Arcymistrzowski rynsztunek Wilka | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
Aktualizacja:
Zadanie to dotyczy odnalezienia wszystkich sześciu diagramów wiedźmińskiego arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły wilka. O szansie przystąpienia do tego questu możesz dowiedzieć się dzięki spotkaniu się z mistrzem płatnerskim Zdravko w mieście Beauclair w ramach pobocznego zadania Więcej niż mistrz (alternatywnie może ono też zostać dodane do dziennika po znalezieniu jednego z diagramów bez niczyjej pomocy). Wszystkie diagramy odnajduje się w tej samej lokacji, aczkolwiek w celu pozyskania ich wymagane jest dokładne zbadanie ruin i pokonanie wszystkich zamieszkujących ich potworów.
Uwaga - Za zakładanie większej liczby elementów ekwipunku z tej wiedźmińskiej szkoły przewidziane są premie:
- Założenie trzech elementów rynsztunku szkoły wilka - Na miecz można nałożyć do trzech różnych olejów na raz.
- Założenie wszystkich sześciu elementów rynsztunku szkoły wilka - Rzucanie petard odbywa się bez opóźnienia.
Lokalizacja ruin ze schematami szkoły wilka

Wszystkie diagramy arcymistrzowskiego rynsztunku szkoły wilka odnajduje się w tej samej lokacji. Są to mianowicie podziemia znajdujące się w pokazanych na powyższym obrazku Ruinach Termes (Termes Palace Ruins). Lokacja ta znajduje się w południowo-wschodniej części księstwa Toussaint, na wschód od Farmy Gelenserów (Gelenser Farm).
Diagramy
Udaj się w miejsce, gdzie obozowali archeolodzy

Na poszukiwania zaginionego wiedźmina oraz diagramów szkoły wilka musisz wyruszyć do Ruin Termes (Termes Palace Ruins) zlokalizowanych w południowo-wschodniej części mapy. Po dotarciu na miejsce zignoruj potwory, które mogą przebywać w pobliżu ruin. Rozejrzyj się na początek po obozowisku za skrzynką z dziennikiem Isabelle Duchamp (Isabelle Duchamp's Journal). Przeczytaj dziennik i odszukaj następnie małe wejście do ruin z fioletową magiczną barierą.
Znajdź klucz otwierający barierę w przejściu do podziemi

Po wysłuchaniu komentarza ze strony Geralta rozejrzyj się w pobliżu za pokazanymi na powyższym obrazku dwoma obiektami - fioletowym rubinem (Purple Ruby) oraz listem George'a Herberta (George Herbert's Letter). Powróć do bariery i skorzystaj ponownie z wiedźmińskich zmysłów żeby zlokalizować miejsce umieszczenia zdobytego klejnotu. Doprowadzi to do zniesienia bariery i będziesz mógł rozpocząć eksplorację podziemnej części ruin.
Przeszukaj podziemia pod ruinami

Niedługo po wkroczeniu do podziemi Geralta zaatakują 40-poziomowe barghesty oraz upiory i będzie to pierwsza z kilku grup nadających się do wyeliminowania. Do pozbywania się potworów z ruin możesz używać na przykład olejku przeciw upiorom, bomby Księżycowy Pył oraz znaku Yrden (atakuj barghesty i upiory dopiero gdy pojawią się w magicznym kręgu). Dodatkowo staraj się unikać ich ataków z zaskoczenia wykonywanych po tym jak rzucą się na Geralta lub nagle przeniosą w inne miejsce. Po walkach możesz obejrzeć szkielet. Zignoruj zamknięte prawe drzwi (użyjesz ich na sam koniec do opuszczenia podziemi) i udaj się w lewo. Dotrzesz do osłabionej ściany i musisz zburzyć ją z wykorzystaniem znaku Aard.

Przejdź do kolejnej części podziemi Geralta zaatakuje pojedynczy skolopendromorf (Giant Centipede). Gwoli przypomnienia, w pozbywaniu się tych potworów również bardzo przydatny jest wiedźmiński znak Yrden. Po jego użyciu musisz zaczekać aż potwór pojawi się wewnątrz magicznego kręgu i zostanie sparaliżowany. Wykorzystaj to żeby zaatakować odsłoniętą część jego ciała. Ruszaj dalej, zburz kolejną ścianę z wykorzystaniem znaku Aard, zeskocz na niższy poziom i rozpraw się z nowymi barghestami i uporami. Na początek udaj się w prawo. Zlokalizuj pokazany na dołączonym obrazku szkielet wiedźmina. Odnajdziesz przy nim diagram arcymistrzowskiego srebrnego miecza wilka z Kaer Morhen (Diagram: Grandmaster Wolven silver sword), diagram arcymistrzowskiego stalowego miecza wilka z Kaer Morhen (Diagram: Grandmaster Wolven steel sword) oraz diagram arcymistrzowskich rękawic wilka z Kaer Morhen (Diagram: Grandmaster Wolven gauntlets).

