz dla odmiany udaj się do lewego pomieszczenia, którego nie miałeś jeszcze okazji zbadać. Musisz zlokalizować pokazaną na obrazku torbę. Znajdziesz w niej trzy pozostałe schematy - diagram arcymistrzowskiej zbroi wilka z Kaer Morhen (Diagram: Grandmaster Wolven armor), diagram arcymistrzowskich spodni wilka z Kaer Morhen (Diagram: Grandmaster Wolven trousers) oraz diagram arcymistrzowskich butów wilka z Kaer Morhen (Diagram: Grandmaster Wolven boots).

W celu opuszczenia ruin skieruj się do zamkniętych drzwi, które wcześniej badałeś już z drugiej strony. Przy drzwiach tych znajdziesz leżący na ziemi stary elficki klucz (Old elven key).

Statystyki rynsztunku szkoły wilka

Arcymistrzowski stalowy miecz wilka z Kaer Morhen

  1. Wymagany poziom: 40
  2. Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
  3. Wymagane składniki do utworzenia: skórzana łata x2, sztaba wzbogaconego dwimerytu x2, rubin x1, esencja potwora x1
  4. Liczba slotów: 3
  5. Obrażenia: 335-409
  6. +11% moc Znaków
  7. +11% przyrost punktów Adrenaliny
  8. +11% szansa na trafienie krytyczne
  9. +11% szansa na krwawienie
  10. +5% dodatkowe doświadczenie za cios kończący (ludzie)

Arcymistrzowski srebrny miecz wilka z Kaer Morhen

  1. Wymagany poziom: 40
  2. Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
  3. Wymagane składniki do utworzenia: skórzana łata x2, sztaba wzbogaconego dwimerytu x2, rubin x1, sproszkowana tkanka potwora x1
  4. Liczba slotów: 3
  5. Obrażenia: 472-576
  6. +11% moc Znaków
  7. +11% przyrost punktów Adrenaliny
  8. +11% szansa na trafienie krytyczne
  9. +11% szansa na krwawienie
  10. +20% dodatkowe doświadczenie za cios kończący (potwory)

Arcymistrzowskie rękawice wilka z Kaer Morhen

  1. Wymagany poziom: 40
  2. Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
  3. Wymagane składniki do utworzenia: wzbogacona skóra drakonida x1, sztaba wzbogaconego dwimerytu x1, sproszkowana tkanka potwora x2, serce potwora x1
  4. Liczba slotów: 2
  5. Pancerz: 87 (średni rynsztunek)
  6. +11% moc Znaków
  7. +5% odporność na obrażenia kłute
  8. +6% odporność na obrażenia cięte
  9. +6% odporność na obrażenia zadawane przez potwory
  10. +12% odporność na obrażenia od żywiołów

Arcymistrzowska zbroja wilka z Kaer Morhen

  1. Wymagany poziom: 40
  2. Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
  3. Wymagane składniki do utworzenia: wzbogacona skóra drakonida x2, blacha ze wzbogaconego dwimerytu x2, serce potwora x1, żołądek potwora x1
  4. Liczba slotów: 3
  5. Pancerz: 240 (średni rynsztunek)
  6. +22% przyrost punktów Adrenaliny
  7. +19% odporność na obrażenia kłute
  8. +17% odporność na obrażenia obuchowe
  9. +24% odporność na obrażenia cięte
  10. +31% odporność na obrażenia zadawane przez potwory

Arcymistrzowskie spodnie wilka z Kaer Morhen

  1. Wymagany poziom: 40
  2. Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
  3. Wymagane składniki do utworzenia: wzbogacona skóra drakonida x1, blacha ze wzbogaconego dwimerytu x1, krew potwora x2, serce potwora x2
  4. Liczba slotów: 2
  5. Pancerz: 91 (średni rynsztunek)
  6. +11% siła ataku
  7. +11% moc Znaków
  8. +9% odporność na obrażenia cięte
  9. +11% odporność na obrażenia zadawane przez potwory
  10. +33% odporność na obrażenia od żywiołów

Arcymistrzowskie buty wilka z Kaer Morhen

  1. Wymagany poziom: 40
  2. Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
  3. Wymagane składniki do utworzenia: wzbogacona skóra drakonida x1, blacha ze wzbogaconego dwimerytu x1, krew potwora x4, serce potwora x2
  4. Liczba slotów: 2
  5. Pancerz: 91 (średni rynsztunek)
  6. +11% siła ataku
  7. +5% odporność na obrażenia kłute
  8. +5% odporność na obrażenia obuchowe
  9. +6% odporność na obrażenia cięte
  10. +6% odporność na obrażenia zadawane przez potwory
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2016-10-25
19:47

Darka21 Junior

Z tym, ze mam ps4 i wykupuona pelna wersje gry wiedzmina

Komentarz: Darka21
2017-01-09
17:06

Guru567 Centurion

Gitara :) Pierwsze podejście. Koniec gry. 51 poziom. Najlepsze zakończenie. Kolejna część wiedźmaka miałaby bardzo wysoko postawioną poprzeczkę :) Polecam.