Teraz dla odmiany udaj się do lewego pomieszczenia, którego nie miałeś jeszcze okazji zbadać. Musisz zlokalizować pokazaną na obrazku torbę. Znajdziesz w niej trzy pozostałe schematy - diagram arcymistrzowskiej zbroi wilka z Kaer Morhen (Diagram: Grandmaster Wolven armor), diagram arcymistrzowskich spodni wilka z Kaer Morhen (Diagram: Grandmaster Wolven trousers) oraz diagram arcymistrzowskich butów wilka z Kaer Morhen (Diagram: Grandmaster Wolven boots).
W celu opuszczenia ruin skieruj się do zamkniętych drzwi, które wcześniej badałeś już z drugiej strony. Przy drzwiach tych znajdziesz leżący na ziemi stary elficki klucz (Old elven key).
Statystyki rynsztunku szkoły wilka
Arcymistrzowski stalowy miecz wilka z Kaer Morhen
- Wymagany poziom: 40
- Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
- Wymagane składniki do utworzenia: skórzana łata x2, sztaba wzbogaconego dwimerytu x2, rubin x1, esencja potwora x1
- Liczba slotów: 3
- Obrażenia: 335-409
- +11% moc Znaków
- +11% przyrost punktów Adrenaliny
- +11% szansa na trafienie krytyczne
- +11% szansa na krwawienie
- +5% dodatkowe doświadczenie za cios kończący (ludzie)
Arcymistrzowski srebrny miecz wilka z Kaer Morhen
- Wymagany poziom: 40
- Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
- Wymagane składniki do utworzenia: skórzana łata x2, sztaba wzbogaconego dwimerytu x2, rubin x1, sproszkowana tkanka potwora x1
- Liczba slotów: 3
- Obrażenia: 472-576
- +11% moc Znaków
- +11% przyrost punktów Adrenaliny
- +11% szansa na trafienie krytyczne
- +11% szansa na krwawienie
- +20% dodatkowe doświadczenie za cios kończący (potwory)
Arcymistrzowskie rękawice wilka z Kaer Morhen
- Wymagany poziom: 40
- Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
- Wymagane składniki do utworzenia: wzbogacona skóra drakonida x1, sztaba wzbogaconego dwimerytu x1, sproszkowana tkanka potwora x2, serce potwora x1
- Liczba slotów: 2
- Pancerz: 87 (średni rynsztunek)
- +11% moc Znaków
- +5% odporność na obrażenia kłute
- +6% odporność na obrażenia cięte
- +6% odporność na obrażenia zadawane przez potwory
- +12% odporność na obrażenia od żywiołów
Arcymistrzowska zbroja wilka z Kaer Morhen
- Wymagany poziom: 40
- Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
- Wymagane składniki do utworzenia: wzbogacona skóra drakonida x2, blacha ze wzbogaconego dwimerytu x2, serce potwora x1, żołądek potwora x1
- Liczba slotów: 3
- Pancerz: 240 (średni rynsztunek)
- +22% przyrost punktów Adrenaliny
- +19% odporność na obrażenia kłute
- +17% odporność na obrażenia obuchowe
- +24% odporność na obrażenia cięte
- +31% odporność na obrażenia zadawane przez potwory
Arcymistrzowskie spodnie wilka z Kaer Morhen
- Wymagany poziom: 40
- Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
- Wymagane składniki do utworzenia: wzbogacona skóra drakonida x1, blacha ze wzbogaconego dwimerytu x1, krew potwora x2, serce potwora x2
- Liczba slotów: 2
- Pancerz: 91 (średni rynsztunek)
- +11% siła ataku
- +11% moc Znaków
- +9% odporność na obrażenia cięte
- +11% odporność na obrażenia zadawane przez potwory
- +33% odporność na obrażenia od żywiołów
Arcymistrzowskie buty wilka z Kaer Morhen
- Wymagany poziom: 40
- Wymagany rzemieślnik: Kowal, arcymistrz
- Wymagane składniki do utworzenia: wzbogacona skóra drakonida x1, blacha ze wzbogaconego dwimerytu x1, krew potwora x4, serce potwora x2
- Liczba slotów: 2
- Pancerz: 91 (średni rynsztunek)
- +11% siła ataku
- +5% odporność na obrażenia kłute
- +5% odporność na obrażenia obuchowe
- +6% odporność na obrażenia cięte
- +6% odporność na obrażenia zadawane przez potwory
0
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
- Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Podstawowe informacje | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek | Wiedźmin
- Arcymistrzowski rynsztunek Mantikory | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski rynsztunek Wilka | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski rynsztunek Kota | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski rynsztunek Gryfa | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski rynsztunek Niedźwiedzia | Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Arcymistrzowski wiedźmiński rynsztunek
- Wiedźmin 3: Krew i wino - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Darka21 Junior
Z tym, ze mam ps4 i wykupuona pelna wersje gry wiedzmina
Guru567 Centurion
Gitara :) Pierwsze podejście. Koniec gry. 51 poziom. Najlepsze zakończenie. Kolejna część wiedźmaka miałaby bardzo wysoko postawioną poprzeczkę :) Polecam.
man of kin Legionista
ktoś ma problem z tym żeby postawic figurkę Reginalda Po zadaniu "Bohater Narodowy" bo ja nie mogę piszę "nie posiadasz przedmiotów które możesz postawic?
not2pun Senator
o co chodzi z manekinami w turnieju rycerskim
macham tym mieczem i normalnie widzę jak przechodzi przez manekina a ten nic stoi dalej nie wiem czy to błąd jakiś czy co ?
strasznie irytujące juz z 5x podchodzę do tego wyścigu i normalnie 1x na 5 daje się ściąć tego manekina nie ma reguły tak jakby to było losowe
normalnie się wkurzyłem, zatrzymałem koło manekina i machałem chyba z 6-7x zanim ścięło mu łeb to jakieś nienormalne
pewno jak to na konsoli błąd jakiś
yarocorpse Centurion
Jak wyjść z więzienia Jerome'a? Użycie Oka Nehaleni nic nie odsłania. W ścianie nadal tkwi wielki głaz widziany zmysłami wiedźmina, zasłaniający wyjście. Czy to jakiś bug? Pominąć to zadanie i wczytać wcześniejszy zapis gry?
wysłannik Centurion
Nikt w poradniku nie napisał, że aby dwie siostry przeżyły i odblokowało się dobre zakończenie, to trzeba wcześniej być bardzo miły dla Sylvi Anny i ją przelecieć.
Robiłem wszystko zgodnie z poradnikiem, ale nie pukałem siostrzyczki i dupa... podczas rozmowy z nią w jej celi, jeszcze przed ceremonią, nie miałem w ogóle możliwości takich, jakie opisane w poradniku. Mimo, że cała reszta się zgadzała. W gruncie rzeczy obie siostry zginęły. Szkoda. O ile, Sylvia Anna może i sobie zasłużyła, i w sumie wybaczenie jej i zapomnienie o jej winach byłoby "wysokim nietaktem" - jak pewnie chciałby powiedzieć mój nieśmiertelny przyjaciel, o tyle Henrietta była faktycznie dobrą władczynią i dobrą kobietą. Była bardzo ludzka, choć czasami zbyt butna, ale to tylko nadawało jej charakteru. Nie miała by go, gdyby była tylko miłą, uprzejmą i na wszystko się zgadzającą marionetką ludu.
mariusz695 Legionista
Witam,
takie małe pytanko odnośnie zadań głównych, pobocznych, ukrytych itd. czy tutaj na stronce są podane wszystkie dostępne?? czy to w tej części jak i pozostałych, pytam bo będę robił apkę poświęconą właśnie zadaniom, potworom z filmami itd. a w necie co znajdywałem strony to mieli tylko po parędziesiąt zadań, a wątpię żeby tylko tyle było w grze.. :)
ma71check Junior
Trochę czasu już minęło. Wróciłem do Wieśka, żeby zrobić go na 100% (xone) i... i w dodatku "Krew i wino" osiągnięcie "krew i wino" nie wpada. Pomini pogodzenia dwóch skłóconych winnic, pomimo otrzymania nagrody w postaci spersonalizowanego wina, zadanie zaliczone ale bez osiągnięcia. Wielka szkoda, bo do 100% brakuje mi tylko tego nieszczęsnego osiągnięcia. Ktoś miał podobny problem? Pamiętam, że jak grałem poerwszy raz nie zaliczało mi osiągnięcia "kontra". Po prawie roku przerwy i drugim podejściu osiągnięcie wpadło. Chyba muszę poczekać kolejny rok i zrobić podejście nr3. Pozdrawiam tych, którzy to przeczytają
Biały Ikar Chorąży
Czy ukończenie questa odblokowującego mutacje, bez znalezienia tych dwóch kryształów coś zmienia? Przeprowadziłem mutacje na Geralcie, ale nie obejrzałem animacji z brakujących kryształów. Same kryształy miałem przy sobie.
I drogie pytanie.
Nad miejscem, gdzie używa się kryształów jest ukryte przejście. Da się zniszczyć ścianę, ale przejście jest bardzo wysoko. Da się tam jakoś dostać?
user2978678585 Junior
Dzień dobry. Ogółem mam problem, bo ten Milton mi znikł. Robiłem tą misję przy Karczmie "Kuroliszek" gdzie tam trzeba było zbadać i parszywce razem z Miltonem ubić, ale po tej misji Milton dosłownie wyparował, chyba go te parszywce zabiły, może się gdzieś zrespił, ale nie wiem gdzie
Proszę no pomóżcie!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