Komentarz: Guru567
2017-03-18
16:12

man of kin Legionista

ktoś ma problem z tym żeby postawic figurkę Reginalda Po zadaniu "Bohater Narodowy" bo ja nie mogę piszę "nie posiadasz przedmiotów które możesz postawic?

Komentarz: man of kin
2017-03-21
23:49

not2pun Senator

not2pun

o co chodzi z manekinami w turnieju rycerskim
macham tym mieczem i normalnie widzę jak przechodzi przez manekina a ten nic stoi dalej nie wiem czy to błąd jakiś czy co ?
strasznie irytujące juz z 5x podchodzę do tego wyścigu i normalnie 1x na 5 daje się ściąć tego manekina nie ma reguły tak jakby to było losowe

normalnie się wkurzyłem, zatrzymałem koło manekina i machałem chyba z 6-7x zanim ścięło mu łeb to jakieś nienormalne

pewno jak to na konsoli błąd jakiś

Komentarz: not2pun
2017-07-09
21:51

yarocorpse Centurion

yarocorpse
😡

Jak wyjść z więzienia Jerome'a? Użycie Oka Nehaleni nic nie odsłania. W ścianie nadal tkwi wielki głaz widziany zmysłami wiedźmina, zasłaniający wyjście. Czy to jakiś bug? Pominąć to zadanie i wczytać wcześniejszy zapis gry?

Komentarz: yarocorpse
2017-12-11
21:04

wysłannik Centurion

wysłannik

Nikt w poradniku nie napisał, że aby dwie siostry przeżyły i odblokowało się dobre zakończenie, to trzeba wcześniej być bardzo miły dla Sylvi Anny i ją przelecieć.
Robiłem wszystko zgodnie z poradnikiem, ale nie pukałem siostrzyczki i dupa... podczas rozmowy z nią w jej celi, jeszcze przed ceremonią, nie miałem w ogóle możliwości takich, jakie opisane w poradniku. Mimo, że cała reszta się zgadzała. W gruncie rzeczy obie siostry zginęły. Szkoda. O ile, Sylvia Anna może i sobie zasłużyła, i w sumie wybaczenie jej i zapomnienie o jej winach byłoby "wysokim nietaktem" - jak pewnie chciałby powiedzieć mój nieśmiertelny przyjaciel, o tyle Henrietta była faktycznie dobrą władczynią i dobrą kobietą. Była bardzo ludzka, choć czasami zbyt butna, ale to tylko nadawało jej charakteru. Nie miała by go, gdyby była tylko miłą, uprzejmą i na wszystko się zgadzającą marionetką ludu.

Komentarz: wysłannik
2018-06-14
11:35

mariusz695 Legionista

Witam,
takie małe pytanko odnośnie zadań głównych, pobocznych, ukrytych itd. czy tutaj na stronce są podane wszystkie dostępne?? czy to w tej części jak i pozostałych, pytam bo będę robił apkę poświęconą właśnie zadaniom, potworom z filmami itd. a w necie co znajdywałem strony to mieli tylko po parędziesiąt zadań, a wątpię żeby tylko tyle było w grze.. :)

Komentarz: mariusz695
2020-07-11
20:54

ma71check Junior

Trochę czasu już minęło. Wróciłem do Wieśka, żeby zrobić go na 100% (xone) i... i w dodatku "Krew i wino" osiągnięcie "krew i wino" nie wpada. Pomini pogodzenia dwóch skłóconych winnic, pomimo otrzymania nagrody w postaci spersonalizowanego wina, zadanie zaliczone ale bez osiągnięcia. Wielka szkoda, bo do 100% brakuje mi tylko tego nieszczęsnego osiągnięcia. Ktoś miał podobny problem? Pamiętam, że jak grałem poerwszy raz nie zaliczało mi osiągnięcia "kontra". Po prawie roku przerwy i drugim podejściu osiągnięcie wpadło. Chyba muszę poczekać kolejny rok i zrobić podejście nr3. Pozdrawiam tych, którzy to przeczytają

Komentarz: ma71check
2021-06-17
04:39

Biały Ikar Chorąży

Czy ukończenie questa odblokowującego mutacje, bez znalezienia tych dwóch kryształów coś zmienia? Przeprowadziłem mutacje na Geralcie, ale nie obejrzałem animacji z brakujących kryształów. Same kryształy miałem przy sobie.

I drogie pytanie.
Nad miejscem, gdzie używa się kryształów jest ukryte przejście. Da się zniszczyć ścianę, ale przejście jest bardzo wysoko. Da się tam jakoś dostać?

Komentarz: Biały Ikar
2022-12-11
18:08

user2978678585 Junior

😒

Dzień dobry. Ogółem mam problem, bo ten Milton mi znikł. Robiłem tą misję przy Karczmie "Kuroliszek" gdzie tam trzeba było zbadać i parszywce razem z Miltonem ubić, ale po tej misji Milton dosłownie wyparował, chyba go te parszywce zabiły, może się gdzieś zrespił, ale nie wiem gdzie

Proszę no pomóżcie!

Komentarz: user2978678585

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl